معرفی و دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا

عکس جلد کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا

اگر فکر کرده‌اید که سفرهای شازده کوچولو تمام شده است سخت در اشتباهید. شاید او به دور سیارات مختلف جهان گشته باشد، اما اماکن تاریخی دنیا را که ندیده است! در کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا نوشته‌ی کورین دلپورت، قرار است با شازده کوچولو همراه شویم و زیباترین جاهای دنیا را ببینیم؛ از اهرام مصر گرفته تا مجسمه‌ی آزادی نیویورک.

درباره‌ی کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا

حال گل زیبای شازده کوچولو اصلاً خوب نیست. گل زیبای شازده کوچولو سرماخورده، افسرده و پژمرده کناری افتاده است و این مسئله‌ی دردناک تمام فکر شازده کوچولو را به خود مشغول کرده است. برای همین شازده کوچولو شروع می‌کند به قدم زدن. او مدام با خودش فکر می‌کند: «حالا من چه‌کار می‌توانم بکنم که حال گلم بهتر شود؟» شازده کوچولو تصمیم مهمی می‌گیرد: «باید به دور دنیا بروم و برای گل زیبا و مهربانم از تمام جاهای دیدنی و قشنگ دنیا عکس بگیرم! این کار حتماً حال گلم را خوبِ خوب می‌کند.» داستان صوتی شازده کوچولو در دور دنیا (The Little Prince Around the World) نوشته‌ی کورین دلپورت (Corinne Delporte) داستان سفر جذاب و آموزنده‌ی شازده کوچولوی محبوب و معروف قصه‌ها به تاریخی‌ترین اماکن دنیاست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا

کودکان با شنیدن کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا یاد می‌گیرند که هرکدام از جذابیت‌های تاریخی دنیا در چه کشوری قرار دارد، چه کسی آن را ساخته است و این بناها برای مردم هرکدام از کشورها چه ارزشی دارد. شازده کوچولو به فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، چین و... سفر می‌کند. او یاد می‌گیرد که بنای برج پیزا در حین ساخت به سمت چپ کج شده است، ژاپن به خاطر معابد مذهبی‌اش مشهور است و استرالیا یک خانه‌ی اپرای بسیار بزرگ دارد که می‌تواند پنج هزار و هفتصد و سی و هشت نفر را در خود جای بدهد! او از فهمیدن این همه اطلاعات آموزنده درباره‌ی دنیای زیبایی که در آن زندگی می‌کند، نمی‌تواند در پوست خود بگنجد.

تصمیم شازده کوچولو برای بازدید از معابر تاریخی دنیا آن‌قدرها هم تصادفی نبوده است. شازده کوچولو که پسری عاقل و باهوش است، به‌خوبی می‌داند که آشنایی با تاریخ کشورهای مختلف برای همه‌ی بچه‌ها دنیا بسیار مهم است. اگر بچه‌ها یاد بگیرند که هرکدام از ملت‌های دنیا برای عبور از سختی‌های تاریخ چه مشقاتی را پشت سر گذاشته‌اند، چه اشتباهاتی کرده‌اند و چه درس‌هایی گرفته‌اند، می‌توانند آینده‌ی خود را به بهترین شکل ممکن بسازند.

کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا توسط محمد قدم پور مقدم ترجمه شده است و وظیفه‌ی انتشار این کتاب نیز برعهده‌ی نشر صوتی آوارسا بوده است. شما می‌توانید این کتاب صوتی دلنشین را با صدای گرم و صمیمی نرگس داغمه چی بشنوید.

در نکوداشت کتاب شازده کوچولو در دور دنیا

  • کتاب پیش رو یک منبع مطالعاتی عالی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی خواهد بود تا کشورهای سراسر جهان را بشناسند. (میندی لوئیس، نویسنده و مدرس)

کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 4 تا 8 ساله‌ با همراه شدن با شازده کوچولو در سفرش به دور دنیا، با مهم‌ترین بناهای تاریخی دنیا آشنا می‌شوند و با عکس گرفتن از این بناها و نشان دادن‌شان به گلِ مریض و ناراحت شازده کوچولو او را دوباره خوشحال و سرزنده می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا می‌شنویم

ایستگاه بعد: لندن! در لندن، بیایید از بیگ بن دیدن کنیم! بیگ بن نام زنگ بزرگ در برج ساعت کاخ وست‌مینستر است. این برج 315 فوت (96 متر) ارتفاع داره و چهار ساعت داره که هر کدام 23 فوت (7 متر) قطر دارند. ساخت برج بین سال‌های 1843 و 1859 انجام شد. حالا نوبت رفتن به ایتالیاست! شازده کوچولو در ایتالیا از 2 مقصد دیدن کرد: کولوسئوم در رم و برج کج پیزا. کولوسئوم بین سال‌های 72 تا 80 میلادی ساخته شده و می‌توانست بین 50/000 تا 80/000 تماشاگر را در خودش جای بده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
شازده کوچولو در دور دنیا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا
نویسنده
مترجممحمد قدم پور مقدم
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا

برای دریافت کتاب صوتی شازده کوچولو در دور دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.