معرفی و دانلود کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2

عکس جلد کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2
قیمت:
۳۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2

کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 نوشته‌ی آتوسا صالحی، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «کلاس اولی، کتاب اولی» است. این اثر مناسب دانش‌آموزانی‌ست که درس‌های ششم تا دهم کتاب فارسی را یاد گرفته‌اند و حالا می‌خواهند از باسواد بودن خود لذت ببرند و به صورت مستقل داستان بخوانند.

درباره‌ی کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2

همه‌ی افرادی که به نوعی با دانش‌آموزان کلاس اولی کار می‌کنند، می‌دانند که کتاب فارسی، نمی‌تواند به‌تنهایی، پاسخگوی نیاز بچه‌ها برای یادگیری خصوصاً در زمینه‌ی روان‌خوانی و درک مطلب باشد. به همین دلیل بسیاری از معلمان اقدام به تهیه جزوه‌های روان‌خوانی برای دانش‌آموزان خود می‌کنند. اما اکثر جزوه‌های روان‌خوانی جذابیتی آنچنانی برای بچه‌های کلاس اولی ندارد. ضمن اینکه، اکثر متن‌ها، دارای جملاتی نه چندان مرتبط با یکدیگر است و صرفا به استفاده از کلمات مهم درس در جملات اهمیت داده شده نه محتوای آن. تعجبی هم ندارد. نباید از معلمان انتظار نوشتن داستان‌ در سطح نویسندگان مطرح حوزه‌ی کودک و نوجوان را داشت. خبر خوب این که نشر افق کار را ساده کرده است. برای اینکه بچه‌های کلاس اولی، بتوانند مهارت‌های خواندن، درک مطلب و نوشتن خود را ارتقا دهند و این کار را با اشتیاق پیگیری کنند، نشر افق اقدام به چاپ مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی کرده است که کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 نیز یکی از آن‌هاست.

کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 برای کلاس اولی‌هایی که درس‌های 6 تا 10 را یاد گرفته‌اند طراحی شده است. نویسنده‌ی این کتاب آتوسا صالحی، یکی از نویسندگان برتر و باسابقه‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان در ایران است. همه‌ی کلماتی که در داستان اردوی رنگی رنگی به کار رفته است را، دانش‌آموزان کلاس اولی که درسشان به گاف رسیده، می‌توانند بخوانند. جملات کتاب ساده و روان است و داستان آن درباره‌ی بچه‌های یک کلاس است که قرار است به اردویی عجیب و خاص بروند. در عین حال، تصاویر رنگارنگ، پرنشاط و شیرین کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 که کاری است از ویدا کریمی، آن را برای کودکان، جذاب‌تر هم می‌کند.

خواندن کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 و سایر کتاب‌های این مجموعه، نه تنها برای ارتقای مهارت‌های خواندن کودکان مفید است، بلکه، مهارت درک مطلب در حین خواندن را نیز در آن‌ها افزایش می‌دهد. وقتی داستان جذاب باشد، کودک فقط بر خواندن کلمات تمرکز نمی‌کند و دوست دارد بداند، چیزی که می‌خواند چه معنی می‌دهد و چه ربطی به کلمات و جملات دیگر دارد. در عین حال، با خواندن این کتاب، کودک دایره‌ی واژگان غنی‌تری پیدا می‌کند، و البته با دیدن و خواندن مداوم کلمات مختلف، پس از مدتی، املای آن‌ها را نیز بدون هیچ تلاشی می‌آموزد.

کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 می‌تواند جایزه یا هدیه‌ای جذاب برای فرزند کلاس اولی‌تان باشد که نه تنها برای او خوشحال‌کننده است، بلکه برای شما که دوست دارید ببینید کودکتان انقدر بزرگ شده است که به تنهایی کتاب بخواند نیز لذتبخش خواهد بود. علاوه بر این، کودک وقتی تجربه‌ی خواندن مستقل را به دست می‌آورد به یادگیری علاقه‌مندتر می‌شود و همین طور اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی، را نشر افق، با همراهی جمعی از نویسندگان و تصویرگران برتر کتاب کودک و نوجوان به چاپ رسانده است. این کتاب‌ها، به صورت سطح به سطح طبقه‌بندی شده‌اند. هر سطح، مخصوص کودکانی است که تعدادی از حروف کتاب درسی فارسی را آموخته‌اند. مثلا سطح اول تا درس پنجم، سطح دوم تا درس دهم و به همین منوال تا سطح پنجم ادامه می‌یابد. هر سطح، چند جلد کتاب داستانی از نویسنده‌ها و تصویرگران گوناگون دارد. این کتاب‌ها، در سطوح اولیه، با کلمات و جملات ساده‌تر داستانی جذاب را برای کودکان روایت می‌کنند اما با افزایش سطح، کلمات سخت‌تر و جملات پیچیده‌‌تر می‌شود و داستان‌ها نیز طولانی‌تر و خواندنی‌تر. تهیه‌ی هر یک از کتاب‌های این مجموعه، برای ارتقای مهارت‌های خواندن و درک مطلب کودک و آشنایی بیشتر او با کلمات و املای آن‌ها کارایی ویژه‌ای دارد. همین‌طور رویای دیرینه‌ی والدین را برای تماشای دانش‌آموز کلاس اولی خود که می‌تواند به تنهایی کتاب بخواند، برآورده می‌کند.

کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 برای دانش‌آموزان کلاس اول دبستان که درس دهم فارسی را یاد گرفته‌اند، مناسب است.

در بخشی از کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 می‌خوانیم

دنیای رنگی‌رنگی پر از دیدنی است.

یاسمن می‌گوید: «من دوست دارم دکتر شوم»
و دست من را می‌کشد: «بیا برویم آن سمت. وای! دستت گرم است. آن گوشی را بده به من ببینم. وای! تب داری. باید در خانه بمانی و مدرسه نروی. از سوپ که بدت نمی‌آید؟»
می‌گویم: «نه که بدم نمی‌آید. تازه یک روز که داداشم تب داشت، برایش سوپ درست کردم.»

یاسمن می‌ماند و ما می‌رویم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-828-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2

برای دریافت کتاب اردوی رنگی رنگی - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.