معرفی و دانلود کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن: مجموعه شش داستان کوتاه

عکس جلد کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن: مجموعه شش داستان کوتاه
قیمت:
۷۱۰۰۰ ۳۵,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن: مجموعه شش داستان کوتاه

کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن نوشته‌ی فرهنگ برزگرنیک، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که هریک، روایتی مستقل از یکدیگر دارند. نویسنده در این داستان‌ها تلاش کرده تا تاریک‌ترین احساسات را در مخاطب بیدار کند.

درباره‌ی کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن

داستان‌های تخیلی همواره فرصتی را برای مخاطبان مهیا کرده‌اند که بتوانند سوار بر بال خیال، از واقعیت‌های زندگی روزمره دور شوند و تا حدی جاه‌طلبی خود را از تکرر و کسل‌کنندگی زندگی روزانه پس بگیرند. داستان‌های تخیلی گاه شیرین و رنگارنگ‌اند و گاه هم تاریک و خشن، چیزی که اهمیت دارد این است که هنگام شنیدن این قصه‌ها، به فضای متفاوتی برده می‌شوید که با روال همیشگی زندگی تفاوت دارند.

فرهنگ برزگرنیک نیز در کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن، مجموعه‌ای از داستان‌های تخیلی را گردآوری کرده که اغلب فضایی تاریک و خشن دارند. روایت نویسنده مدام از شخصیتی به شخصیت دیگر و از وضعیت و صحنه‌ای به وضعیت و صحنه‌ی دیگر تاب می‌خورد تا شرح اتفاقات و احساسات و موقعیت‌ها، شبیه به تماشای یک فیلم خشن بر پرده‌ی سینما به نظر برسد.

در اولین قصه‌ی کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن، داستان «پادشاه ولگردها» را می‌شنویم. داستان از رویارویی و به‌نوعی دوئل یک گربه‌ی سیاه نحیف و آسیب‌دیده با مرد ولگردی آغاز می‌شود که قدی بلند و جثه‌ای استخوانی دارد. دو شخصیت اصلی این قصه، یعنی گربه و ولگرد، در تاریکی شب و زیر نور ماه در چشمان هم خیره مانده‌اند و هریک داستان‌هایی از زندگی نکبت‌بارشان را در ذهن مرور می‌کنند. گربه با خود فکر می‌کند که در طول 14 سال زندگی‌اش، که برای یک گربه عمری طولانی محسوب می‌شود، بسیار بدبخت و درعین‌حال بسیار خوش‌شانس بوده! او بارها تا مرز مردن پیش رفته اما هربار به نحوی توانسته از مهلکه جان سالم به در ببرد.

آدمیزاد برایش موجود غریبی است؛ با آنکه به خاطر دارد در کودکی، یک قصاب مادرش را به خاطر دزدیدن کمی گوشت با چاقوی کند و کهنه‌ای سلاخی کرد، یا پسربچه‌های شرور و بدطینت محله برای کمی ماجراجویی و قدرت‌نمایی چطور او را شکنجه و دمش را قطع کردند؛ اما باز هم شیرین‌ترین خاطره‌ی زندگی‌اش مربوط به همان روزی است که تنها برای دقایقی کوتاه، طعم شیرین نوازش را از دست دختربچه‌ای چشید و آن‌قدر خوشبخت بود که از طرف او، نامی هم برایش انتخاب شود. برای همین هم حالا که رخ‌به‌رخ مرد ولگرد ایستاده بود، به اشتیاق نوازش خودش را آماده می‌کرد تا جلوی پای مرد زانو بزند و منتظر سهمش از مهربانی آدم‌ها بماند. ولی او، با تمام سختی‌هایی که به دست انسان کشیده بود، نمی‌دانست که حماقت طعمه است که به شکارچی قدرت می‌دهد...

کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن کاری از نشر صوتی راوشید است. این کتاب را با صدای الهام محمدی می‌شنوید. شایان ذکر است که این داستان‌ها اغلب محتوایی خشن، شامل صحنه‌هایی از قتل و حیوان‌آزاری دارند؛ به همین خاطر بهتر است کودکان و افراد حساس مخاطب این قصه‌ها قرار نگیرند.

کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قصه‌های کوتاه تخیلی با فضای تاریک و خشونت‌آمیز علاقه دارید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن: مجموعه شش داستان کوتاه می‌شنویم

روزی مانند دیگر روزها برای چیدن بار گردو از خانه بیرون زد. همراه خود یک گونی و یک تفنگ دولول داشت که طول آن از یک اسلحه‌ی شکاری کمتر اما قدرت و اثرگذاری آن چندین برابر بیشتر بود. ظاهر زنگ‌زده‌ی تفنگ به عهد بوق بازمی‌گشت و عیان بود که مدت‌ها بلااستفاده مانده است. درحالی‌که گرما امانش را بریده بود لحظه‌ای به این فکر نیفتاد که کلاهش را از سر در بیاورد، زیرا گرما نشئگی بیش‌ازحد را به همراه داشت و صاحب باغ از حوری‌ای که در اعماق گونی با دو چشم سبز زیبا از لابه‌لای گردوها به وی می‌نگریست لذت می‌برد و منگ می‌گشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
فصل یکم: پادشاه ولگردها
20 دقیقه
فصل دوم: دفتر کاهی
19 دقیقه
فصل سوم: شریک جرم
23 دقیقه
فصل چهارم: پا، دو
17 دقیقه
فصل پنجم: رابطه‌‌ی ترس و وفاداری
21 دقیقه
فصل ششم: بازیچه‌ی باد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن: مجموعه شش داستان کوتاه
نویسنده
راویالهام محمدی
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۷۱۰۰۰ ۳۵,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن

برای دریافت کتاب صوتی بدون ترس از دور ریخته شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.