معرفی و دانلود کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)

برای دانلود قانونی کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)

کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) را لین جی. رابینز، دنیس وب و لیزا ورمیلیون با همکاری یکدیگر به نگارش درآورده‌اند و در آن به مطالعه‌ی رازهای ثروتمند شدن بنجامین فرانلکین، یکی از ثروتمندترین مردان تاریخ آمریکا، می‌پردازند. آن‌ها در این مطالعه هفت افسانه‌ی مرگبار درباره‌ی پول و شش اصل اساسی جهت سرمایه‌گذاری هوشمندانه را با شما در میان می‌گذارند.

درباره‌ی کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)

اگر بنجامین فرانکلین جای شما بود، با زندگی‌تان چه می‌کرد؟ چه می‌شد اگر مدیریت جیبتان را به او می‌سپردید؟ بنجامین فرانکلین (Benjamin Franklin) از بنیانگذاران آمریکای نوین و یکی از ثروتمندترین مردان تاریخ آمریکاست. او عادات و روش‌های نامتداولی برای مدیریت پول داشت و به اصول کلیدی مدیریت مالی پایبند بود. کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) (Uncommon Cents: Benjamin Franklin Secrets to Achieving Personal Financial Success) این روش‌های نامتداول و اصول و رازهای دستیابی او به ثروت را با شما به اشتراک می‌گذارد.

کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) حاصل همکاری مشترک لین جی. رابینز (Lynn G. Robbins)، دنیس وب (Lisa Vermillion) و لیزا ورمیلیون (Dennis Webb) است و عادات و راه‌های قدیمی اما مطمئنِ رسیدن به پول و ثروت بیشتر را در اختیار شما می‌گذارد. نویسندگان در این کتاب به شما می‌آموزند که چطور بدهی‌ها و قسط‌هایتان را مدیریت کنید، مخارج‌تان را تحت کنترل بگیرید و بر اهداف مالی‌تان تأکید بگذارید. این کتاب در نه فصل به نگارش درآمده است. مؤلفین ابتدا نظام مالی فرانکلین را توضیح می‌دهند. سپس هفت افسانه‌ی مرگبار درباره‌ی پول را بر می‌شمارند. در ادامه سیستم کنترل نقدینگی او را تشریح می‌کنند و شش اصل اساسی برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه را با شما در میان می‌گذارد. همچنین لیستی از نقل‌قول‌های بنجامین فرانکلین در پایان کتاب آمده است و جداولی که نویسندگان بر اساس توصیه‌های او طراحی کرده‌اند نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)

همانطور که گفتیم، بنجامین فرانکلین از پدران بنیانگذار آمریکای نوین است. او در سال 1706 در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. فرانکلین با وجود اینکه در ابتدا وضعیت اقتصادی مطلوبی نداشت، به موفقیت مالی و حرفه‌ای چشمگیری در زندگی شخصی‌اش رسید. او علاوه بر عالم سیاست، در صنعت چاپ و نویسندگی نیز جایگاه برجسته‌ای داشت و به اختراعات و اکتشافات جالبی دست زد. از نظر نویسندگان کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) زندگی بنجامین فرانکلین نمونه‌ی برجسته‌ای از انتخاب‌های سازنده و تصمیمات درست است، بنابراین مطالعه‌ی زندگی او و راهکارهای مالی که برای رسیدن به چنان موفقیت تاریخی‌ای به کار برده بود، حتی در دنیای امروز نیز می‌تواند کاربردی و راهگشا باشد.

کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) با تصاویر مفرح، لحن طنز و توصیه‌های ساده و کاربردی همراه شده است. این کتاب نخستین بار در سال 1989 منتشر شد و در همان نسخه‌ی اول به فروش بیش از 50 هزار نسخه رسید. نسخه‌ی فارسی این کتاب را فهیمه صدیق عابدینی ترجمه کرده و انتشارات راه طلایی در بازار کتاب ایران به انتشار رسانده است.

