معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)

عکس جلد کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)

«بهترین ایمان آن است که مردم از شر تو در امان باشند.» این‌ها کلمات حضرت ختمی‌مرتبت، محمد مصطفی (ص) است که در کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) نوشته‌ی محمدحسین شریف‌ موسوی، نمونه‌های درخشانی از آن‌ها را می‌توانید مطالعه کنید. گفتارهایی که در روزگار عسرت‌ و سختی، می‌تواند بهترین چراغ راه باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)

حضرت محمد (ص) نه تنها منادی صلح بود و انسانی امین و درستکار؛ بلکه به خزانه‌ی غیب هم دسترسی داشت؛ بنابراین بررسی سخنان این حضرت -که اثری از حکمت و دانش فرازمانی در دل خود دارد- می‌تواند توشه‌ای برای زندگی روزمره‌ی امروز و جهان آخرت آینده باشد. کلام حضرت می‌تواند شما را در راه کمال انسانیت هدایت کند.

فصل اول کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) با این کلمات آغاز می‌شود: «اگر خداوند برای بنده‏‌ای خیر بخواهد قفل دلش را می‌گشاید و در آن ایمان و راستی قرار می‌دهد.» محمدحسین شریف‌ موسوی، نویسنده‌ی کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) تلاش کرده است تا بهترین و راه‌گشاترین گفتارهای حضرت ختمی مرتبت را در یک مجلد جمع کند که به‌خوبی می‌تواند به شما در زندگی کمک کند.

استاد الهی قمشه‌ای در یک سخنرانی با موضوع «تولد پیامبر» تأکید می‌کند که «مهم‌ترین واقعه و نقطه‌ی اوج همه‌ی نعمت‌ها، آنجایی است که می‌فهمیم خلقت انسان بی‌هدف نبوده.» پرسش این است که چه موقعی ما می‌فهمیم که این نعمت‌ها بی‌هدف نبوده است؟ دقیقاً در زمانی که بدانیم این نعمت‌هایی که به انسان داده شده است برای رسیدن به یک مقصود غایی و نهایی بوده؛ یعنی انسانیت ما مرهون آمدن انبیاء است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)

بخش بزرگی از ادبیات فارسی و عربی، حمد و نعمت رسول خدا (ص) است. استاد الهی قمشه‌ای اعتقاد دارد که رسول به معنای نقطه‌ی اوج مقام خلافت انسانی است؛ در نتیجه، انسانی که بتواند رسول دیگران شود و با گفتار خویش، زندگی آن‌ها را در بهترین مسیر قرار دهد. لایق بهترین‌ها است.

هجوم کارها، گرفتاری‌ها و غفلت‌ها در دوران معاصر به‌شکلی درآمده است که بندگان خداوند یک عبادت ساده را هم نمی‌توانند با توجه کافی انجام دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید توجه خود را در این زمینه بالا ببرید، حتماً به گفتارهای حضرت‌ختمی مرتبت گوش دهید. مثلاً این حضرت در جایی می‌گوید: «یک ساعت فکر کردن بهتر از 60 سال عبادت کردن است.»

«اگر بنده به دنیا دل ببندد خداوند به او دارایی می‌دهد» اما حضرت محمد (ص) این جمله را به شکل فوق‌العاده‌ای ادامه می‌دهند و بیان می‌کنند که خداوند مسائلی را بر سر راه این فرد قرار می‌دهد تا همواره محتاج باشد. بحث‌های «توکل به خداوند» و «توجه به آخرت» از کلیدواژگان حضرت محمد (ص) است.

«از چشم بد به خدا پناه ببرید؛ زیرا چشم بد واقعیت دارد.» این‌ها کلمات گرانبهای حضرت‌ختمی مرتبت است. ایشان در جایی دیگر تأکید می‌کنند که خداوند «به دل‌ها و اعمال شما می‌نگرد» نه به ظاهر و چهره‌ی شما. لازم به ذکر است که گویندگی کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) نوشته‌ی محمدحسین شریف‌ موسوی را نسترن حسنی بر عهده داشته که از سوی انتشارات پنداران تابان منتشر شده و توسط انتشارات جیحون نیز تبدیل به کتاب صوتی شده است.

کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) برای چه کسانی مناسب است؟

گوش‌دادن به این کتاب را به همه پیشنهاد می‌دهیم مخصوصاً اگر اهل عبادت آگاهانه و شناخت اصولی حضرت ختمی‌مرتبت و اسلام هستید.

در بخشی از کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) می‌شنویم

خداوند به من وحی کرده است که متواضع باشید تا کسی بر کسی فخر نفروشد و کسی به کسی ظلم نکند.
برای امت خویش بیش از هر چیز از پیشوایان گمراه‌کننده نگرانم.
به یکدیگر بیاموزید و آسان بگیرید و سخت نگیرید.
خوشرویی کنید و خشونت نکنید و هر گاه خشمگین شدید خاموش بمانید.
هر چه بر خود نمی‌پسندی بر دیگران هم مپسند و هر چه برای خود می‌خواهی برای دیگران هم بخواه.
هر کس رابطه‌ی خود با خدا را درست کند خدا رابطه‌ی او با مردم را درست می‌کند و هر کس باطن خود را نیکو سازد خداوند ظاهر او را هم نیکو می‌سازد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پیشت جلد
7 دقیقه
پیشگفتار
9 دقیقه
اگر خداوند برای بنده‏‌ای خیر بخواهد
9 دقیقه
برای اعمال بندگان خدا سه دفتر وجود دارد
10 دقیقه
خداوند به من وحی کرده است که متواضع باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)
نویسنده
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های حدیث
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص)

برای دریافت کتاب صوتی گفتار حضرت محمد (ص) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.