معرفی و دانلود کتاب از بازخوردت متشکرم: علم و هنر استقبال از بازخورد

عکس جلد کتاب از بازخوردت متشکرم: علم و هنر استقبال از بازخورد
قیمت:
۹۲۰۰۰ ۵۵,۲۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از بازخوردت متشکرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از بازخوردت متشکرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از بازخوردت متشکرم: علم و هنر استقبال از بازخورد

داگلاس استون و شیلا هین در کتاب از بازخوردت متشکرم، روش پذیرش انتقاد به مفیدترین شکل ممکن را به شما آموزش می‌دهند. ما روزانه بازخوردهای بی‌شماری از افراد متنوعی دریافت می‌کنیم: والدین، اساتید و آموزگاران، مدیران و همکاران، و البته دوستان و خانواده، همه دائماً بازخوردهای متنوعی را با نیات متفاوتی به ما ارائه می‌دهند. ضروری است که ما هم روش پذیرش درست این انتقادها و واکنش نشان دادن به آن‌ها را بیاموزیم.

درباره‌ی کتاب از بازخوردت متشکرم

پذیرش انتقاد و بازخورد یکی از ضروری‌ترین ویژگی‌ها و جنبه‌های زندگی و فعالیت روزمره‌ی ما به‌عنوان موجوداتی اجتماعی است که نقش بسیار مهمی در پیشرفت و رشد شخصی ما ایفا می‌کند. ما انسان‌های متمدن به‌عنوان افرادی که ذاتاً در جامعه و در ارتباط متقابل با دیگر انسان‌ها زندگی می‌کنیم، روزانه با انواع و اقسام بازخوردها از عملکرد و رفتار خود مواجه می‌شویم و حتی خودمان هم بازخوردهای مختلفی به دیگران ارائه می‌دهیم. ما برای بقا و رشد خود به بازخورد دیگران نیاز داریم و در عین حال پذیرش آن از طرف دیگران ممکن گاهی چندان ساده نباشد. در واقع انتقادپذیری روی مرز دو میل غریزی انسان قرار گرفته است: میل به یادگیری و رشد، و میل به پذیرفته شدن به همان شکلی که هستیم.

کتاب از بازخوردت متشکرم (Thanks for the Feedback: The Science and Art of Receiving Feedback Well) یکی از اولین آثاری است که با رویکردی کاربردی و مفید به تحلیل این پدیده پرداخته و راهکارهای مناسبی در اختیار شما قرار داده است. داگلاس استون (Douglas Stone) و شیلا هین (Sheila Heen)، یکی از موفق‌ترین نویسندگان آثار خودیاری هستند که در سال‌های اخیر با کمپانی‌ها و شرکت‌های مختلفی برای افزایش بهره‌وری و قدرت یادگیری کار کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب از بازخوردت متشکرم

استون و هین در کتاب از بازخوردت متشکرم این ایده را مطرح می‌کنند که سالانه شرکت‌ها و مجموعه‌های متنوع، زمان و هزینه‌ی گزافی را صرف این موضوع می‌کنند که به نیروهای خود روش ارائه‌ی بازخورد و انتقاد به‌شکل مفیدتر را آموزش بدهند. اما نویسندگان در ادامه چنین استدلال می‌کنند که ما اشتباه می‌کنیم و در واقع سرمایه‌گذاری درست باید روی پذیرندگان بازخورد متمرکز باشد. با مطالعه‌ی این کتاب و پرورش روحیه‌ی انتقادپذیری خود می‌توانید اولین قدم را برای این سرمایه‌گذاری ارزشمند روی خودتان بردارید. لازم به یادآوری است که پذیرش بازخورد به مفیدترین شکل ممکن به‌معنای پذیرش هر انتقادی و تحت هر شرایطی نمی‌باشد؛ بلکه واکنش درست، گاهی به‌معنای رد انتقاد و قبول نکردن آن است که روش آن را هم در این کتاب خواهید آموخت.

کتاب از بازخوردت متشکرم با ترجمه‌ی زهرا امیری و مرتضی خضری پور و چاپ نشر آریاناقلم در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب از بازخوردت متشکرم

