معرفی و دانلود کتاب آموزش اصول انبارداری

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اصول انبارداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اصول انبارداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش اصول انبارداری

محمد احسانی‌فر و مهری سیاه چشم هرزندی در کتاب آموزش اصول انبارداری، فعالیت انبارداری را به صورت کامل، جامع و اصولی، از تعاریف و مفاهیم پایه‌ای گرفته تا نکات حرفه‌ای و کاربردی آن، به شما آموزش می‌دهند. توضیحات روشن، تصاویر و نمودارهای متعدد و سوالات انتهای هر فصل، به ارزش این کتاب می‌افزاید.

درباره‌ی کتاب آموزش اصول انبارداری

انبار به فضایی اطلاق می‌شود که در آن کالاها، مواد اولیه و محصولات نهایی ذخیره و نگهداری می‌شوند. انبارداری علمی به مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌ها اشاره دارد که به منظور بهینه‌سازی مدیریت موجودی، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی در فرآیندهای انبارداری به کار می‌روند. برنامه‌ریزی موجودی، استفاده از نرم‌افزارها و سیستم‌های خودکار پیگیری موجودی کالا، روش‌های متفاوت ذخیره‌سازی انواع کالا، مدیریت جریان کالاها و تحلیل داده‌ها، بخشی از فرآیند انبارداری علمی است. اگر فرآیند انبارداری به صورت اصولی و حرفه‌ای صورت بگیرد، منافع پرشماری را برای تولیدی، کارخانه، فروشگاه و به صورت کلی، سازمان خود دارد. بهینه‌سازی موجودی، کاهش هزینه‌های عملیاتی، افزایش کارایی، بهبود خدمات مشتری، تصمیم‌گیری‌های کلی بهتر، کاهش خطر کمبود و ضایعات و پیگیری و کنترل بهتر، فقط بخشی از اثرات مثبت انبارداری علمی و حرفه‌ای است. مطالعه و یادگیری کتاب آموزش اصول انبارداری می‌تواند روش مؤثری برای بهبود کیفیت کار انبارداری و ارتقای سطح علمی انبارداران باشد.

محمد احسانی‌فر و مهری سیاه چشم هرزندی، نویسندگان کتاب آموزش اصول انبارداری، این اثر را با هدف یادگیری انبارداری به صورت پایه‌ای و برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای طراحی کرده‌اند. کتاب 9 فصل دارد و از عنوان کردن تعاریف ساده شروع می‌کند تا به نکات حرفه‌ای‌تر و علمی‌تر برسد. فصل یک کتاب به تعریف انبار، انواع آن، تعریف شغل انبارداری و مفاهیم ابتدایی می‌پردازد. در بخش‌های بعدی، به بحث درباره‌ی هر یک از موضوعات اصول ایمنی انبار، تجهیزات انبار، گردش عملیات انبار، انواع اقلام، سیستم نرم‌افزارهای انبارداری، انبارگردانی و... اختصاص دارد.

نویسندگانکتاب آموزش اصول انبارداری در ابتدای هر فصل اهداف آن فصل را ارائه می‌دهند. در هر فصل، تعاریف مهم، نکات و بخش‌های کابردی مشخص شده‌اند. تعداد زیادی عکس و تصویر رنگی نیز به یادگیری بهتر محتوای کتاب کمک می‌کند. پرسش‌های انتهای اثر نیز، به سنجش بهتر اطلاعات می‌انجامد و مهم‌ترین بخش‌های درس را پررنگ می‌کند.

کتاب آموزش اصول انبارداری را مؤسسه‌ی فرهنگی و هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب آموزش اصول انبارداری برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش اصول انبارداری، برای کسانی که می‌خواهند در زمینه‌ی انبارداری اطلاعات کسب کنند یا به یک انباردار حرفه‌ای تبدیل شوند و به شغل مورد علاقه‌ی خود دست یابند کاربردی است.

در بخشی از کتاب آموزش اصول انبارداری می‌خوانیم

از آنجا که بخش اعظمی از سرمایه‌های سازمان‌ها در انبارها نگهداری می‌شود. همچنین در سازمان‌ها تمام اقلام و تجهیزاتی که خریداری می‌شود معمولا ابتدا وارد انبار و سپس بین مصرف‌کننده‌ها توزیع می‌شود معمولا ابتدا وارد انبار و سپس بین مصرف کننده‌ها توزیع می‌شود، حفظ کمیت و کیفیت این اقلام و تجهیزات در طول مدت نگهداری در انبارها فقط با استفاده صحیح از روش‌ها، تجهیزات و امکانات مناسب تحقق می‌یابد. بر این اساس، شناخت و آگاهی کارکنان انبار از ویژگی‌ و کاربرد این تجهیزات نقش به‌سزایی در نگهداری دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تعاریف و اصطلاحات
فصل دوم: اصول ایمنی انبار
فصل سوم: تجهیزات انبار
فصل چهارم: آشنایی با گردش عملیات انبار
فصل پنجم: آشنایی با انواع اقلام
فصل ششم: چیدمان اقلام
فصل هفتم: اصول طبقه‌بندی و کدگذاری کالا
فصل هشتم: آشنایی با سیستم نرم‌افزار انبار
فصل نهم: انبارگردانی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش اصول انبارداری
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-622-218-543-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش اصول انبارداری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش اصول انبارداری

برای دریافت کتاب آموزش اصول انبارداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.