معرفی و دانلود کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی)

عکس جلد کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی)
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی)

بی‌شک امروزه اینستاگرام یکی از مهمترین منابع درآمد در ایران است. فهمیه احمدی و علی خویه در کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) قصد دارند شیوه‌ها و استراتژی‌هایی را که می‌توان به‌واسطه‌ی آن‌ها موفق شد شرح دهند. با مطالعه‌ی این اثر خواهید دانست که اینستاگرام فقط یک فضای سرگرمی نیست، بلکه بسیاری از افراد با حضور در این پلتفرم از آن به‌عنوان فضایی برای ارائه‌ی شغل اصلی خود استفاده می‌کنند.

درباره‌ی کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی)

نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان، پلتفرم اینستاگرام فضایی برای تجارت، بازاریابی و درآمدزایی به‌شمار می‌رود. به‌حدی تأثیر و نقش پررنگ اینستاگرام در کسب درآمد افزایش یافته که اگر در آینده یادگیری سازوکارهای آن به یک رشته‌ی دانشگاهی تبدیل شود دور از انتظار نیست. به‌خصوص با رشد روزافزون گرایش افراد به شغل «ادمینی پیج»! در واقع، اینستاگرام صرفاً فضایی برای سرگرمی یا اشتراک عکس و ویدئو نیست. بلکه می‌توان گفت فضایی اساسی و مهم برای معرفی محصولات، جلب توجه مشتری برای ارجاع به جای دیگر (سایت فروش کالا) و البته بازاریابی است. اما همان‌قدر که موفقیت و کسب درآمد از اینستاگرام یک شغل لذت‌بخش به‌شمار می‌رود، دشواری و پیچیدگی‌های مخصوص به خود را هم دارد. در واقع آنچه در حال حاضر هر فردی به آن نیاز دارد، آشنایی با خود فضای اینستاگرام نیست، بلکه شناخت سازوکارهای تجاری آن و استراتژی‌های لازم برای کسب درآمد از این فضای در دسترس است.

در سال‌های اخیر و از زمان شیوع ویروس کرونا، افراد بیشتر به تحقیق و پژوهش در باب ساختار بازاریابی اینستاگرام پرداخته‌اند و در مورد آن کنجکاوی به‌خرج داده‌اند. در همین راستا، بسیاری از افراد به‌ شرکت در «دوره‌های آموزش اینستاگرام» روی آورده‌اند. اندک موردی را می‌توان نام برد که در این مجموعه‌ها اطلاعات درست و ارزشمندی در اختیار مخاطبان قرار گرفته باشد! اما از آنجا که پدیده‌ی بازاریابی و کسب درآمد از اینستاگرام در حال حاضر به یک موضوع بسیار محبوب و پربحث تبدیل شده، بسیاری نیز از این فرصت سود برده‌اند. اما هر شخصی که در مورد سازوکارهای این پلتفرم بداند، آگاه است که استراتژی شخص یا یک برند حقوقی در پلتفرم اینستاگرام باید مبتنی بر یک چارچوب و کلیت اصولی باشد. پس صرفاً ارائه‌ی داده‌هایی در باب «چه ساعتی پست گذاشته شود» یا «چه کاوری برای پیج انتخاب شود» آنچنان ارتباطی به اصل ماجرا ندارد. چراکه اگر نگاهی کلی به اینستاگرام داشته باشیم، هزاران پست و صفحه‌ی مختلف وجود دارند که بدون رعایت هیچکدام از این موارد موفق بوده‌اند.

فهمیه احمدی و علی خویه در کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) سعی دارند به شرح ساختار اینستاگرام و شیوه‌های علمی و دقیقی که به درآمدزایی از آن منجر می‌شوند بپردازند. بخش مربوط به بازاریابی و فروش در اینستاگرام بیش از هرچیز به توانایی شخص و شرکت حقوقی در معرفی محصولات خود بازمی‌گردد. به‌این معنا که یک شرکت یا شخص چقدر در معرفی محصول خود از جاذبه‌های این پلتفرم استفاده کرده و در جذب مخاطبان مختلف موفق بوده است. در چنین رویکرد و استراتژی‌ای، اهمیت اصلی در این مورد نیست که شخص چه ساعتی پست بگذارد، بلکه باید در باب چگونگی اجرای ایده‌ی بازاریابی متمرکز شود.

پس اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان از فضایی همچون اینستاگرام درآمدزایی کرد بهتر است با خواندن این کتاب شروع کنید. بی‌شک، پلتفرمی مانند اینستاگرام به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی است و مطالبی که در باب آن گردآوری می‌شوند، باید در طولانی‌مدت بازنویسی، بازنگری و بازیابی شوند. اما می‌توان گفت، کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) اطلاعات کلی و پایه‌ای را در زمینه‌ی کسب درآمد در این فضا منتشر کرده و تا مدتی طولانی برای مخاطب کاربردی باقی خواهد ماند. این کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر به همه‌ی کسانی که می‌خواهند شغل و حرفه خود را در فضای بازاریابی اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی دنبال کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) می‌خوانیم

زمانی که درباره‌ی برنامه و الگوریتم اینستاگرام صحبت می‌کنیم، از هوش مصنوعی سخن می‌گوییم که پشت این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار نشسته است. برنامه و الگوریتم اینستاگرام بر اساس یادگیری ماشین کار می‌کند. به عبارتی، هوش مصنوعی آن در هر لحظه داده‌های میلیون‌ها کاربر از سرتاسر جهان را تحلیل می‌کند تا بداند بر چه اساس بایدمحتواهای جدید را به آن‌ها نشان دهد. همین باعث می‌شود که برنامه و الگوریتم اینستاگرام هر لحظه در حال تغییر باشد.

برای مثال، احتمالا دقت کرده‌اید که در گذشته اینستاگرام پست‌ها را بر اساس زمان انتشار آن‌ها به شما نشان می‌داد، اما حالا پست‌ها را بر اساس الگوی دیگری نشان می‌دهد. به عبارتی برنامه و الگوریتم جدید اینستاگرام دیگر به حالت وقایع‌نگاری (کرونولوژی) عمل نمی‌کند. بلکه عامل‌های دیگری مانند علاقه‌ی شما به موضوع پست، میزان ارتباط شما با صاحب حساب کاربری و ... در زودتر نشان داده شدن پست به شما موثرتر هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی)
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-622-218355-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی)

برای دریافت کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی (شبکه‌های مجازی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.