معرفی و دانلود کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی)

عکس جلد کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی)
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی)

تا به حال به این فکر کرده‌اید که ممکن است رنگ‌ها برای انسان معجزه کنند. اگر به این موضوع باور ندارید بهتر است کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) نوشته‌ی تد آندروز را مطالعه کنید و شگفتی تاثیر رنگ‌ها را بر جسم و روان خود ببینید.

درباره‌ی کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی)

حتما شنیده‌اید که رنگ‌های گرم چه احساسی را منتقل می‌کنند و رنگ‌های سرد چه تاثیری بر احساسات ما دارند. چشم انسان در مواجهه با رنگ‌ها دچار تغییراتی می‌شود که دانشمندان معتقدند این تغییرات نشانه‌های واکنشی احساسی از طرف انسان به رنگ‌هاست. این موضوع جذاب، از حوزه‌های نظری در علوم فلسفی گرفته تا نظریات هنرمندان هنرهای تجسمی، پژوهش‌های مفصلی را رقم زده است. در کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) (How to Heal with Color) اثر تد آندروز (Ted Andrews) تاثیر رنگ‌ها بر روح و روان انسان مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و چگونگی ورود بشر به مراحل درمان از طریق رنگ‌ها بررسی شده است.

تد آندروز در کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) احساسات عمیق انسان را در زمان تماشای رنگ‌ها،‌بررسی می‌کند و از این طریق راه‌هایی برای کشف احساسات جدید در برخورد چشم انسان با رنگ‌های مختلف پیشنهاد می‌دهد. تد آندروز این روش را رنگ‌درمانی می‌نامد و معتقد است برخی از بیماری‌های روحی انسان از طریق بازشناسی تاثیر رنگ‌ها قابل درمان و بهبودی است.

کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) شامل مطالب مفیدی درباره‌ی اهمیت استفاده از رنگ‌ها در موقعیت‌های روزانه است. تد آندروز با اشاره به کارکرد رنگ‌ها در وضعیت‌های مختلفی که انسان در حال تجربه‌ی آن‌هاست، بر این موضوع تاکید می‌کند که باید به انتخاب رنگ‌ها حتی در کوچک‌ترین کارهای زندگی اهیمت داد. این نویسنده علاوه بر تشریح موضوع تاثیر رنگ‌ها بر احساسات انسان، اشاره‌ای به کاربرد رنگ‌ها در هنرهای دیداری نیز می‌کند و کار هنرمندان با رنگ‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. ازاین‌رو این کتاب برای درک بیشتر خاصیت رنگ‌ها در هنرهای کابردی نیز مفید است.

مطالب کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) در بخش‌های گوناگونی فهرست شده است. در این بخش‌های متنوع مواردی همچون درمان به وسیله‌ی رنگ‌ها در میان چاکراها، استفاده از آب‌وهوا در درمان به وسیله‌ی رنگ‌ها، فرافکنی رنگ‌ها، درمان به وسیله‌ی رنگ و نور شمع، شجره‌ی رنگ‌ها و ماندالاهایی که رنگ‌های درمان‌زا می‌دهند، به چشم می‌خورد.

کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) نوشته‌ی تد آندروز با ترجمه‌ی قدیر گلکاریان توسط انتشارات طلایه منتشر شده است.

کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به موضوعات روان‌شناسی و موفقیت و همچنین دانشجویان رشته‌ی روان‌شناسی بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) می‌خوانیم

استعداد درمان کردن،‌ جوهره‌ای است که در وجود هر فردی وجود دارد. هر فردی قادر است انرژی‌های زندگی و سلامتی را متظاهر سازد و آن‌ها را به دیگران انتقال دهد. چنین وضعیتی می‌توان در اثنای استفاده از تاثیرات ذهنی، روحی، جسمی و احساسی به حقیقت بگراید. برای اینکه استعداد درمان کردن را در زندگی به واقعیت بدل سازیم،‌ نیازمند استفاده از روش‌های خاص هستیم. مسلما هر روشی از دیگری بسی متفاوت‌تر بوده و شاید یکی بر دیگری ارجحیت داشته باشد. اما این ارجحیت نه از روی بهتر تاثیر کردن یا نکردن است،‌ بلکه باید ارزیابی روش‌ها را از باب سریع تاثیر کردن مورد بررسی قرار داد.

بهترین روش آن است که سریع‌تر نتیجه بدهد و بر شما یا بیماری‌تان تاثیر بگذارد. هر فردی دارای انرژی و قابلیت‌هایی است که چنین تفاوتی باعث می‌گردد واکنش و تاثیرپذیری شخص در برابر روش‌های درمان نیز متغیر باشد.

فهرست مطالب کتاب

دنیای نور ورنگ‌ها
رنگ‌ها و تاثیرات آن‌ها
نحوه‌ی افزایش درک و احساس قوه تشخیص رنگ
درمان به وسیله‌ی رنگ در چاکراه‌ها
تشخیص رنگ‌هایی که بدان نیاز داریم
استفاده از آب‌وهوا در درمان به‌وسیله رنگ
فرافکنی رنگ
درمان به‌وسیله رنگ و تاثیر نور شمع
شجره‌ی رنگ‌ها
تمام رنگ چهار جهان
ماندالاهایی که رنگ‌های درمان‌زا می‌دهند
درک و پذیرش درمان کامل به‌وسیله رنگ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی)
نویسنده
مترجمقدیر گلکاریان
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات214
زبانفارسی
شابک978-964-7751-31-5
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، تخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی)

برای دریافت کتاب درمان بیماری‌ها به وسیله رنگ‌ها (رنگ درمانی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.