در نکوداشت کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)

  • این کتاب توصیه‌هایی ساده و کاربردی برای بالا بردن درآمدتان به شما ارائه می‌دهد. (آمازون)

کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی راهی برای ثروتمند شدن هستید و می‌خواهید روشی برای مدیریت پولتان یاد بگیرید، مطالعه‌ی کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) می‌خوانیم

همکارم، دنیس وب، عاشق تعریف کردن داستان زیر است:

«وقتی حدوداً سیزده سالم بود، رفتم دیدن پدر‌بزرگم که شهر کوچکی در یوتا زندگی می‌کرد. او یک باغ گیلاس، یک مزرعه‌ی ذرت و یک باغ بزرگ داشت. یوتا بیشتر یک ناحیه‌ی خشک است و کشاورزان باید به‌نوبت باغ‌هایشان را آبیاری کنند. نوبت پدر‌بزرگم هر ده روز یکبار بود و آن هم ساعت 2 بعد‌از‌ظهر یا 4 صبح. او باید درست رأس این ساعت‌ها، دریچه‌های کانال را باز می‌کرد. پدر‌بزرگ باید از سهمیه‌ی آبش به‌گونه‌ای بسیار هوشمندانه استفاده می‌کرد، چون اگر محصولاتش بدون آب می‌ماندند، احتمالاً خورشید سوزان بیابان آن‌ها را می‌سوزاند.

یک روز، پدر‌بزرگ مسئولیت آبیاری را به من و پسر‌عمویم سپرد. ما باید دریچه‌های آب همانند را باز می‌کردیم و می‌بستیم و به این طریق جریان آب را بین باغ میوه، مزرعه‌ی ذرت و باغ تنظیم می‌کردیم.

رفتیم سراغ اولین دریچه، بازش کردیم و دیدیم که آب سرازیر شد توی جوی و رفت داخل باغ. اما خب نشستن و تماشای جریان آب برای دو پسر سیزده ساله خیلی خسته‌کننده است. پسر‌عمویم یک سیب وحشی از روی زمین برداشت و پرتش کرد سمت من. من هم یک سیب پرت کردم سمت او. طولی نکشید که هر دو آن‌قدر سرگرم پرت کردن سیب به‌طرف همدیگر بودیم که به‌کل محصولات، آب و وظایفمان را فراموش کردیم؛ البته تا وقتی که بابا‌بزرگ را دیدیم که به سمت ما می‌آید.

چون بالای تپه بودیم، می‌توانستیم ببینیم که آب از باغ میوه سر‌ریز شده و داخل بخش‌ها یا قسمت‌هایی از مزرعه‌ی ذرت ریخته است. به‌سرعت دویدیم سمت دریچه‌ی آب تا آن را ببندیم، اما دیگر خبری از آب نبود؛ نوبت ما تمام شده بود. حتی قطره‌ای آب هم به باغ نرسیده و تنها نصف مزرعه‌ی ذرت آبیاری شده بود. یادم نمی‌آید هیچ‌وقت تا به آن حد ترسیده باشم.»

فهرست مطالب کتاب

تعارض ‌های مالی
اگر قرار بود بن فرانکلین پول شما را مدیریت کند
هفت افسانه‌ ی مرگ‌بار درباره‌ ی پول
نظام مالی فرانکلین
پنجره ‌ی هزینه ‌ها
سیستم کنترل نقدینگی فرانکلین
جعبه ‌ابزار فرانکلین
ساختن آینده ‌ی مالی محکم ‌تر
نقل‌ قول‌ ها
پیوست
قدردانی
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)
نویسنده، ،
مترجمفهیمه صدیق عابدینی
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-98182-4-4
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)

مریم
۱۴۰۳/۲/۱۷
کتاب خوبی بود، ارزش خوندن داشت ولی ۱۰۰٪ برای اقتصاد ایران قابل اجرا نیست، و با بعضی از قوانینش طبق تجربه شخصی مخالفم، با این حال جداولش که تو قسمت پیوست هم اومده برای کسایی که دوست دارن با برنامه ریزی و منظم باشن به نظرم خیلی کاربردیه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول)

برای دریافت کتاب سکه‌های ثروت ساز (رازهای بنجامین فرانکلین برای دستیابی به موفقیت مالی و مدیریت پول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.