معرفی و دانلود کتاب زبان بدن: چگونه افکار دیگران را از روی انواع ژست آن‌ها بخوانیم؟

عکس جلد کتاب زبان بدن: چگونه افکار دیگران را از روی انواع ژست آن‌ها بخوانیم؟
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زبان بدن: چگونه افکار دیگران را از روی انواع ژست آن‌ها بخوانیم؟

بسیاری از ارتباطات انسانی، بیش از آنکه در قالب کلام اتفاق بیفتد، با به‌کارگیری ژست‌ها، حالت‌ها، موقعیت‌ها و فاصله‌ها یا در یک کلمه، با زبان بدن برقرار می‌شود. کتاب زبان بدن نوشته‌ی آلن پیز با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع، زبان بدن را به خواننده می‌آموزد. این کتاب که در حوزه‌ی ارتباطات و روانشناسی رفتاری قرار می‌گیرد، با زبانی ساده برای شناخت حالات بدن نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب زبان بدن

همه‌ی ما می‌دانیم که آنچه مردم می‌گویند، گاهی با آنچه فکر یا احساس می‌کنند، متفاوت است. کتاب زبان بدن (Body Language) نوشته‌ی آلن پیز (Allan Pease) از دستاوردهای بسیاری از دانشمندان حوزه‌ی روانشناسی، رفتارشناسی، جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، روان‌پزشکی و... به همراه تجربیات و آزمون‌های شخصی بهره برده و معنی حالات دست، چهره، نشستن یا ایستادن را به‌دقت شرح داده است.

مطالعه‌ی کتاب زبان بدن به شما می‌آموزد تا افکار دیگران را از طریق حالات و حرکات بدنشان بفهمید. این مهارت به شما کمک می‌کند تا شخص دروغگو را بشناسید، خود را دوست‌داشتنی نشان دهید یا افراد را به همکاری و همدلی تشویق کنید. همچنین با اجرای حرکات به‌جا می‌توانید در موقعیت‌های بی‌شماری مانند مصاحبه‌ها و مذاکره‌ها به موفقیت برسید. حتی می‌توانید برای یافتن دوست یا شریک سازگار از این ترفندها بهره ببرید.

از میان کتاب‌های تخصصی و مختلفی که در حوزه‌ی رفتارشناسی و شناخت زبان بدن نوشته شده‌اند، آلن پیز توانسته کتابی ساده، روان و کاربردی بنویسد که همه‌ی مردم بتوانند به‌راحتی مفاهیم آن را درک کنند و از آن بهره‌مند شوند. بسیاری از مردم در سراسر جهان با مطالعه‌ی این کتاب، رازهای زبان بدن را آموخته‌اند. کتاب زبان بدن ترجمه‌های مختلفی دارد. این نسخه با ترجمه‌ی الناز قاضی در نشر اختر منتشر شده است.

کتاب زبان بدن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب زبان بدن کاربردهای وسیعی دارد و به همه‌ی افراد، در همه‌ی موقعیت اجتماعی و شغلی یا شخصی و خانوادگی کمک می‌کند تا رفتار خود یا دیگری را بهتر درک کنند.

در بخشی از کتاب زبان بدن: چگونه افکار دیگران را از روی انواع ژست آن‌ها بخوانیم؟ می‌خوانیم

سیگار کشیدن تجلی بیرونی از یک آشفتگی و کشمکش درونی است و به میزان جزیی به اعتیاد به نیکوتین ربط دارد. یکی از فعالیت‌های جایگزین است که مردم برای گریز از جامعه پرفشار امروزی و رهایی از تنش که در رویارویی‌های اجتماعی و کاری به وجود می‌آید. برای مثال، بیشتر افراد در اتاق انتظار دندان‌پزشک برای کشیدن دندان، تنش درونی تجربه می‌کنند. درحالی‌که یک فرد سیگاری با چند نخ سیگار به اضطراب خود، سرپوش می‌گذارد، غیر سیگاری‌ها کارهای دیگری مانند نظافت، کوتاه کردن ناخن، شکستن انگشتان، تنظیم دکمه سر آستین، خاراندن سر، بازی با انگشتر، بازی با کراوات و ژست‌های بیشمار دیگری که نشان می‌دهد، فرد به آرامش خاطر نیاز دارد. ژست‌های توام با سیگار، می‌توانند نقش مهمی در ارزیابی نگرش فرد داشته باشند، چراکه در غالبی آشکار و قابل پیش‌بینی اجرا می‌شوند.

افرادی که به پیپ عادت دارند، با پیپشان ژست‌های تمیزکاری، روشن کردن، پر کردن، ضربه زدن، آماده کردن و فوت کردن را اجرا می‌کنند و روش مؤثری برای رهایی از تنش است. تحقیقات در زمینه فروش نشان داده است افرادی که پیپ می‌کشند نسبت به افراد سیگاری یا غیرسیگاری دیر تصمیم‌گیری می‌کنند و اینکه آنان در لحظات پراسترس پیپ می‌کشند. این افراد، به نظر می‌رسد خصوصیت وقت‌کشی دارند که در تصمیم‌گیری تأخیر می‌کنند و این کار را به نحوی انجام می‌دهند که آزاردهنده نباشد و از سوی دیگران قابل پذیرش باشد. اگر با چنین شخصی سروکار داشته باشید و می‌خواهید در طول گفتگو سریع تصمیم بگیرد، باید پیپ او را قایم کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: چارچوبی برای درک
بخش 2: قلمروها و حوزه‌ها
بخش 3: حالت‌های کف دست
بخش 4: حالت‌های دست و بازو
بخش 5: ژست‌های دست روی صورت
بخش 6: حصارهای بازو
بخش 7: حصارهای بازو
بخش 8: دیگر ژست‌ها و رفتارهای متداول
بخش 9: پیام‌های چشمی
بخش 10: پیام‌ها و ژست‌های خواستگاری (اظهار عشق)
بخش 11: عینک، پیپ و سیگار
بخش 12: ژست‌های ملکی و مالکیت
بخش 13: تصاویر آینه‌ای و کپی
بخش 14: تعظیم کردن و موقعیت بدن
بخش 15: اشاره‌گرها و عقربه‌ها
بخش 16: میز کنفرانس، میز کار، و ترتیب نشستن
بخش 17: قدرت‌نمایی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زبان بدن: چگونه افکار دیگران را از روی انواع ژست آن‌ها بخوانیم؟
نویسنده
مترجمالناز قاضی
ناشر چاپیانتشارات اختر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات211
زبانفارسی
شابک978-622-373-161-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زبان بدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زبان بدن

برای دریافت کتاب زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.