معرفی و دانلود کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D

عکس جلد کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D

اگر دانشجوی طراحی لباس هستید و قصد دارید با روش‌های نوین ایرادهای خود را بازشناسید و بهترین اثر را تحویل دهید، کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D اثر سیامک ناظمی برای شما مناسب است. نرم‌‌افزار کلو برای این طراحی شده تا طراحان لباس قادر باشند نمونه‌های خود را مورد بررسی قرار دهند. این کتاب به شما می‌گوید که برای کار کردن با محیط برنامه‌ی کلو باید از چه جزئیاتی شناخت داشته باشید و چگونه از این نرم‌افزار به بهترین شکل استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D

در دنیای امروز برای هر حوزه و هر حرفه‌ای یک نرم‌افزار تخصصی طراحی شده است. نرم‌افزارهایی که قادرند به ذهنیت‌ و ایده‌های شما تجسد بخشند و نمونه‌‌هایی برای شما آماده کنند. در گذشته طراحان لباس برای آنکه بتوانند اثر مناسبی تولید کنند، باید از پیش از هنر نقاشی نیز بهره‌مند می‌بودند. اما خطوط روی کاغذ تنها درصد اندکی از آن نتیجه‌ی نهایی را نمایان می‌کنند. پس باید گفت که وجود نرم‌افزار کلو برای طراحان لباس یک رویای عینیت یافته در اثر عصر کنونی است و می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند.

در همان فصل ابتدایی کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D اثر سیامک ناظمی به شما در مورد مجموعه نرم‌افزارهایی که در حوزه‌ی طراحی لباس کاربرد دارند، ارائه می‌شود. مؤلف در این فصل به تعدادی از نرم‌افزارهای کاربردی در این حوزه مثل لکترا، پترن مارکر استودیو و مارولوس می‌پردازد و در ادامه بررسی جامع و کاملی از CLO ارائه‌ می‌دهد. در نتیجه، باید گفت که اگر به دنبال کتابی هستید که به‌صورت کلی شما را با انواع نرم‌افزارهای طراحی لباس آشنا کند، این اثر راهنمای مناسبی برای شماست.

یکی از موارد خواندنی و جذاب کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D مربوط به بخشی‌ست که سیامک ناظمی مجموعه‌ داده‌هایی در باب طراحی سه بعدی ارائه می‌دهد. وی در این راستا به معرفی و بررسی تعدادی مقاله و پژوهش انجام شده در حوزه‌ی طراحی سه بعدی می‌پردازد و خصیصه‌های ارزشمند آن‌ها را برمی‌شمارد. در واقع باید گفت که وقتی این کتاب را می‌خوانید صرفاً با یک نرم‌افزار یا محیط برنامه‌نویسی آشنا نمی‌شوید بلکه به کلی از وجوه علمی و نوین صنعت طراحی لباس شناخت پیدا می‌کنید.

در کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D سه مورد اصلی به شما آموزش داده شده است. اینکه چگونه در نرم افزار کلو دامن، شلوار و لباس‌های زنانه را طراحی کنید. این محیط به شما فرصت می‌دهد تا با دیدن طراحی خود به‌صورت سه بعدی بر تن مانکن فرضی، مشکلات مورد نظر را تشخیص داده و با ایده‌ی خود را با جزئیات بیشتری به مرحله‌ی نهایی برسانید. این کتاب از نثر روان و ساده‌‌ای برای توضیحات خود بهره برده و حتی اگر در زمینه‌ی کار با نرم‌افزار مبتدی هستید، باز هم شیوه‌ی آموزش سیامک ناظمی برای شما مفید و ثمربخش واقع خواهد شد. این کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دانشجویان رشته‌ی طراحی لباس و کسانی که در زمینه‌ی تولید پوشاک فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D می‌خوانیم

برای طراحی الگوی شلوار ابتدا یک مستطیل به ابعاد یک‌چهارم دور باسن به علاوه نیم سانتی‌متر (برای سایز 38 عدد دور باسن را 90 سانتی متر در نظر گرفته که حاصل آن می‌شود 23 سانتی‌متر) در نظر می‌گیریم و ارتفاع آن نیز برابر قد شلوار (در این‌جا 100 سانتی‌متر در نظر می‌گیریم) این مستطیل را با ابزار Create Rectangle ایجاد می‌نماییم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول / مقدمه
نرم‌افزارهای مرتبط در حوزه طراحی مد و لباس
نرم‌افزار طراحی الگو و سایزبندی جمینی
نرم‌افزار GERBER
نرم‌افزار لکترا
نرم‌افزار اپتیتکس
نرم‌افزار مارولوس
نرم‌افزار ایلاستریتور
نرم‌افزار دی‌سی سویت
نرم‌افزار پترن مارکر استودیو
نرم‌افزار CAD
سایر نرم‌افزارها در طراحی لباس
مروری بر مقالات و تحقیقات در زمینه طراحی سه‌بعدی
اسکن سه‌بعدی بدن انسان
مزایای اسکنرهای سه‌بعدی
مقایسه مشخصات اسکنر
فصل دوم / محیط نرم‌افزار و پنجره‌های موجود در آن
معرفی ابزارهای بخش دوبعدی
فصل سوم / اصول طراحی در نرم‌افزار
طراحی دامن در نرم‌افزار
شلوار
طراحی لباس زنانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-622-218-540-4
موضوع کتابکتاب‌های مد و پوشاک، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D

برای دریافت کتاب آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی لباس CLO 3D و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.