معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت

اگر می خواهید بدانید باید با شرایط اضطراری و اورژانسی چه بکنید سری به کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت بزنید. در این کتاب با مسائل مختلفی از ترک سیگار تا طب خانگی و درمان دندان درد با فلوراید آشنا خواهید شد. شاید جذاب‌ترین بخش‌های این کتاب مسئله‌ی خستگی شدید و سر درد باشد که این روزها بسیاری از افراد به‌خاطر کار کردن در محل‌های غیراصولی با آن مواجه می‌شوند.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت

شاید فکر کنید این کتاب مناسب امدادگران و پرستاران است؛ اما به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری به انواع بیماری‌ها و مشکلات جسمانی رایج در خانه می‌پردازد. مثلاً نویسندگان متنوع این کتاب به مسئله‌ی لکنت‌ زبان و نخوردن غذا از سوی کودکان پرداخته‌اند که مادران زیادی با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

«این خوبی‌ها که در ماست کار خداست.» این‌ها کلمات کنفوسیوس از فیلسوفان چین باستان است. بخش خرخرکردن یکی از قسمت‌های خواندنی کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت است؛ زیرا فردی می‌گوید همسرش وقتی می‌خوابد انگار صدای ماشین چمن‌زنی می‌دهد. او اعتراض می‌کند که مدت‌هاست نمی‌تواند بخوابد و باید تلاش کند که این ازدواج را نجات دهد! بله، یک مسئله‌ی ساده باعث می‌شود انسان‌های دیگر نتوانند شما را تحمل کنند و حتی اگر شوهرتان باشد، به فکر طلاق و جدایی می‌افتید. نویسندگان یک روش جدید را به شما یاد می دهند، روشی که می‌تواند صدای خرناس و سوت شما در خواب را رفع کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت

بد نیست بدانید که 80 درصد افرادی که خرناسه می‌کشند، از مردان هستند و دلیل آن هنوز روشن نشده است. نویسندگان در بخش بعدی به درمان دندان درد با فلوراید می‌پردازند. این فصل با یک مثال شروع می‌شود. فردی به اسم روی می‌گوید که نمی‌توانم چیزهای سرد مثل بستنی بخوردم؛ اما مادرزن او می‌گوید برای مدتی روی دندان‌هایش خمیردندان با فلوراید بگذارد. درد او درمان می‌شود و حالا روی می‌تواند به راحتی حتی فالوده شیرازی خودمان را هم بخورد. وقتی دندان‌ها به این وضعیت می‌افتند که مینای آن‌ها نازک شده باشد. تلاش کنید در خانه روزی چندبار فلوراید را به دندان‌های خود بمالید. خمیردندان مخصوص دندان‌های حساس مقدار زیادی فلوراید دارد.

پس از دندان درد باید به لکنت زبان هم فکر کنیم. خیلی از بچه‌ها دچار این عارضه می‌شوند. این بخش هم با مثال فردی به اسم دیوید شروع می‌شود. او از تلفن وحشت دارد؛ زیرا نمی‌تواند به‌راحتی صحبت کند. دیوید در ابتدا تلاش می‌کند ایمیل بزند؛ اما او مجبور است این تلفن را بزند. دیوید دچار تعرق شدید و حبس‌شدن نفس در سینه‌اش می‌شود. او از شدت ترس و شرم گیج شد. این کابوس برای او مدت‌ها تکرار می‌شد. مردان بسیار بیشتر دچار لکنت می‌شوند. فقط 500 هزار نفر از مردم انگلستان دچار این مشکل عجیب هستند. آن‌هایی که لکنت دارند با اندام دیگرشان صحبت می‌کنند؛ اما زندگی آن‌ها به‌شدت تباه می‌شود و افسردگی عمیقی را تجربه می‌کنند. این افراد به شکل عجیبی دچار فشار می‌شوند.

