معرفی و دانلود کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی

عکس جلد کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی

کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی، داستانی عاشقانه و احساسی را در بر گرفته است. معصومه شیخ، نویسنده‌ی کتاب، با واژه‌هایی عاشقانه و قلمی جذاب، خواننده را در جریان عشق‌و‌عاشقی‌های شخصیت‌های این داستان قرار می‌دهد. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، حس‌و‌حال عاشقی در خواننده برانگیخته می‌شود.

درباره‌ی کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی

کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی، داستانی عاشقانه و خواندنی را در خود گنجانده است. معصومه شیخ (زهره)، نویسنده‌ی کتاب، ضمن حفظ ریشه‌های ادبیات کلاسیک فارسی، از عناصر جدید و زبان معاصر برای روایت داستانِ این کتاب بهره گرفته تا به مخاطب امروزی نزدیک‌تر شود. برای رسیدن به این هدف، نویسنده از زبانی ساده و روان برای نگارش این داستان استفاده کرده و از پیچیدگی‌های زبانی بی‌مورد دوری کرده است. این ویژگی‌ها، داستان در مسیر آرامش... دیار عاشقی را به روایتی خوش‌خوان برای خواننده تبدیل کرده است. در کنار ماجراهای عشق و روابط عاشقانه‌ای که در این اثر روایت شده، نویسنده به طرحِ موضوعات اجتماعی، روان‌شناختی و مسائل روزمره نیز پرداخته است. طرح موضوعات اجتماعی در یک داستان عاشقانه، با افزودن لایه‌های پیچیده‌تر به روایت و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با خواننده، جذابیت کتاب را دوچندان می‌کند و آن را از یک رمان ساده‌ی عاشقانه فراتر می‌برد.

داستان در مسیر آرامش... دیار عاشقی، ماجرای دختری عاشق‌پیشه با نام نهال را در خود گنجانده است. نهال، دختری زیبارو است که به پسری خوش‌قیافه با نام نوید، نَرد عشق باخته است. نوید و نهال، زندگی عاشقانه‌ای را تجربه کرده‌اند، اما مدتی است که آتشِ عشق میان این زوج، فروکش کرده است و رفتارهای عجیبی از نوید سر می‌زند. این رفتارها باعث شده تا نهال به عشقش به نوید، شک کند و احساس سردرگمی داشته باشد. نوید، مانند سابق به نهال توجه نمی‌کند و دیر به منزل می‌آید. به دنبال این رفتارها، الهه دوست نهال، برای کمک به آن‌ها آستین بالا می‌زند. الهه، دختری مهربان است که رفاقت دیرینه‌ای با نهال دارد.

در ادامه‌ی کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی، اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد تا داستان این کتاب لحظه‌به‌لحظه جذاب‌تر شود. معصومه شیخ (زهره)، نویسنده‌ی این رمان، برای جذابیت بیشتر داستان این اثر از روایت‌های چندصدایی بهره گرفته است. این روش باعث شده تا اتفاق‌های داستان از دیدگاه شخصیت‌های مختلف مطرح شود و داستانی عمیق و پرتعلیق پیش روی خواننده قرار بگیرد.

کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی را انتشارات سیادت چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به رمان و داستان‌های عاشقانه‌ی ایرانی،‌ مخاطب‌های کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی می‌خوانیم

ماهرخ با عذرخواهی از امیر به طرف اتاق خودش رفت. امیر رفتن او را با چشم دنبال کرد و سپس به ‌سمت پنجره بزرگ مشرف به حیاط رفت. دستانش را داخل جیب شلوار سُراند و درحالی که به فکر فرو رفته بود، خیره‌ی حیاط بزرگ خانه‌ شد. درختان بزرگی که اکنون کاملا خشک شده بودند. می‌دانست ماهرخ از ازدواج قبلش یک دختر و پسر دارد. اما نه آن‌ها را دیده‌ بود و نه می‌دانست چه می‌کنند. فقط شنیده‌ بود شوهر سابق او، سال پیش از دنیا رفته ‌است. حتما برای ماهرخ سخت بود که آن‌ها را نمی‌بیند. از پدر شنیده بود، برای فرزندانش خیلی بی‌قراری می‌کند. چطور شده بود که آن‌ها حتی به تماس‌هایش پاسخ نمی‌دادند؟!

دستانش را از داخل جیب‌هایش بیرون کشید و لابه‌لای موهایش کشید. این روزها رفتار و کارهای آرمان، آرام و قرار را از او گرفته بود. هنوز هیچ چیز در مورد کارهایش به او نگفته بود. شاید به قول ماهرخ، لازم بود با آرام صحبت کند.

از طرف دیگر، فکرش درگیر شرکت هم بود. شرکت با وضعیت فروش داروهای منقضی شده، در چالش بزرگی فرو رفته ‌بود. سهامداران، مسئول فنی را مقصر اصلی دیده بودند و او را از کار بی‌کار کرده بودند. در جلسه روز قبل، دکتر فروزش (پدر یزدان) و سهام داران دیگر با اعضاء هیئت مدیره اتمام حجت کرده بودند. چنین افتضاحی برای شرکت آن‌ها زیادی بزرگ بود. تا ته و توی مسأله را درنمی‌آورد راحت نمی‌شد. روز قبل تیمی به سرپرستی خودش ویزدان، تشکیل شده بود و مامور رسیدگی به مشکل شدند و قرار شد بزودی گزارش کاملی از علت این افتضاح روی میز دکتر باشد.

شب، شام را کنار خانواده‌اش گذراند. پدر شام را از بیرون گرفته‌ بود. ماهرخ شامش را زودتر خورد و با عذرخواهی سالن را ترک کرد. درد داشت و عصبی بود به طوری‌که نای نشستن کنار آن‌ها را نداشت. امیر نگرانی و غم را کاملا در نگاه پدرش می‌دید. پدری که بعد از فوت مادر تقریبا روزخوش ندیده‌ بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیادت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات448
زبانفارسی
شابک978-600-8879-89-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان عاشقانه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی

برای دریافت کتاب در مسیر آرامش... دیار عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.