معرفی و دانلود کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5

عکس جلد کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5

کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5 مناسب روزهای ابتدایی سوادآموزی کودکان است. روزهایی که همیشه برای والدین‌ بسیار شیرین و دل‌نشین بوده است. از خواندن کلمه‌های روی بیلبوردهای خیابان‌ها گرفته تا یادگیری نوشتن کلمه‌هایی مثل مامان و بابا، فرقی نمی‌کند همه‌ی این‌ها مامان و باباها را به ذوق می‌آورد. اگر آرزو دارید فرزند دلبندتان از همان ماه‌های اول آموزش کتاب بخواند، این کتاب نوشته‌ی مژگان کلهر آرزوی‌تان را برآورده می‌کند.

معرفی کتاب حمله‌ی آدم‌فضایی‌ها - سطح 5

متاسفانه ما همواره نمی‌توانیم فرض کنیم که فرزندان‌مان در مدرسه آموزش باکیفیتی دریافت می‌کنند. گاها پیش می‌آید که، بی‌تجربگی معلمان، برنامه درسی نامنظم و ارزیابی ضعیف باعث می‌شود تا بخش عمده‌ای از دانش‌آموزان در مراحل ابتدایی آموزش با خواندن حروف الفبا و کلمات فارسی به مشکلات عمده‌ای بربخورند. یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل عدم یادگیری مناسب مهارت‌های سواد شفاهی، استرس داشتن بچه‌های کوچک سال اولی در مدرسه است. اضطراب آن‌ها به‌علت جدایی از والدین می‌تواند سطح توجه‌شان را مختل کند. در این‌جا نقش ما به‌عنوان والدین پررنگ می‌شود. والدین به‌عنوان حامیان آگاه فرزندان‌شان می‌توانند بخش عمده‌ای از نیازهای تحصیلی کودک‌شان را رفع کنند.

مجموعه کتاب کلاس اولی، کتاب اولی برای بچه‌هایی است که به‌تازگی سواد خواندن و نوشتن پیدا کرده‌اند و کتاب فارسی اول دبستان را به اتمام رسانده‌اند و حالا قصد دارند با خواندن داستان‌هایی ساده و روان، مهارت روان‌خوانی، درک مطلب و خواندن و نوشتن خود را افزایش دهند. کتاب‌ حمله‌ی آدم فضایی‌ها از آن‌جایی که سطح 5 مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی‌ست، مناسب کلاس اولی‌های عزیز است اما کلاس دومی‌ها نیز می‌توانند از این کتاب استفاده ببرند. اگر می‌خواهید فرزند کلاس اولی یا دومی‌تان مهارت بیشتری در یادگیری حروف الفبا پیدا کند و شکل کلمه‌ها را بهتر به خاطر بسپارد و دیکته‌هایش هم غلط‌های کم‌تری داشته باشد، با او همراه شوید و کمکش کنید تا ابتدا با مطالعه‌ی کتاب حمله‌ی آدم‌فضایی‌ها با خواندن کلمه‌های ساده و جمله‌های کوتاه، لذتِ خواندن را بچشد و سپس با انجام فعالیت‌های پایانی کتاب و خواندن جمله‌هایی طولانی‌تر، دایره‌ی واژگانش را گسترش دهد.

