معرفی و دانلود کتاب این منم آملیا ارهارت

عکس جلد کتاب این منم آملیا ارهارت
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این منم آملیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این منم آملیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این منم آملیا ارهارت

تردید و ترس دزدان آرزوهای شما هستند. برای پرواز به سمت آرزوها آماده شوید. برد ملتزر نویسنده‌ی کتاب این منم آملیا ارهارت در این کتاب مصور و آموزشی، کودکان را با زندگی دختری کوشا و خلاق آشنا می‌کند که از تمام چالش‌ها عبور می‌کند تا آرزوی خود را که پرواز در آسمان است، برآورده سازد. او در همین مسیر از یک دختر معمولی به یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین زنان جهان تبدیل می‌شود.

درباره‌ی کتاب این منم آملیا ارهارت

یکی از چیزهایی که در زندگی هر فردی بسیار مهم است، هدف‌گذاری و داشتن آرزو است. زندگی بدون داشتن هدف و آرزو هیچ معنایی ندارد و باعث می‌شود فرد به پوچی برسد. این موضوع آن‌قدر مهم است که افراد و سخنرانان زیادی به اهمیت آن اشاره کرده‌اند. حال تصور کنید چه زندگی سالم و موفقی خواهیم داشت اگر از کودکی آرزوها و اهدافمان را مشخص کنیم و برای رسیدن به آن‌ها بجنگیم.

کتاب این منم آملیا ارهارت (I am Amelia Earhart) اثر برد ملتزر (Brad Meltzer) این ایده را به‌تصویر می‌کشد که چگونه بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ، به دست آدم‌های معمولی رخ می‌دهند؛ آدم‌هایی مثل آملیا ارهارت. پرواز تجربه‌ای بی‌نظیر است که آرزوی آن از زمان حضور آدم بر کره‌ی خاکی، در قلب انسان‌ها ریشه دوانده بود. لذت مشاهده‌ی پرواز پرندگان و دیدن مناظر طبیعی و حسرت پرواز در آسمان آبی، آرزویی دور و دراز بود اما افرادی در تاریخ حضور یافتند که این آرزوی بشر را امکان‌پذیر کردند. آملیا ارهارت یکی از آن افراد بود. او نخستین زن خلبان دنیا است که در سرتاسر اقیانوس اطلس پرواز انفرادی را تجربه کرد.

معرفی و دانلود کتاب این منم آملیا ارهارت

برد ملتزر، نویسنده‌ی محبوب داستان‌های کودک، معتقد است کودکان باید یاد بگیرند تا دست از آرزوهای خود نکشند و رؤیاهای خود را با جدیت دنبال کنند. او در کتاب این منم آملیا ارهارت داستان جذابی را به‌تصویر می‌کشد که با خواندن آن بچه‌ها تشویق می‌شوند قهرمانانه زندگی کنند و توانایی‌های خود را دست کم نگیرند.

کتاب این منم آملیا ارهارت اثر برد ملتزر توسط زهرا غفاری به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا آن را چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) مجموعه‌‌ای است از داستان‌های مصورِ جذاب و زندگی‌نامه‌‌ای درباره‌ی بزرگان و مشاهیر تاریخ که مخاطبان اصلی آن کودکان هستند. برد ملتزر نویسنده‌ی این مجموعه‌ کتاب محبوب است و در هر جلد از این مجموعه قصد دارد یکی از شخصیت‌های مشهور و تأثیرگذار تاریخ را طوری معرفی ‌کند که کودکان ترقیب شوند تا مثل آن‌ها زندگی و تلاش کنند. او داستان‌ها را طوری پیش می‌برد تا نظر مخاطب به آن ویژگی‌هایی جلب شود که یک انسان معمولی را به قهرمان تبدیل می‌کند. برد ملتزر باور دارد که مطالعه‌ی این کتاب‌ها توسط کودکان، تأثیر مثبت و مفیدی بر شخصیت و توانایی آن‌ها می‌گذارد. کودکان با قهرمان‌های این مجموعه کتاب‌ها هم‌ذات‌پنداری می‌کنند و تشویق می‌شوند تا قهرمانانه عمل کنند و در آینده انسان مفید و تأثیرگذاری شوند.

برد ملتزر در این مجموعه کتاب‌ها دوران کودکی مشاهیر را به‌شکلی ملموس و با نقاشی‌های جذاب روایت می‌کند تا بتواند داستان را باورپذیرتر کند و رفتار و شخصیت مثبت قهرمان را به کودکان نزدیک کند. بسیاری از جلد‌های این مجموعه داستان به فارسی ترجمه شده‌اند. «من آملیا ارهارت هستم»، «من جین گودال هستم»، «من ساکاگاوا هستم» و «من لوسیل بال هستم» از جمله کتاب‌های این مجموعه هستند.

اقتباس‌های تلوزیونی از کتاب این منم آملیا ارهارت

در نوامبر سال 2019 مجموعه‌ی تلویزیونی انیمیشن کودکان به نام خاویر ریدل و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) با کارگردانی کوری بابیاک ساخته شد. دو کودک به گذشته سفر می‌کنند تا از قهرمانان تاریخی دیدن کنند و از آن‌ها یاد بگیرند. قسمت دوازدهم این مجموعه تلوزیونی از کتاب این منم آملیا ارهارت اقتباس شده است.

کتاب این منم آملیا ارهارت مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 ساله که علاقه‌مند به کتاب‌های مصور و زندگی‌نامه‌ای هستند از این کتاب بسیار لذت خواهند برد. همچنین این کتاب می‌تواند راهنمای مناسبی برای مربیان کودک و قصه‌گویان باشد.

در بخشی از کتاب این منم آملیا ارهارت می‌خوانیم

این آخرین تجربه پرواز من نبود. بزرگ‌تر که شدم،‌ در برنامه‌ها و نمایش‌های هوایی زیادی شرکت کردم. وقتی بیست و سه ساله شدم (ولی هنوز کودک درونم زنده و فعال بود) پدرم من را به ملاقات فرانک هاوکس برد؛ مردی که بسیاری از رکوردهای پرواز را به نام خودش ثبت کرده بود. ده دقیقه بالای اقیانوس آرام پرواز کردیم. وقتی به ارتفاع دو سه هزار پایی رسیدیم،‌ دیگر از یک چیز مطمئن بودم: من باید پرواز می‌کردم. باید برای کلاس‌های پرواز پس‌انداز می‌کردم، پس راننده‌ی کامیون شدم! (این کار هم اصلاً دخترانه نبود!)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این منم آملیا ارهارت
نویسنده
مترجمزهرا غفاری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-7924-56-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این منم آملیا ارهارت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این منم آملیا ارهارت

برای دریافت کتاب این منم آملیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.