معرفی و دانلود کتاب زبان عمومی و تخصصی: کنکور ارشد علوم ورزشی

عکس جلد کتاب زبان عمومی و تخصصی: کنکور ارشد علوم ورزشی
قیمت:
۱۰۴۵۰۰ ۵۲,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زبان عمومی و تخصصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان عمومی و تخصصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زبان عمومی و تخصصی: کنکور ارشد علوم ورزشی

اگر دانش‌آموز کنکوری هستید و خود را برای آزمون نهایی آماده می‌کنید، کتاب زبان عمومی و تخصصی تألیف ابراهیم ابراهیمی اثر مفیدی برای شما خواهد بود. یک کتاب کمک درسی برای زبان انگلیسی که دانش‌آموزان رشته‌ی تربیت بدنی می‌توانند از آن بهره ببرند. مطالب این کتاب در راستای یادگیری هرچه بهتر از سوی دانش‌آموزان طراحی شده و از این نظر مخاطبان می‌توانند از آن چیزهای زیادی یاد بگیرند. در این کتاب شاهد تست‌های دهه‌ی قبل نیز خواهید بود.

درباره‌ی کتاب زبان عمومی و تخصصی

کتاب‌های کمک درسی زیادی برای هر درس طراحی و مدون شده و این مسئله ممکن است باعث سردرگمی دانش‌آموزان شود. دانش‌آموز کنکوری باید بداند که کدام‌ یک از کتاب‌های کمک درسی در روزهای کنکور بیشتر به نیازهایش پاسخ خواهد داد تا از آن‌ها بهره ببرد. کتاب زبان عمومی و تخصصی اثری از ابراهیم ابراهیمی است که برای دانش‌آموزان رشته‌ی تربیت بدنی طراحی و مدون شده. این کتاب یک اثر کمک درسی مفید برای درس زبان انگلیسی است که با سال‌ها تحقیق و پژوهش گردآوری شده و از اعتبار بسیار مناسبی برخوردار است. این کتاب ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ویژه‌ای دارد که آن را از آثار مشابه متفاوت می‌کند.

اولین ویژگی ممتاز کتاب را می‌توان در پوشش هر دو بخش عمومی و تخصصی دانست. کتابی که در راستای هر دو بخش نکات آموزشی و تستی آماده کرده و به دانش‌آموزان برای کسب مهارت در دو بخش عمومی و تخصصی به دانش‌آموزان کمک می‌کند. از سوی دیگر می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های اصلی کتاب زبان عمومی و تخصصی نوشته‌ی ابراهیم ابراهیمی ارائه‌ی تست‌های کنکور سال‌های 90 تا 99 است که همراه با شرح مسئله و نکات کنکوری برای دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته شده است.

یکی دیگر از نکاتی که می‌توان در مورد کتاب زبان عمومی و تخصصی به آن اشاره کرد، ارائه‌ی 405 لغت ضروری است. بی‌شک یکی از دشوارترین مواردی که دانش‌آموزان در تست کنکور درس زبان با آن روبه‌رو هستند، حفظ کردن لغات است. اگر دانش‌آموز بخواهد تمام کتاب‌های درسی را به‌طور کامل مطالعه کند قطعاً زمان زیادی از وی دریغ خواهد شد که باعث می‌شود نتواند برای دروس دیگر خود زمان‌بندی کند. به همین روی، کتاب زبان عمومی و تخصصی با گردآوری و ارائه‌ی این 405 لغات ضروری، آن‌هایی را گزینش کرده که قرار است در ادامه و در روز کنکور به کار دانش‌آموز بیایند. پس اگر برای حفظ کردن لغات استرس دارید، نگران نباشید چون با این 405 واژه‌ی ضروری در زبان عمومی و تخصصی، مسیر همواری پیش‌روی شما قرار دارد.

به‌طور کلی می‌توان گفت که کتاب زبان عمومی و تخصصی تألیف ابراهیم ابراهیمی برای تمام دانش‌آموزان تربیت بدنی در هر سطحی مناسب است. در واقع اگر حتی در درس زبان دانش بالایی دارید، بهتر است این کتاب را مطالعه کنید تا با تست‌های کنکور و شمای کلی آن آشنایی پیدا کنید. اگر هم در درس زبان قوی نیستید و همیشه برای شما یک چالش دشوار بوده، باز هم با مطالعه‌ی دقیق این کتاب قادر خواهید بود به چندین تست تکرارشونده پاسخ دهید و در روز کنکور درصد خوبی کسب کنید.

کتاب زبان عمومی و تخصصی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان رشته‌ی تربیت بدنی که برای درس زبان انگلیسی آماده می‌شوند، مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

بررسی سال 90
بررسی سال 91
بررسی سال 92
بررسی سال 93
بررسی سال 94
بررسی سال 95
بررسی سال 96
بررسی سال 97
بررسی سال 98
بررسی سال 99
لیست 405 واژه پایه زبان انگلیسی که باید بدانید...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زبان عمومی و تخصصی: کنکور ارشد علوم ورزشی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات157
زبانفارسی
شابک978-600-355-473-3
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۴۵۰۰ ۵۲,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زبان عمومی و تخصصی

بنفشه ترکمن نژاد
۱۴۰۳/۶/۲۸
ممنونم چقدر یادگیری زبان فراره کاش راهی بود که تو ذهن حک بشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زبان عمومی و تخصصی

برای دریافت کتاب زبان عمومی و تخصصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.