معرفی و دانلود کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا

عکس جلد کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۷,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا

با کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا به جهان شعر‌های ناب کودکانه قدم بگذارید. محمدکاظم مزینانی، نویسنده‌ی توانمند ایرانی، این مجموعه ترانه‌ی ساده و دل‌نشین را برای بچه‌هایی نوشته که عاشق منظره‌ی آبی دریا و بازی در ساحل‌های زیبای شنی هستند. این کتاب، جلد سوم از مجموعه ترانه‌های نی نی عینکی است، و قسمت تازه‌ای از ماجراجویی‌های این کوچولوی بازیگوش را برای ما روایت می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا

تصور کن با گشودن یک کتاب شعر کوچک، به‌یک‌باره در ساحل درخشان کنار دریا چشم باز کنی و به سفری دل‌انگیز و خیالی قدم بگذاری. این همان تجربه‌ی شیرینی است که کتاب عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا از سری ترانه‌های نی‌نی عینکی، به تو هدیه می‌دهد. این ترانه‌ی کودکانه را محمدکاظم مزینانی سروده است. علی مفاخری نیز با تصویرسازی‌های بامزه و دیدنی خود، خوانندگان کوچک اثر را در این سفر متفاوت همراهی خواهد کرد.

قهرمان و شخصیت اصلی کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا، درست مثل دیگر جلدهای این مجموعه، یک نی‌نی‌کوچولوی عینکی است. نی‌نی عینکی دوست‌داشتنی ما، امروز حسابی خوشحال و هیجان‌زده است. او قرار است به همراه پدر و مادر خود راهی سفر شود و این برای او، به معنی آغاز کلی ماجراجویی‌های تازه است. نی‌نی عینکی گردش و مسافرت را حسابی دوست دارد؛ مخصوصاً حالا که قرار است در این تجربه‌ی متفاوت، برای اولین‌بار دریا را ببیند و با ماهی‌ها و جانوران رنگارنگ آنجا ملاقات کند. اما برای این که ببینیم دوستی و رفاقت نی‌نی عینکی با ماهی‌ها به کجا می‌رسد، باید نگاهی به ادامه‌ی ماجرای کتاب عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا بیندازیم.

کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا، ترانه‌ای شادی‌بخش و دل‌پسند برای خوانندگان کم‌سن‌وسال دنیای کتاب است. محمدکاظم مزینانی، خالق این اثر، ماجرایی ساده و روان را با کلماتی موزون و آهنگین روایت می‌کند و تجربه‌ای به‌یادماندنی برای دوستان خردسال خود می‌سازد. این کتاب یک پیشنهاد عالی برای مطالعه در ساعات قبل خواب و یا خواندن در جمع‌های دوستانه و تلفیق آن با نمایش و بازی است. ترانه‌ی کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا، با تلاش انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی ترانه‌های نی نی عینکی

ترانه‌های نی نی عینکی، یک مجموعه شعر کودکانه و مصور به قلم محمدکاظم مزینانی است. این مجموعه ترانه‌ی کوتاه، تصویری از اولین تجربه‌های شیرین دوران بچگی، و کشف جهان پیرامون از دریچه‌ی نگاه یک کودک کنجکاو است. این سری ترانه‌های خواندنی باهدف ساختن اوقات خوش و مفرح و مرور نکات مفید و آموزشی برای مخاطبان خردسال نوشته شده است. کتاب «عینکی رفته بیرون به کوچه و خیابون» و «عینکی توی خونه نمی‌گیره بهونه» قسمت‌هایی از این مجموعه است که در سری آثار آموزشی انتشارات افق چاپ می‌شود.

کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به گروه سنی 3 تا 6 سال و بچه‌هایی که عاشق داستان‌های تصویری و ترانه‌های خنده‌دار هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا می‌خوانیم

خیره می‌شه عینکی
به صورت راننده
راننده‌هه از اون دور
تو آیینه می‌خنده

زور می‌زنه اتوبوس
از کوه و دشت رد می‌شه
جاده چه‌قدر پیچ داره!
مامان حالش بد می‌شه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-403-6
موضوع کتابکتاب شعر کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ ۷,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا

برای دریافت کتاب ترانه‌های نی نی عینکی 3: عینکی رفته دریا دوست شده با ماهیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.