معرفی و دانلود کتاب خودآموز Java در 24 ساعت

عکس جلد کتاب خودآموز Java در 24 ساعت
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز Java در 24 ساعت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز Java در 24 ساعت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودآموز Java در 24 ساعت

اینکه شما بتوانید برنامه‌نویس تلفن همراه خود باشید و نرم‌افزارها را آن‌طور که دوست دارید طراحی کنید، شاید خنده‌دار به نظر برسد. اما کتاب خودآموز Java در 24 ساعت نوشته‌ی راجرز کادنهد این آرزو را تا مرز واقعیت پیش می‌برد. این شما و این یک خودآموز کاربردی در حوزه‌ی نرم‌افزار!

درباره‌ی کتاب خودآموز Java در 24 ساعت

کتاب‌های خودآموز به مخاطب کمک می‌کنند تا بدون صرف هزینه برای کلاس‌های آموزشی وارد یک محیط آموزشی تئوری و عملی شوند. کتاب خودآموز Java در 24 ساعت (Java in 24 hours, Sams teach yourself) سعی دارد مراحل فراگیری زبان جاوا و برنامه‌نویسی را با استفاده از Java به علاقه‌مندان این علم نوین آموزش دهد. Java یکی از زبانهای پرکاربرد در فناوری دیجیتال و برنامه‌نویسی است. برخی از بازی‌های کامپیوتری، اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزار‌های گرافیکی و بسیاری از ابزارهایی که تمامی مردم دنیا در دنیای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند از طریق این زبان به وجود آمده‌اند. راجرز کادنهد (Rogers Cadenhead) نویسنده‌ی این کتاب برای ارائه‌ی مدل آموزشی خود محدودیتی بر سر راه مخاطب نگذاشته و تمامی علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری دیجیتال را تشویق به یادگیری زبان برنامه‌نویسی Java می‌کند.

نویسنده‌ی کتاب خودآموز Java در 24 ساعت سعی دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن مبانی کاربردی زبان Java را به مخاطب آموزش دهد. به همین دلیل مراحل یادگیری و اجرا در این کتاب به شکلی ساده و همه‌فهم طی 24 ساعت یک شبانه‌روز طبقه‌بندی و طراحی شده‌اند. البته اصطلاحات کاربردی برنامه‌نویسی از طریق Java در این کتاب به تفصیل مورد بررسی قرار می‌گیرند. راجرز کادنهد با در نظر گرفتن اینکه زبان Java پرکاربردترین زبان برنامه‌نویسی است و علاقه‌مندان بسیاری دارد، مفاهیم اولیه، تناقضات و تمامی پرسش‌های اولیه را درباره‌ی این زبان پاسخ می‌دهد.

راجرز کادنهد در کتاب خودآموز Java در 24 ساعت زمان مورد نیاز برای فراگیری مراحل آموزشی در هر فصل را به اندازه‌ی یک ساعت از زمان واقعی در نظر گرفته تا خواننده‌ی کتاب تجربه‌ی کار روی یک پروژه‌ی کارگاهی را کسب کند. آموزش گام‌به‌گام زبان Java در کلاس راجرز کادنهد با شرح مفاهیم اولیه‌ی این زبان در ساعت اول آموزش آغاز می‌شود. در این فصل مواردی از جمله دستوردهی به کامپیوتر و انتخاب ابزار مناسب برای برنامه نویسی با Java آموزش داده می‌شود.

در فصل دوم کتاب خودآموز Java در 24 ساعت فرایند نوشتن برنامه به صورت مقدماتی آغاز می‌شود. ایجاد برنامه Saluton به عنوان یکی از مراحل اولیه‌ی در برنامه‌نویسی از طریق Java در این فصل ارزیابی و آزمایش می‌شود. راجرز کادنهد در فصل سوم این کتاب فراگیران کارگاه آموزشی Java را در یک سفر فرضی قرار می‌دهد. این سفر از ایستگاه اول، Oracle آغاز شده و با گذر از دو ایستگاه و پس از تماشای آسمان‌ها در ناسا، به توقف در سایت Source Forge برای جهت‌یابی ختم می‌شود. فصل‌های بعدی این کتاب شامل بررسی، تشریح و آموزش مواردی است که فراگیر در مراحل پیشرفته‌تر با آن روبه‌رو خواهد شد. کارگاه آموزشی راجرز کادنهد با نوشتن برنامه‌های کاربردی Android و طراحی یک برنامه‌ی کاربردی واقعی برای تلفن همراه در ساعت 24 به پایان می‌رسد.

نکات آموزشی کتاب خودآموز Java در 24 ساعت با طراحی مثال‌های متعدد امکان آزمایش ایده‌ها و انتخاب بهترین عملکرد برای برنامه‌نویسی را در اختیار برنامه‌نویسان تازه‌کار قرار می‌دهد. این کتاب توسط انتشارات آتی نگر با ترجمه‌ی آروین محسنی و آیدا ملکی منتشر شده است.

