معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019

کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 نوشته‌ی روح‌اله همایون‌زاده بائی منبعی آموزشی است که قصد دارد نرم‌افزار پیش‌گفته را که در حیطه‌ی مدیریت پروژه کاربرد دارد، به شکل کاربردی و مفهومی به علاقه‌مندان آموزش دهد. نویسنده این کتاب را برای سه سطح مختلف مقدماتی، متوسط و پیشرفته طراحی کرده تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019

نرم‌افزار Microsoft Project یا MS Project یکی از نرم‌افزارهای مجموعه‌ی Office است که ابزاری بسیار کارآمد و مناسب برای برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌هاست. این نرم‌افزار نمای جامع و کاملی را از پروژه‌‌ی مورد نظر پیش چشم کاربر می‌گذارد و به او امکان می‌دهد تا تمام جزئیات برنامه‌ی خود را برای رسیدن به هدف، در نمایی وسیع، مدنظر داشته باشد و تغییرات لازم را در این طرح کلی اعمال کند. هم‌چنین، MS Project به کاربر کمک خواهد کرد تا ایده‌ها و افکار خود را به طرحی قابل اجرا تبدیل کند و زمان رسیدن به اهداف هر فاز از پروژه را، تخمین بزند. تکنیک‌های خاص این نرم‌افزار موجب می‌شود که کاربران بتوانند با استفاده از آن، تعادل اقتصادی مناسبی بین عامل‌های هزینه، زمان و کیفیت برقرار کنند. متخصصان، نرم‌افزار Microsoft Project را یکی از بهترین ابزارهای مدیریت پروژه می‌دانند.

کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 نوشته‌ی روح‌اله همایون‌زاده بائی منبعی آموزشی است که تلاش می‌کند نرم‌افزار پیش‌گفته را با زبانی ساده و به صورت کاربردی و مفهومی به علاقه‌مندان و خوانندگان، بیاموزد. نویسنده، کتاب حاضر را طوری طراحی کرده، که سطوح مختلف علاقه‌مندان، از قبیل مبتدی، متوسط و حرفه‌ای بتوانند از آن بهره ببرند و کتاب، مخصوص سطح خاصی از کاربران نباشد. البته گفتن این نکته نیز ضروری است، که برای اینکه خوانندگان بتوانند از محتوای کتاب حاضر بهره بگیرند، باید تا حدودی با مبانی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه آشنایی داشته باشند. کتاب حاضر برای مخاطبان ناآشنا با مسائل گفته‌شده مناسب نیست.

کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 علاوه بر زبان و بیان ساده و فصل‌بندی اصولی، با بهره‌گیری از تصویرهای راهنما، تلاش کرده است تا فضایی آموزشی را ایجاد کند. تصویرهای کتاب به مخاطبان کمک می‌کنند تا مسائل بیان‌شده را در برابر چشمان خود ببینند و فرایند یادگیری را بهتر پشت سر بگذارند.

اثر پیشِ رو نوشته‌ی روح‌اله همایون‌زاده بائی به همت انتشارات مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای مدیران پروژه، دانشجویان و فعالان در رشته‌های مرتبط و علاقه‌مندان به آموختن نرم‌افزار Microsoft Project مناسب و کاربردی است.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 می‌خوانیم

یکی از فازهای مهم در بحث برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، تعریف و تخصیص بهینه و درست منابع است. البته در خیلی موارد دیده شده است به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات کافی در خصوص تعداد هر کدام از منابع و یا دشواری محاسبات مالی در تخصیص منابع، این بخش نادیده گرفته شده است؛ اما توصیه می‌شود این موضوعات رو به صورت جدید و کامل بررسی و در پروژه خود به کار ببرید. در پایان این فصل خواهید دید چقدر استفاده درست از منابع خصوصاً منابع انسانی به شما در اجرای برنامه صحیح زمان‌بندی کمک خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ایجاد پروژه در نرم‌افزار
فصل دوم: تهیه ساختار شکست کار (WBS)
فصل سوم: مدت‌زمان فعالیت‌ها
فصل چهارم: روابط بین فعالیت‌ها
فصل پنجم: ایجاد تقویم پروژه
فصل ششم: منابع پروژه
فصل هفتم: تسطیح منابع
فصل هشتم: بررسی پیشرفت پروژه
فصل نهم: مدیریت ارزش کسب‌شده
فصل دهم: جداول و نماهای پراجکت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات147
زبانفارسی
شابک978-622-218-635-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.