معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی
قیمت:
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی

کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی درباره‌ی معنویت، خدا و معنا در زندگی است. این کتاب به زندگی درونی، عرفانی و روحانی ما می‌پردازد که جدا از زندگی مادی و اقتصادی ما نیست. اگر می‌خواهید خداوند را در هر لحظه از زندگی خود حس کنید این کتاب برای شما است؛ زیرا با مثال‌هایی فراوان به شما می‌گوید که باید خانواده‌ی خود را بیشتر به مسائل معنوی نزدیک‌تر کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی

فصل دوم کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی درباره‌ی حافظت از اعتقادات معنوی با صدای دلنشین فرهاد اتقیایی است. در دنیایی که همیشه اتفاقات بدی می‌افتد ما نیاز به یک دین واقعی داریم؛ زیرا پیرامون ما پر از رمز و راز است. فکر کنید کسی در خانواده‌ی شما باشد که دو سکته‌ی قلبی کند و بیماری سرطان نیز داشته باشد. آیا به نظر شما چنین شخصی می‌تواند به‌راحتی زندگی کند؟ اگر اعتقاد دینی و معنوی این فرد کم بود، تا حالا روحیه‌ی خود را باخته و در حال پوسیدن در جایی تاریک بود؛ اما حالا به‌راحتی به دیدن نوه‌ها و خانواده‌ی خود می‌رود. تحقیقات نشان داده است که افراد دین‌دار از زندگی خود راضی هستند و به‌راحتی سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

آیا به لحظه‌های معنوی زندگی فکر کرده‌اید؟ آیا به پرسش بچه‌ها درباره‌ی خداوند فکر کرده‌اید؟ بیشتر پدر و مادرها اغلب انرژی فرزند خود را صرف کلاس رایانه و موسیقی می‌کنند؛ ولی از کلاس‌های معنوی غافل هستند. فکر کنید بچه‌ها درباره‌ی چشم‌های خداوند و غذاهایی که پروردگار دوست دارد می‌پرسند؛ اما پاسخ به آن‌ها خیلی سخت است. لازم است به بچه‌ها معیار درست و غلط را آموخت و از آرامش دعا گفت؛ زیرا اگر این موضوعات را برای آن‌ها روشن نکنیم در بزرگسالی با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی

هارولد کاشنر نویسنده‌ی کتاب وقتی بچه‌ها درباره‌ی خدا می‌پرسند می‌گوید: حرف زدن از خدا از این جهت حائز اهمیت است که همه چیز را در دنیا توضیح می‌دهد مثل زیبایی طبیعت، تولد یک نوزاد یا مرگ یک دوست. با چنین توصیفی نوعی احساس شگفتی نیز همراه است. روح کودک به‌دنبال عجایب و اسرار است. یکی از کشیشان کلیسای اسقفی می‌گوید حرف زدن درباره‌ی خداوند به کودکان احساس آرامش می‌دهد؛ زیرا خداوند حامی آن‌هاست.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی را که محصول همکاری آسمان نیلگون و جیحون است، نسترن حسنی، فرهاد اتقیایی، فریبا فصیحی، دادبه دادمهر و کامبیز خلیلی برعهده داشته‌اند.

کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جستجوی معنویت در زندگی هستید و اگر می‌خواهید بیشتر به خداوند و آرامش در زندگی نزدیک شوید این کتاب به شما بسیار کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی می‌شنویم

ایمان شفابخش است

گروهی از دانشجویان پزشکی با روپوش‌های سفید دور تحت بیماری در دانشگاه جرج تاون حلقه زده بودند فرد بیمار تام لانگ در یک دعوای فامیلی از ناحیه‌ی قلب، شکم و طحال چاقو خورده بود. وی پس از انجام هفت عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد. روی زخم بزرگ شکمش پوست پیوند زدند. بعد از گذشت یک سال این زخم خوب نشد. لذا در سال 1999 برای عمل جراحی به جرج تاون آمد که نهایتاً زخم شکمش کاملاً بسته شد لانگ احساس خود را از اینکه یکی از معدود کسانی است که از ضربه‌ی چاقو به قلبش جان سالم به در برده به همه می‌گوید. فولی از او هیجان‌زده پرسید که منشأ نیرو و توانایی شما چه بود؟ لانگ گفت سوال خوبی است. من زندگی‌ام را به چیزی ورای مراقبت‌های پزشکی عالی مدیون هستم و آن خدا است.

ارتباط مستقیم میان روح و جسم ارتباطی دیرینه است اما وقتی درمان به صورتی علمی درآمد دست‌اندرکاران پزشکی غرب از معنویت و ایمان مذهبی فاصله گرفتند. امروزه خواست بیماران به همراه تحقیقات علمی‌ای که ارتباط میان ایمان و سلامتی را تأیید می‌کند تدریجاً جامعه‌ی شکاک پزشکی را وادار به باور این ارتباط می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
ارتباط معنویت با سلامتی
3 دقیقه
از اعتقادات معنویتان محافظت کنید
15 دقیقه
حضور معنویت در شرکت‌های امریکایی
12 دقیقه
خدا در هر لحظه با ماست
17 دقیقه
وقتی بچه‌ها درباره خدا می‌پرسند
11 دقیقه
روح‌های همزاد
21 دقیقه
دعا درمانی
5 دقیقه
مصاحبه با خدا در خواب
13 دقیقه
حقیقت هرگز کهنه نمی‌شود
17 دقیقه
در جستجوی خدا
19 دقیقه
ایمان شفابخش است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راوینسترن حسنی، فرهاد اتقیایی، فریبا فصیحی، دادبه دادمهر، کامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه صوتی
۵۲۵۰۰ ۳۶,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های معنوی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.