معرفی و دانلود کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند: تمرین‌هایی برای دستیابی به تفکر قدرتمند

عکس جلد کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند: تمرین‌هایی برای دستیابی به تفکر قدرتمند
قیمت:
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند: تمرین‌هایی برای دستیابی به تفکر قدرتمند

زندگی افرادی که به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته‌اند، همیشه توجه و تحسین دیگران را به خود جلب می‌کند. اما چه چیزی این افراد را از دیگران متمایز می‌کند؟ جان سی. ماکسول، نویسنده‌ی کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، با بررسی دقیق تجربیات و رفتارهای این افراد، به رازهای موفقیت آن‌ها پی می‌برد. این کتاب با ارائه‌ی استراتژی‌های عملی برای تغییر شیوه‌ی تفکر، به شما کمک می‌کند تا زندگی‌تان را مانند افراد موفق، متحول کنید.

درباره‌ی کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

در جهانی که موفقیت به‌عنوان معیاری برای سنجش کیفیت زندگی تعریف شده، افراد زیادی به دنبال درک رازهای دستیابی به این هدف هستند. بسیاری از ما ممکن است بر این باور باشیم که موفقیت تنها به‌دنبال استعدادهای ذاتی یا فرصت‌های خاص به دست می‌آید؛ اما جان سی ماکسول (John C. Maxwell)، نویسنده‌ی کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند (How Successful People Think)، دیدگاه متفاوتی را در این زمینه ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

جان سی ماکسول به ما نشان می‌دهد که طرز فکر افراد موفق، برخلاف باورهای معمول، چیزی است که می‌تواند آموخته و مهم‌تر از آن،‌ پرورش داده شود. او به خواننده کمک می‌کند تا الگوهای فکری خود را بازبینی کند و ابزارهایی را معرفی می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به شیوه‌ی تفکر افراد موفق دست یافت. این کتاب، برای کسانی که به‌دنبال موفقیت‌های بزرگ و در جست‌وجوی راهی برای توسعه‌ی فردی و حرفه‌ای‌ هستند، مناسب است.

جان سی ماکسول در این کتاب، با استفاده از مثال‌های واقعی و تحلیل‌های روان‌شناختی، به بررسی چندین روش تفکر می‌پردازد. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کتاب، تأکید او بر اهمیت یادگیری از شکست‌هاست. برخلاف تفکر عمومی که شکست را پایان راه می‌داند، جان سی ماکسول بر این باور است که شکست، پلی برای دستیابی به موفقیت است. او با بیان نمونه‌هایی از زندگی افراد موفق، این نکته را به اثبات می‌رساند که شکست نه‌تنها پایان نیست، بلکه آغاز یک دوره‌ی جدید از یادگیری و رشد است.

شاید بتوان گفت یکی از نقاط قوت کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند این است که جان سی ماکسول تنها به بیان نظریه‌ها نمی‌پردازد؛ او راهکارهایی عملی و قابل‌اجرایی را نیز ارائه می‌دهد و از مخاطبان خود می‌خواهد تا به‌صورت فعالانه در فرایند تغییر شرکت کنند و این امر را با توصیه‌های ساده ولی موثر تسهیل می‌کند. برای مثال، در بخشی از کتاب، به اهمیت تفکر مثبت اشاره می‌کند، اما این مفهوم را تنها در حد یک شعار نگه نمی‌دارد. او با ارائه‌ی تمرینات و روش‌های عملی، به خواننده‌ها کمک می‌کند تا این نوع تفکر را به بخشی از زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کنند.

جان سی ماکسول با نگارش این کتاب، به‌نوعی یک راهنمای جامع برای کسانی که به‌دنبال تغییر الگوهای فکری خود هستند، فراهم کرده است. با مطالعه‌ی این اثر، خواننده نه‌تنها با طرز فکر افراد موفق آشنا می‌شود، بلکه ابزارهایی نیز در اختیار او قرار می‌گیرد تا این تفکر را به‌صورت عملی در زندگی خود به کار گیرد.این اثر با ترجمه‌ی سامان شاهین‌پور و توسط انتشارات مهرسا منتشر شده است.

کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند نوشته‌ی جان سی ماکسول، برای کسانی مناسب است که به دنبال بهبود شیوه‌ی تفکر خود و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در زندگی شخصی و حرفه‌ای هستند. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا با تغییر نگرش و تفکر خود، راه‌های جدیدی برای حل مشکلات و ایجاد فرصت‌ها بیابند.

در بخشی از کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند: تمرین‌هایی برای دستیابی به تفکر قدرتمند می‌خوانیم

در پی رسیدن به هر چه باشید، می‌توانید با تفکر مشارکتی به شیوه‌های بهتر آن را انجام دهید. براساس این باور زمان زیادی از عمرم را صرف تدریس دوره‌های مدیریت کردم. مدیریت خوب کمک می‌کند افراد مناسب در زمانی مناسب و برای هدفی مناسب در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا همه پیروز شوند. بیشتر مردم فکر می‌کنند، هر کتاب نتیجه‌ی ذهن یک فرد است. گاهی درست است، به خصوص در بین نویسندگان کتاب‌های تخیلی و شاعران (اگرچه «استیون کینگ» مشهورترین رمان‌نویس معاصر دنیا، بیشتر موفقیت‌های خود را مدیون همسرش است!). از طرفی، هر کتاب نتیجه‌ی کار یک ویراستار خوب نیز هست. من باور دارم هر کتابی، مانند هر چیز دیگر، اگر محصول تفکر مشارکتی باشد، بهتر خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: تفکر کل‌نگر
فصل 2: تفکر متمرکز
فصل 3: تفکر خلاق
فصل 4: تفکر واقع‌گرا
فصل 5: تفکر استراتژیک
فصل 6:‌ تفکر امکان‌گرا
فصل 7:‌ تفکر عمیق
فصل 8:‌ تفکر عامیانه
فصل 9: تفکر مشارکتی
فصل 10: تفکر غیرخودخواهانه
فصل 11:‌ تفکر هدف‌گرا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند: تمرین‌هایی برای دستیابی به تفکر قدرتمند
نویسنده
مترجمسامان شاهین پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-6591-84-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند

برای دریافت کتاب افراد موفق چگونه فکر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.