معرفی و دانلود کتاب صوتی لمس انسانی

عکس جلد کتاب صوتی لمس انسانی
قیمت:
۷۴۰۰۰ ۵۱,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لمس انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لمس انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لمس انسانی

کتاب صوتی لمس انسانی بر تجربه‌ی چهار خانواده‌ی دوست و همسایه در دوران همه‌گیری کرونا تمرکز می‌کند و در این میان از موسی، پسرک هشت ساله‌ای، می‌گوید که پنهانی به دیدن آدم‌های تک‌افتاده‌ی درون قرنطینه‌ها می‌رود، لمس انسانی را به آن‌ها هدیه می‌دهد و به این ترتیب پیوندهای انسانی را حفظ می‌کند. این کتاب را میچ آلبوم به رشته‌ی تحریر درآورده و فضای وحشت دوران کرونا را با معصومیت کودکانه‌ای تلطیف می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی لمس انسانی

حتما دوران همه‌گیری ویروس کرونا را به یاد می‌آورید. دوران وحشت بیماری که به قرنطینه‌ی ناگهانی و کشداری ختم شد و همه را در درون دیوارهای خانه زندانی کرد. قفسه‌های فروشگاه‌ها خالی شد، خیابان‌ها در سکوت فرو رفت، شادی‌ها و سوگواری‌ها خاصیت جمعی خود را از دست داد و هر کاری ضرورتا بدل به امری فردی شد که باید در تنهایی می‌گذشت. این تجربه‌ای بود که در تمام دنیا رقم خورد و همه چیز را عوض کرد. کتاب صوتی لمس انسانی (Human Touch: A Story in Real Time) اثری از نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی میچ البوم (Mitch Albom) همین دوران را به تصویر می‌کشد. او در این کتاب همه‌گیری ویروس کرونا را دستمایه‌ی خلق رمانی علمی تخیلی و آخرالزمانی قرار داده است و در همان دورانی کتابش را نوشته که همگی همچنان درگیر این ویروس بودیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لمس انسانی

ساختار کتاب صوتی لمس انسانی در هشت فصل و چهارده هفته تدوین شده است. داستان کتاب صوتی لمس انسانی نیز همانند تجربه‌ی اکثر ما از آن دوران، با تنهایی کشنده‌ای گره خورده است، با این تفاوت که نویسنده در این داستان به سراغ پسرک کوچک هشت ساله‌ای می‌رود که در گیرودار فروپاشی جامعه‌ی انسانی، به دیدن آدم‌های تنها در قرنطینه‌ها می‌رود و کمکشان می‌کند لمس انسانی را از یاد نبرند و امیدشان را حفظ کنند. داستان حول محور زندگی چهار خانواده‌ی آمریکایی می‌گردد که در یک شهر کوچک در ایالت میشیگان با همدیگر همسایه هستند. بیماری زندگی آرام آن‌ها را زیرورو می‌کند. هر کدام از این خانواده‌ها بنا بر موقعیت زندگی و شرایط شغلی خود، درگیر بیماری کوید ۱۹ می‌شوند و تجربیات مختلفی را پشت سر می‌گذارند، اما نقطه‌ی مشترکشان همان تنهایی و جداافتادگی است و روابطی که شکل دیگری به خود گرفته‌اند.

میچ آلبوم سعی کرده در کتاب صوتی لمس انسانی فضای آن دوره را با دقت به تصویر بکشد و نتایج اجتماعی و روانشناختی را که با خود به همراه آورد، شرح بدهد. حالا که دوران وحشتناک همه‌گیری را پشت سر گذاشته‌ایم، شاید گوش دادن به این کتاب خالی از لطف نباشد.

کتاب صوتی لمس انسانی در ابتدا به صورت پاورقی به انتشار رسید و سپس به صورت رمان چاپ شد. نسخه‌ی فارسی این کتاب را ماندانا قهرمانلو (مندی نجات) ترجمه کرده و انتشارات قطره روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی واوخوان نیز نسخه‌ی صوتی آن را با صدای بنفشه کلانتری در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب صوتی لمس انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های آمریکایی علاقه دارید یا از طرفداران فضاهای آخرالزمانی هستید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی لمس انسانی می‌شنویم

صف دم کارخانه‌ی محصولات سیب رکیتزها از این سو به آن سوی خودروگاه امتداد یافته و داخل مغازه، دم پیشخوان کوچک، کلی مشتری جمع شده که قفسه‌ها را کم و بیش خالی کرده‌اند. ریکتز پیرمرده داد می‌زند: «مردم فقط همونطور که می‌دونید آب‌معدنی‌هامون تموم شده». غرولند جمعیت به هوا بلند می‌شود. ریکتز پیرمرده اضافه می‌کند: «هر چند هنوز یه عالمه نوشیدنی سیب داریم». شارلین از پشت صندوق داد می‌زند: «می‌تونم خریدای یکی‌تونو اینجا حساب کنم». و دستکش‌های پلاستیکی‌اش را روی دستانش مرتب و منظم می‌کند. از زمانی که فرماندار تعطیلی دو‌هفته‌ای کلیه‌ی مشاغل و مدارس را اعلام همگانی کرده، هر روز وضعیت همین بوده. همه جا تعطیل است جز ابزارفروشی‌ها، جایگاه‌های سوخت، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و ضروریات و دیگر مکان‌هایی مثل کارخانه‌ی سیب که خوراکی می‌فروشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی کتاب و فصل اول: پیشگفتار
8 دقیقه
فصل اول: هفته‌ی اول
8 دقیقه
هفته‌ی دوم
9 دقیقه
هفته‌ی سوم
14 دقیقه
هفته‌ی چهارم
17 دقیقه
فصل دوم: هفته‌ی پنجم
21 دقیقه
هفته‌ی ششم
7 دقیقه
فصل سوم: هفته‌ی هفتم- قسمت اول
23 دقیقه
هفته‌ی هفتم- قسمت دوم
18 دقیقه
فصل چهارم: هفته‌ی هشتم- قسمت اول
18 دقیقه
هفته‌ی هشتم- قسمت دوم
11 دقیقه
فصل پنجم: هفته‌ی نهم- قسمت اول
22 دقیقه
هفته‌ی نهم- قسمت دوم
16 دقیقه
فصل ششم: هفته‌ی دهم- قسمت اول
23 دقیقه
هفته‌ی دهم- قسمت دوم
15 دقیقه
فصل هفتم: هفته‌ی یازدهم
13 دقیقه
هفته‌ی دوازدهم- قسمت اول
15 دقیقه
هفته‌ی دوازدهم- قسمت دوم
16 دقیقه
فصل هشتم: هفته‌ی سیزدهم
18 دقیقه
هفته‌ی چهاردهم- قسمت اول
23 دقیقه
هفته‌ی چهاردهم- قسمت دوم
5 دقیقه
پسگفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لمس انسانی
نویسنده
مترجمماندانا قهرمانلو
راویبنفشه کلانتری
ناشر چاپینشر قطره
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۴۰۰۰ ۵۱,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لمس انسانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لمس انسانی

برای دریافت کتاب صوتی لمس انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.