کتاب خودآموز Java در 24 ساعت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی آسان، دانشجویان مهندسی کامپیوتر، کاربران شبکه‌های اجتماعی و دوستداران طراحی بازی‌های کامپیوتری مناسب است.

در بخشی از کتاب خودآموز Java در 24 ساعت می‌خوانیم

پیش از آنکه بیشتر وارد حیطه برنامه‌نویسی Java شویم، بهتر است در مورد این زبان بیشتر بدانیم و ببینیم امروزه برنامه‌نویسان با زبان چه کاری انجام می‌دهند. گرچه Java بسیار فراتر از ریشه‌های خود رشد کرده است و به‌عنوان زبانی مطرح شده است که متمرکز بر برنامه‌های مرورگر وب است، شما می‌توانید میلیون‌ها نمونه‌ای بیابید که از Java در برنامه‌های کاربردی موبایل استفاده شده است. طی این ساعت، ما سایت‌هایی را بررسی می‌کنیم که برنامه‌های Java، برنامه‌های کاربردیی که به این زبان نوشته شده‌اند و تاریخچه‌ و روند توسعه این زبان را ارائه می‌دهند. برای رفتن به این سفر، شما به موبایل یا تبلتی نیاز دارید که برنامه‌های Java را اجرا کند. دستگاه موردنظر خود را روشن کنید، بهترین تیشرت طرح‌دار خود را بپوشید و آماده یک تعطیلات شوید. شما خانه خود را ترک نخواهید کرد و نیز ساده‌ترین لذت‌های گردشگری، مانند مکان‌های عجیب و غریب، غذاهای عجیب، مکان‌های جدید با غذاهای جدید و غیره را تجربه نخواهید کرد. به جنبه مثبت آن بیندیشید: هیچ دردسری برای چک مسافرتی نخواهید داشت، به هیچ گذرنامه‌ای نیاز نیست و لازم نیست نگران آب باشید.

ایستگاه اول Oracle: این سفر به Java از سایت www. java. com شروع می‌شود که این سایت توسط Oracle، شرکتی که زبان Java را توسعه می‌دهد شروع می‌شود. یک برنامه Java که روی یک دستگاه موبایل اجرا می‌شود یک برنامه کاربردی (app) نامیده می‌شود. برنامه‌های کاربردی Java در وهله اول در دستگاه‌های Android‌ای دیده می‌شوند. همچنین Java در وب نیز یافت می‌شود: برنامه‌های دسک‌تاپ را که به زبان Java نوشته شده‌اند، می‌توان با یک مرورگر وب اجرا کرد، سرولت‌های Java با وب‌سرورهایی اجرا می‌شوند تا برنامه‌های کاربردی وب را ارائه دهند و اپلت‌های Java در صفحات وب در مرورگرها مشاهده می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
ساعت 1: تبدیل شدن به یک برنامه‌نوی
ساعت 2: نوشتن اولین برنامه خود
ساعت 3: سفری در Java
ساعت 4: درک نحوه عملکرد برنامه‌های Java
ساعت 5: ذخیره و تغییر اطلاعات در یک برنامه
ساعت 6: استفاده از رشته‌ها برای برقراری ارتباط
ساعت 7: استفاده از آزمون‌های شرطی برای تصمیم‌گیری
ساعت 8: تکرار یک عمل با استفاده از حلقه‌ها
ساعت 9: ذخیره‌سازی اطلاعات در آرایه‌ها
ساعت 10: ایجاد اولین شئ خود
ساعت 11: توصیف ظاهر شئ خود
ساعت 12: بیشترین بهره‌برداری از اشیای موجود
ساعت 13: ذخیره‌سازی اشیا در ساختمان‌های داده
ساعت 14: مدیریت خطاها در یک برنامه
ساعت 15: ایجاد یک برنامه ریسه‌بندی شده
ساعت 16: استفاده از کلاس‌های درونی و بستارها
ساعت 17: ساخت یک رابط کاربری ساده
ساعت 18: طراحی چیدمان یک رابط کاربری
ساعت 19: پاسخ‌دهی به ورودی کاربر
ساعت 20: خواندن و نوشتن فایل‌ها
ساعت 21: استفاده از کتابخانه جدید HTTP Client در Java
ساعت 22: ایجاد گرافیک Java2D
ساعت 23: ایجاد مادها (یا پیرایش‌های) Minecraft با Java
ساعت 24: نوشتن برنامه‌های کاربردی Android ای
پیوست الف: استفاده از محیط توسعه یکپارچه NetBeans
پیوست ب: از اینجا به کجا برویم؟ منابع Java
پیوست ج: وب‌سایت این کتاب
پیوست د: رفع مشکل با شبیه‌ساز Android Studio
پیوست ه: رفع خطاهای قابل مشاهده در NetBeans

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودآموز Java در 24 ساعت
نویسنده
مترجمآیدا محسنی، آروین ملکی
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات457
زبانفارسی
شابک978-622-6102-67-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودآموز Java در 24 ساعت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودآموز Java در 24 ساعت

برای دریافت کتاب خودآموز Java در 24 ساعت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.