معرفی و دانلود کتاب صوتی شکارچی

عکس جلد کتاب صوتی شکارچی
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکارچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکارچی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شکارچی

ارسلان، شخصیت اصلی کتاب صوتی شکارچی، پسر نوجوانی است که شکارچیان غیرقانونی پدرش را به قتل رسانده‌اند و او دست‌به‌کار می‌شود تا انتقام بگیرد، اما در همین مسیر با ماجرایی روبه‌رو می‌شود که حتی تصورش را هم نمی‌کرده. این رمان نوجوان نوشته‌ی سید محمد هاشمی و برگزیده‌ی جایزه‌ی سپیدار است.

درباره‌ی کتاب صوتی شکارچی

کتاب صوتی شکارچی یک رمان نوجوان است که به قلم سید محمد هاشمی به رشته‌ی تحریر درآمده. این رمان داستان پسر نوجوانی به نام ارسلان را روایت می‌کند که پدرش را از داده است. درواقع پدر او محیط‌بان وظیفه‌شناسی بوده که هنگام مقابله با شکارچیان غیرقانونی کشته شده. ارسلان تصمیم می‌گیرد که مسببین قتل او را پیدا کند و از چگونگی آن سر در بیاورد. به همین منظور همیار محیط زیست می‌شود تا خود در جنگل حضور بیابد. در همین مسیر پایش به ماجرای عجیبی باز می‌شود که همه‌چیز را پیچیده می‌کند.

پدر ارسلان نیز همچون محیط‌بانان دیگر، وظیفه‌ی اجرای قوانین و مراقبت از مناطق تحت حفاظت سازمان محیط‌زیست را بر عهده داشته، اما شکارچیان به‌صورت غیرقانونی به این مناطق ورود کردند و دست به شکار در مناطق ممنوع زدند. درگیری‌های این‌‌چنینی از معضلات بزرگ محیط‌زیست کشور به حساب می‌آید. سید محمد هاشمی که خود اهل مازندران است و تخریب محیط‌زیست این استان را به چشم دیده، در این کتاب از خلال زندگی یک نوجوان به مسئله‌ی محیط‌زیست و آسیب‌های شکار غیرقانونی حیوانات می‌پردازد و مشکلات این حوزه را می‌کاود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شکارچی

داستان کتاب صوتی شکارچی با رسیدن مینی‌بوس دانش‌آموزان به شیرین رود آغاز می‌شود و طی یک گفت‌وگو میان آن‌ها ماجرای قتل پدر ارسلان را می‌شنویم و آشنایی مختصری با زندگی او می‌یابیم. در ادامه، گردش آن‌ها به وصف درمی‌آید و ماجرایی رخ می‌دهد که ارسلان را حسابی درگیر خود می‌کند. کتاب با زبانی ساده و روان نوشته شده است. داستان آن در فضای روستاها و جنگل‌های سرسبز مازندران می‌گذرد و اطلاعات جذابی درباره‌ی طبیعت این استان ارائه می‌دهد. این داستان همچنین نوجوانان را با زندگی و خصوصیات حیوانات مختلف آشنا می‌کند.

گفتنی است که کتاب صوتی شکارچی برنده‌ی جایزه‌ی اولین دوره‌ی جشنواره‌ی محیط‌زیست سپیدار بوده است. این کتاب را انتشارات نردبان روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده و نشر صوتی سماوا نسخه‌ی صوتی آن را با صدای سعید شیخ‌زاده در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی شکارچی برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان مخاطبین اصلی اثر حاضر هستند، اما اگر دغدغه‌های محیط‌زیستی دارید، می‌توانید از آن بهره ببرید.

در بخشی از کتاب صوتی شکارچی می‌شنویم

ارسلان نزدیک خونه‌ی حمزه با اون خداحافظی کرد و پیچید توی کوچه‌ی خودشون. از سربالایی کوچه بالا رفت و جلوی در حیاط ایستاد. کمی نفس تازه کرد. چشمش افتاد به تپه‌های شرقی پاچی و گله‌ای که میان علف‌های تازه می‌چرید. در حیاط باز بود. مادر زیر درخت ایستاده بود و از شاخه‌های پایین اومده آلوچه می‌چید. حیاط خونه‌ی ارسلان پر بود از باغچه‌های سبزی و درختای میوه. درختایی که با سلیقه‌ی پدر و مادرش سال‌ها پیش در گوشه و کنار حیاط کاشته شده بود.

- سلام.

مادر سر برگردوند. اخم کرد: «تا حالا کجا بودی؟»

ارسلان آلوچه‌ای از کاسه‌ای که تو دست مادرش بود، برداشت و در میان انگشت‌هاش چرخوند تا گرد و خاک از روش برداشته بشه: «اردو. دیشب که بهت گفته بودم».

- گفتی ولی نگفتی انقد دیر می‌کنی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
15 دقیقه
قسمت اول
10 دقیقه
قسمت دوم
12 دقیقه
قسمت سوم
10 دقیقه
قسمت چهارم
13 دقیقه
قسمت پنجم
11 دقیقه
قسمت ششم
10 دقیقه
قسمت هفتم
5 دقیقه
قسمت هشتم
26 دقیقه
قسمت نهم
11 دقیقه
قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شکارچی
نویسنده
راویسعید شیخ زاده
ناشر چاپی نردبان
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شکارچی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شکارچی

برای دریافت کتاب صوتی شکارچی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.