دیوید در ابتدای زندگی‌اش به‌سرعت فهمید که باید این بار را بر دوش بکشد. سخت‌ترین ساعت‌های زندگی دیوید مربوط به مدرسه می‌شد؛ زیرا نمی‌توانست اسم خودش را مطرح کند. بعدها او نمی‌توانست با زنان ارتباط بگیرد؛ ولی وقتی از یک زن به‌صورت نامه‌نگاری درخواست ازدواج کرد او پذیرفت و پدر دو فرزند شد. خلاصه اینکه دیوید تصمیم می‌گیرد عاقبت بیماری لکنت‌زبان را نابود کند. او از دکترش پرسید: «هیچ درمانی برای لکنت وجود ندارد؟» و دکتر به او گفت البته که وجود دارد. شما احتیاج به گفتاردرمانی دارید.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت را فرزانه فائزی، دادبه دادمهر، فریبا فصیحی، شهره روحی، نسترن حسنی و فرهاد اتقیایی انجام داده‌اند که از سوی انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده و توسط نشر صوتی جیحون تبدیل به کتاب صوتی شده است.

کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی را به همه‌ی کسانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت می‌شنویم

حساسیت‌های کودکان

علائم علل بروز و درمان: آیا کودک شما حساسیت مزمن و مکرر عفونت گوش دارد، کهیر و قولنج معده چطور؟ در این صورت او احتمالاً دچار حساسیت است. این یعنی حساسیت ناهنجار نسبت به چیزی که بدن از طریق تنفس خوردن یا لمس کردن در معرض آن قرار می‌گیرد.

علائم حساسیت: حساسیت‌های متداول در نوزادان عبارت‌اند از اگزما، پوست قرمزشده‌ی پوسته پوسته که گاهی همراه با کهیر است. قولنج که نوعی حساسیت نسبت به شیر یا غذاهای دیگر است و عفونت‌های مربوط به گوش است. تحقیقات نشان می‌دهند که پدر و مادر یا پرستار سیگاری دارند بیشتر دچار حساسیت مزمن گوش می‌شوند. حساسیت در کودکان باعث حالت کلی خارش می‌شود. چشم‌ها، بینی‌، گلو، پوست و حتی نشیمنگاه به خارش می‌افتند. این حالت حتی بدون کهیر هم ایجاد می‌شود و کودکان را بی‌قرار می‌کنند و نمی‌توانند آرام بنشینند.

علل حساسیت: شیر گاو رایج‌ترین علت حساسیت در نوزادی است. مواد حساسیت‌زای دیگر عبارت‌اند از: ذرت، آرد تخم‌مرغ، پرتقال، سویا، گوجه فرنگی و میوه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
آشنایی با تیروئید
10 دقیقه
آیا می‌دانید بهترین راه ترک سیگار چیست؟
12 دقیقه
پنج روش مبارزه با خستگی
4 دقیقه
سندروم کوله
16 دقیقه
باید بخواهیم تا بتوانیم
22 دقیقه
طب خانگی - قسمت اول
21 دقیقه
طب خانگی - قسمت دوم
23 دقیقه
خُرخًر کردن ممنوع
3 دقیقه
درمان دندان درد با فلوراید
19 دقیقه
با سردرد سر نکنید
16 دقیقه
با لکنت زبان چه کنیم
3 دقیقه
ترک مصرف هورمون تیروئید
13 دقیقه
وقتی بچه‌ها درست غذا نمی‌خورند
3 دقیقه
اگر در تنهایی دچار حمله‌ی قلبی شوید چه؟
3 دقیقه
تداخل مکمل‌های کلسیم با داروهای تیروئید
6 دقیقه
درباره‌ی پروستات
12 دقیقه
چرا هنوز سیگار می‌کشید
12 دقیقه
درمان تبخال دردناک
17 دقیقه
سندروم روده‌ی تحریک‌پذیر آی.بی.اس
19 دقیقه
چه وقت دکتر خبر کنیم؟
20 دقیقه
کم کاری غده تیروئید بیماری پنهان
5 دقیقه
حساسیت‌های کودکان
20 دقیقه
درمان سردرد برای همیشه
9 دقیقه
وضع ناجور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی، دادبه دادمهر، فریبا فصیحی، شهره روحی، نسترن حسنی، فرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های اضطراری سلامت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.