  • از بازخوردت متشکرم یک کتاب فوق‌العاده مفید است. سرشار از نکات مفیدی که می‌تواند به‌وسیله‌ی هر کسی که می‌خواهد یک مجموعه را مدیریت کند، یک تیم را رهبری کند، با یک شریک کاری همکاری کند، یا در روابط خود موفق باشد، مورد استفاده قرار بگیرد. استون و هین، یکی از قوی‌ترین ابزارهای انسانی را در باب اینکه چطور می‌توانیم از ارزش بی‌نهایت بازخوردها به‌نفع خود استفاده کنیم فراهم کرده‌اند. (strategy+business magazine)
  • اعتراف می‌کنم. از بازخوردت متشکرم من را معذب کرد. و این تنها یکی از دلایلی است که آن را تا این حد دوست داشتم. سرشار از دیدگاه‌های جذاب و نتایج مفید، استون و هین نشان می‌دهند که چرا گرفتن بازخورد تا این حد سخت است ... و در ادامه اینکه چطور می‌توانیم بهتر عمل کنیم. اگر از گرفتن بازخورد در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود لذت می‌برید، پس ممکن است شما تنها انسان روی کره‌ی زمین باشید که به مطالعه‌ی این کتاب احتیاجی ندارید. (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی کتاب چه وقت؟)
  • از بازخوردت متشکرم یک کتاب متحول‌کننده است که به یکی از دشوارترین اما مهم‌ترین بخش‌های زندگی، یعنی پذیرش انتقاد پرداخته است. این کتاب نقشه راهنمایی به سمت کمتر تدافعی بودن، خودآگاهی بیشتر، یادگیری عالی، و روابط غنی‌تر است. (آدام گرانت، نویسنده‌ی کتاب توانمندی‌های نهان)
  • یک مجموعه را تصور کنید که اعضای آن در پذیرش بازخورد موفق هستند. اضطراب جمعی کاهش پیدا می‌کند. افراد یاد می‌گیرند و رشد می‌کنند. می‌خواهید بگویید این موضوع غیر ممکن است؟ حالا به‌لطف این کتاب به‌شدت اصیل و قدرتمند ممکن شده است. (Judy Rosenblum)

کتاب از بازخوردت متشکرم برای چه کسانی مناسب است؟

در صورتی که علاقه دارید روی انتقادپذیری یا واکنش خود نسبت به بازخوردهای دیگران کار کنید، مطالعه‌ی کتاب از بازخوردت متشکرم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب از بازخوردت متشکرم: علم و هنر استقبال از بازخورد می‌خوانیم

استقبال از بازخورد به این معنا نیست که همیشه باید آن را بپذیرید. منظور از استقبال از بازخورد مشارکت ماهرانه در گفت‌وگوهاست و اینکه درست تصمیم بگیرید از این اطلاعات استفاده کنید یا نه، چگونه به کارشان ببندید و چه چیزی از آن‌ها بیاموزید. یعنی محرک‌های عاطفی‌تان را مدیریت کنید تا بتوانید آنچه را دیگران به شما گوشزد می‌کنند درک کنید و آماده باشید از زوایای جدیدی به خودتان بنگرید. گاهی هم این کار، همان‌طور که در فصل 10 مطرح خواهیم کرد، به معنای تعیین حدود و نه گفتن است.

مزایای برجسته‌ی استقبال از بازخورد روشن‌اند: روابطمان غنی‌تر و آسیب‌پذیری عزت‌نفسمان کمتر می‌شود، و البته، چیزهایی هم می‌آموزیم __‌بهتر عمل می‌کنیم و از آن احساس خوبی می‌گیریم. به‌علاوه شاید مهم‌ترین جنبه‌اش برای برخی از ما این باشد که با بهتر شدنمان در گرفتن بازخورد، حتی در سخت‌ترین تعامل‌های بازخورد هم، کمی کمتر از قبل احساس خطر کنیم.

اینکه افراد در محیط کار تصور نکنند بازخورد چیزی است که صرفاً باید تحملش کنند بلکه مشتاقانه جویای آن باشند به احتمال قوی تأثیر چشمگیری دارد. رفتارهای بازخوردطلبانه __‌همان‌طور که در ادبیات پژوهشی گفته می‌شود‌__ با رضایت شغلی بالاتر، خلاقیت بیشتر در کار، تطبیق سریع‌تر با سازمان یا نقش جدید و کاهش نرخ ترک شغل ارتباط دارد. به‌علاوه جویای بازخوردهای منفی بودن با دستیابی به سطوح عملکرد بالاتر رابطه‌ی مستقیم دارد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجمان
مقدمه
چالشی به نام بازخورد
1. سه محرک هیجانی
محرک‌های حقیقتی
2. قدردانی، مربی‌گری و ارزیابی را از هم تفکیک کنید
3. پیش از هرچیز بازخورد را بفهمید
4. نقاط کورتان را ببینید
محرک‌های رابطه‌ای
5. ریل صحبت را عوض نکنید
6. سیستم رابطه را بشناسید
محرک‌های هویتی
7. حواستان باشد که مداربندیِ ذهن و خلق‌وخویتان چگونه روی داستان هویتتان تأثیر می‌گذارند
8. دست از تحریف‌ و دست‌کاری بردارید
9. هویتی رشدمحور در خودتان پرورش دهید
بازخورد در گفت‌وگو
10. لازم است چقدر خوب باشم؟
11. سُکان گفت‌وگو را در دست بگیرید
12. آستین‌ها را بالا بزنید و دست‌به‌کار شوید
13. دست به دست هم دهید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از بازخوردت متشکرم: علم و هنر استقبال از بازخورد
نویسنده،
مترجمزهرا امیری، مرتضی خضری پور
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات424
زبانفارسی
شابک978-600-7677-90-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۲۰۰۰ ۵۵,۲۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از بازخوردت متشکرم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از بازخوردت متشکرم

برای دریافت کتاب از بازخوردت متشکرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.