معرفی و دانلود کتاب صوتی بخت و بختک

عکس جلد کتاب صوتی بخت و بختک
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بخت و بختک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بخت و بختک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بخت و بختک

کتاب صوتی بخت و بختک روایت داستانیِ سرگرم‌کننده‌ای از فیروزه کاویان است. کاویان با زبان گرم و صمیمانه‌ی خود، ضمن روایت داستانی شنیدنی، مخاطبانش را به یاد نوستالژی‌های دهه‌های شصت و هفتاد می‌اندازد و از سادگی و صفای دوران کودکی در آن دوران می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی بخت و بختک

فیروزه کاویان در کتاب صوتی بخت و بختک راوی ماجراهای یک تعطیلات تابستانی از زبان دختری است که در دهه‌ی شصت زندگی می‌کند. او که برای گذراندن تابستان و تعطیلات همراه خانواده به روستای پدری‌اش سفر کرده است، با کشمکش‌هایی که در روستا جریان دارد و فراز و نشیب‌های آن مواجه می‌شود.

کتاب صوتی بخت و بختک روایتی از دنیای بی‌دغدغه، پرجنب‌وجوش و سرخوش کودکانه را در بر دارد. فیروزه کاویان نویسنده‌ی این کتاب دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی است. او در پس روایت اصلی داستانش به مسائل زنان، چالش‌هایی که آنان از کودکی و نوجوانی تا بزرگ‌سالی با آن‌ها مواجه هستند، دشواری زندگی در شهرهای کوچک و روستاها و معضلاتی که از فرهنگ، آداب و رسوم، سنت و تقابل و تضادهای آن با مدرنیته ناشی شده‌اند، سخن گفته است.

کتاب صوتی بخت و بختک را به همت خانه داستان چوک با خوانش نگارنده‌ی اثر، فیروزه کاویان می‌شنویم.

کتاب صوتی بخت و بختک برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی بخت و بختک را به تمامی علاقه‌مندان و دوست‌داران داستان‌های کوتاه معاصر ادبیات فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بخت و بختک می‌شنویم

دو روزی می‌شد که ما برای کمک به بابا حبیب به باغ رفته بودیم. در اطرافه کهنه‌ده، کلاته‌هایی بود که هر کدام با آب قنات نزدیک خود آبیاری می‌شد. بیشتر کلاته‌ها در زمین هموار بین کوه‌ها شکل گرفته بودند و مثل نگینی سبز، در دل دره‌ها می‌درخشیدند. با وانت بابا حبیب ده دقیقه‌ای طول می‌کشید تا به کلاته‌ای که باغ‌های ما در آن‌جا بود برسیم. شب را همان‌جا می‌خوابیدیم. هیچ اتاق و سرپناهی نبود. روی زمین ابتدای باغ پای درختان چنار و توت، رخت‌خواب پهن می‌کردیم و بعد ولو می‌شدیم روی رخت‌خواب‌های خنک و به آسمونِ پر از ستاره خیره می‌شدیم. هوا خنک بود و آسمان سیاه و ستاره‌ها مثل پولک‌های لباس پلوخوری ننه‌جان می‌درخشیدند و باغ در نور وهم‌انگیز شب، جور دیگری به نظر می‌آمد. شب‌های کهنه‌ده، سرد و پر ستاره بود و ما تا خرخره زیر لحاف سنگینِ پنبه‌ای فرو می‌رفتیم و به آسمان نگاه می‌کردیم. عادت داشتیم همان‌طور که مامان یادمان داده بود، صورت‌های فلکی را در آسمان پیدا کنیم.

- مامان ببین، خوشه‌ی پروین امشب هم اومده.

مژگان هر شب این حرف را می‌زد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

63 دقیقه
بخت و بختک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بخت و بختک
نویسنده
راویفیروزه کاویان
ناشر صوتی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بخت و بختک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بخت و بختک

برای دریافت کتاب صوتی بخت و بختک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.