معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: هواپیماها

عکس جلد کتاب سلام دنیا: هواپیماها
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: هواپیماها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: هواپیماها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: هواپیماها

اگر به سفر در دل آسمان‌های ابری علاقه دارید، باید بدانید که کتاب سلام دنیا: هواپیماها برای شما نوشته شده! جیل مک دونالد داستان‌نویس خوش‌نام داستان‌های کودکانه، در این قسمت از سری ماجراهای سلام دنیا، مخاطبان خردسال خود را با یکی از جذاب‌ترین اختراعات تاریخ بشریت آشنا می‌کند؛ اختراعی که توانست آرزوی همیشگی انسان‌ها را برای سفر به آسمان برآورده کند.

درباره‌‌ی کتاب سلام دنیا: هواپیماها

آیا می‌توان توی خانه نشست و هم‌زمان در آسمان‌ها سیروسیاحت کرد؟ به‌ نظر می‌رسد که جیل مک دونالد (Jill McDonald)، نویسنده‌ی ادبیات کودکان، در اثر خواندنی خود یعنی کتاب سلام دنیا: هواپیماها (Hello, World! Planes and Other Flying Machines)، این آرزو را به واقعیت تبدیل کرده. او در قسمت تازه‌ای از سری کتاب‌های آموزشی «سلام دنیا!» نه‌‌تنها لذت سفر و گشت‌وگذار در جهان را به خوانندگان خود هدیه می‌دهد، بلکه شما را با یک مأموریت هیجان‌انگیز در آسمان همراه می‌کند.

سال‌های سال بود که بشر آرزوی پرواز و کشف ناشناخته‌های آسمان آبی را در سر می‌پرواند. افراد کنجکاو بسیاری هر روز به حرکت پرنده‌ها در آسمان نگاه می‌کردند و از خود می‌پرسیدند: چه می‌شود اگر روزی نیز انسان بتواند وسیله‌ای بسازد و مثل پرنده‌ها در آسمان معلق بماند. خیلی طولی نکشید که این آرزوی دور‌ودراز به حقیقت پیوست. اما برای آنکه بدانیم اولین‌بار هواپیما‌ها چگونه ساخته شدند و بشر برای رسیدن به این رویای دیرینه چه راهی را پشت سر گذاشت، باید نگاهی به کتاب سلام دنیا: هواپیماها بیندازیم.

معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: هواپیماها

کتاب سلام دنیا: هواپیماها، تلفیقی از یک ماجرای سرگرم‌کننده و خواندنی با نکته‌های علمی و جذاب برای گروه‌های سنی کودک و خردسال است. جیل مک دونالد خالق این کتاب پرفایده علاوه‌ بر هواپیما‌ها، به معرفی سایر ماشین‌های پرنده همچون موشک‌ها و بالن‌ها نیز می‌پردازد و تاریخچه‌ و نحوه‌ی سازوکار آن‌ها را به‌صورت ساده و مختصر ارائه می‌دهد. او موضوعات کتاب خود را با تصویر‌گری‌های متنوع همراه می‌کند و خاطره‌ای دل‌نشین از تجربه‌ی کشف آسمان را برای مخاطبان خود به یادگار می‌گذارد. کتاب سلام دنیا: هواپیماها در سال 2022 منتشر شده و حالا نسخه‌ی فارسی آن نیز در اختیار کودکان ایرانی قرار گرفته. انتشار این اثر را انتشارات پرتقال برعهده داشته و متن آن را آناهیتا حضرتی کیاوندانی به ترجمه رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب سلام دنیا!

سلام دنیا! (Hello, World!)، یک مجموعه‌ی علمی برای آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان است. این مجموعه با قلم جیل مک دونالد نگارش یافته و با تصویرگری‌های رنگی و زیبای او، جذابیت دوچندانی پیدا کرده است. با کمک مجموعه‌ی سلام دنیا، کودکان نگاه دوباره‌ای به جهان پیرامون خود خواهند داشت و لذت کشف موضوعات کنجکاو‌کننده‌ی اطراف را خواهند چشید. این مجموعه به مفاهیم روزمره و کاربردی زیادی از جمله دریا، پرندگان، بدن انسان و سیاره‌ی زمین می‌پردازد و تاکنون چندین جلد از آن نیز به فارسی ترجمه‌ شده است. در بین سری موضوعات متنوع این مجموعه می‌توان از کتاب «حشرات»، «آب و هوا» و «بچه‌های حیوانات» نام برد.

کتاب سلام دنیا: هواپیماها برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی 3 تا 5 سال از همراه شدن با سفر علمی این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: هواپیماها می‌خوانیم

برادران رایت اولین کسانی بودند که با هواپیما پرواز کردند. هواپیمای آن‌ها از چوب ساخته شده بود. هواپیماهای امروزی خیلی بزرگ هستند و می‌توانند مسافرهای زیادی را به هر نقطه از دنیا ببرند. هواپیماها در فرودگاه به زمین می‌نشینند و از آنجا پرواز می‌کنند؛ به همین خاطر فرودگاه‌ها جاهای شلوغی هستند. چرخ‌های بزرگ هواپیما بخشی از دنده‌ی فرود است. هواپیما موقع بلند شدن و نشستن از چرخ‌هایش استفاده می‌کند. هنگام پرواز این چرخ‌ها جمع می‌شوند و به داخل بدنه‌ی هواپیما می‌روند.هواپیمای آبی می‌تواند از روی آب بلند شود و روی آب بنشیند. مثل یک قایق پرنده!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: هواپیماها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-438-0
موضوع کتابکتاب‌های اطلاعات عمومی کودکان، کتاب‌های کودک 3 تا 5 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: هواپیماها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: هواپیماها

برای دریافت کتاب سلام دنیا: هواپیماها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.