معرفی و دانلود کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود

عکس جلد کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود

کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود اثری از ژاکلین ویلسون است که یکی از جلدهای مجموعه کتاب تریسی بیکر به‌شمار می‌رود. این کتاب که برای کودکان نوشته شده، داستان دختربچه‌ای به نام تریسی را روایت می‌کند که از لحظات حساس و مهم زندگی‌اش می‌گوید. در این جلد تریسی می‌خواهد عضو گروه نمایش مدرسه‌شان شود؛ اما این تصمیم پیچیدگی‌ها و اتفاقات غیرمنتظره‌ای را برای او ایجاد می‌کند. نویسنده در تلاش است داستانی خلق کند که کودکان را در مواجهه با ناشناخته‌های زندگی یاری دهد.

درباره‌ی کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود

دختری 10 ساله به نام تریسی بیکر دور از مادرش و در یک پرورشگاه درس می‌خواند و زندگی می‌کند. سال نو یا همان کریسمس روز به روز نزدیک‌تر می‌شود. تریسی برای دیدن مادرش لحظه شماری می‌کند و تصمیم می‌گیرد برای اینکه او را خوشحال کند در نمایش آخر سال مدرسه شرکت کند. شرکت کردن در این نمایش و هنرپیشه شدن تریسی اتفاقات عجیب و گاهی سخت را برای او به‌وجود می‌آورد و او را به چالش می‌کشاند.

ژاکلین ویلسون (Jacqueline Wilson) سعی داشته با گنجاندن گره‌هایی در داستان روش‌های صحیح مواجهه با اتفاقات دشوار و پیش‌بینی‌نشده را به کودکان آموزش دهد. در مسیر هنرپیشه شدن هر بار که تریسی بیکر با مشکلی مواجه می‌شود تلاش می‌کند که انگیزه‌اش را برای رسیدن به خواسته و هدفش حفظ کند و با اطمینان بیشتر و مصمم به مسیرش ادامه دهد.

در کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود (starring tracy beaker) تریسی یک دختر خلاق و پیشرو است که اجازه نمی‌دهد اتفاقات تلخ، زندگی او را از هدف اصلی و آرزویش دور کند. قول‌هایی که در نامه‌های مختلف به مادرش می‌دهد را عملی می‌کند و اجازه نمی‌دهد آدم‌ها سد راهش شوند که این ویژگی او را می‌توان در بخش‌های مختلف و اتفاقات متفاوتی که در داستان برای اون پیش می‌آید به وضوح دید. این اثر با ترجمه‌ی نسرین وکیلی و پارسا مهین‌پور و تلاش‌های انتشارات افق به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه تریسی بیکر

مجموعه کتاب تریسی بیکر به قلم ژاکلین ویلسون راجع به دختری ده ساله، خلاق و مصمم است که در هر جلد این شخصیت ده ساله،جسور و بلند پرواز در موقعیت‌های مختلف قرار می‌گیرد و خواننده با یک ماجرای جالب از زندگی او مواجه می‌شود.

هرکدام از این داستان‌های این مجموعه‌ی خواندنی، قصه‌ی جالب و آموزنده‌ای را برای کودکان روایت می‌کنند که مفاهیم مهمی مانند تاثیر دوستی و خانواده، اطمینان و اعتماد به خود و همچنین میزان اهمیت پشتکار در رسیدن به هر هدفی را در قالب قصه‌های جذاب و جالب در خود گنجانده‌اند. برخی از عناوین جلدهای مجموعه‌ی تریسی بیکر از این قرارند:‌

  • داستان تریسی بیکر
  • تریسی بیکر و بازی جرئت
  • تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود

نکوداشت‌های کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود

  • یک کتاب خنده‌دار و سرگرم‌کننده که من قطعا به شما توصیه‌اش می‌کنم. (TBK)
  • داستانی جدید و خنده‌دار که برنده‌ی جایزه ژاکلین ویلسون شده و یک شخصیت محبوب از فراز و نشیب‌های زندگی ساخته. (www.bettybookmark.co.uk)

کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود بر ای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 9 تا 12 ساله جالب و خواندنی خواهد بود. همینطور نوجوانان علاقه‌مند به داستان و رمان‌ نیز می‌توانند از مطالعه‌ی این اثر لذت ببرند.

در بخشی از کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود می‌خوانیم

گفتم: «خوب نشدند؟ آن‌ها را با خمیر اسباب‌بازی درست کردم. رنگ صورتی برای صورت، قرمز برای بلوز و آبی برای دامن بود، اما درست کردن موها با آن رنگ سیاه کار سختی بود.»

کَم گفت: «هر شش تا مالِ من است؟»

«نه، نه! این یکی مال توست. این بهتر از همه‌ است چون بزرگ‌ترین لبخند را دارد. یکی برای پیتر گذاشتم. یکی برای جنی و یکی برای مایک. فکر کنم یکی هم باید به اِلن بدهم. این‌یکی را هم گذاشتم وقتی به مدرسه رفتم به خانم سیمپ‌کینز بدهم.»

«این فکر خیلی خوبی است. من مال خودم را می‌گذارم روی میز کارم. این‌طوری وقتی دارم چیز می‌نویسم، تنها نیستم.»

«خب، پس مواظب باش وقتی در نوشتن کم آوردی، این را خراب نکنی. راستی هدیه‌ی دیگری هم برایت دارم.»

و به او کاغذ تا‌شده‌ای را دادم که رویش عکس من نقاشی شده بود.

کَم گفت: «وای خدای من، یک کارت است. چقدر قشنگ!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود
نویسنده
مترجمنسرین وکیلی، پارسا مهین پور
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-353-959-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۵۲,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود

برای دریافت کتاب تریسی بیکر هنرپیشه می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.