عادت قصه‌خوانی قبل از خواب برای کودکان یکی از زیباترین و دل‌پذیرترین رفتارهایی است که والدین می‌توانند درمورد کودکان‌شان اجرایی کنند. فرزندان میزان اهمیت و ارزش کتاب‌ها در زندگی را از طریق والدین‌شان می‌آموزند. تشویق والدین به قصه‌خوانی و مطالعه‌ی کتاب‌های داستانی می‌تواند در ایجاد علاقه‌ی اولیه در کودکان بسیار موثر باشد. خیلی از والدین از همان‌ سال‌های ابتدایی شروع می‌کنند به مطالعه‌ی قصه‌های قبل از خواب برای کودکان‌شان. اما وقتی که بچه‌ها به مدرسه می‌روند و الفبا می‌آموزند دیگر تنها یک دوز داستان شبانه قبل از خواب نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز آموزشی آنان باشد. همان‌طور که هدف مژگان کلهر در کتاب حمله‌ی آدم‌فضایی‌ها این بوده است که فعالیت سوادآموزی کودکان را از صرف داستان‌های شنیدنیِ قبل از خواب گسترش دهد تا با این تغییر آن‌ها بتوانند قدرت قابل توجهی برای موفقیت در خواندن و نوشتن کسب کنند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی در 5 سطح مختلف تنظیم شده است تا به دانش‌آموزان کلاس اولی و دومی کمک ‌کند تا در خلال مطالعه‌ی داستان‌های دل‌نشین و کوتاه این کتاب‌ها از سوادآموزی و قصه‌خوانی هم لذت ببرند. سطوح آموزشی درجه‌بندی‌شده‌ی این کتاب کمک می‌کند تا دانش‌آموز بتواند کتاب‌به‌کتاب و درس‌به‌درس با این مجموعه و داستان‌هایش پیش برود و هم‌زمان که حروف جدید کتاب فارسی اول دبستان را یاد می‌گیرد، با کلمات و جمله‌های متنوع‌تری رو‌به‌رو شود. داستان‌های سطح یک این مجموعه دربردارنده‌ی آسان‌ترین و ساده‌ترین داستان‌ها و داستان‌های سطح چهار و پنج مناسب دانش‌آموزانی است که همه‌ی حروف الفبا را به‌خوبی یادگرفته‌اند و کتاب فارسی خود را به اتمام رسانده باشند. به‌طورکلی داستان‌های سطح پنج این کتاب، مانند کتاب پیش‌رو برای دانش‌آموزانی مناسب است که اول ابتدایی را پشت سر گذاشته‌اند یا آن‌که به تازگی وارد کلاس دوم ابتدایی شده‌اند. در آخر هم می‌توانید به کمک بخش فعالیت‌های پایانی کتاب، سواد کودک خود و میزان پیشرفت او را ارزیابی ‌کنید. این مجموعه کتاب توسط نشر افق چاپ شده است و در جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد عنوان برگزیده را از آن خود کرده است.

اگر دوست دارید فرزند کلاس اول‌تان تسلط بیش‌تری بر خوانش و نگارش حروف الفبا پیدا کند و شکل کلمه‌ها را بهتر به یاد بسپارد و به‌علاوه آن‌که شیوه‌ی نگارشی‌اش‌ غلط‌های کم‌تری داشته باشد، با کودک دلبندتان همراه شوید و به او کمک کنید تا با مطالعه‌ی کتاب حمله‌ی آدم‌ فضایی‌ها - سطح 5 لذت خواندن کلمه‌های ساده و جمله‌های کوتاه را کنار شما تجربه کند. در نهایت هم کودک شما می‌تواند با انجام فعالیت‌های بخش پایانی کتاب و خواندن جمله‌هایی که کمی هم طولانی‌تر هستند، دایره‌ی واژگانش را گسترش دهد. چه چیزی بهتر از این!

کتاب حمله‌ی آدم‌فضایی‌ها - سطح 5 برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانی که تحصیل در مقطع اول ابتدایی را به پایان رسانیده‌اند یا در آغاز راه کسب دانش در مقطع دوم ابتدایی هستند می‌توانند به کمک این کتاب و داستان ساده و روانش مهارت خواندن و نوشتن خود را ارتقا بخشند.

در بخشی از کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5 می‌خوانیم

خانم معلم عزیز؛
دلم برای غذاهای جنگلی تنگ شده بود.
برای آن موش‌های خوشمزه و میوه‌های آبدار.
امروز داشتم زمین را می‌کندم تا برای خانه‌ی میله‌ای‌ام یک اتاق جدید بسازم که یکهو به مدرسه‌ی فضایی‌ها رسیدم.
بچه‌فضایی‌ها تا من را دیدند از خوشحالی جیغ کشیدند. آژیری به صدا درآمد و ناظمشان سریع دوید طرف من.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353-881-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5

برای دریافت کتاب حمله‌ی آدم فضایی‌ها - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.