معرفی و دانلود کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS

عکس جلد کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS
قیمت:
۶۴۵۰۰ ۴۵,۱۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS

کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS نوشته‌ی دکتر حسین پورسلطانی زرندی و دکتر اکبر آفرینش خاکی، برای یادگیری نرم‌افزار EQS و نحوه‌ی انجام آزمون‌های توصیفی گوناگون، بسیار کاراست. این کتاب، یار دانشجویان علوم ورزشی و تربیت بدنی در نوشتن مقالات و پایان‌نامه‌هایی بی‌عیب و نقص خواهد بود.

درباره‌ی کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS

یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که علم را در دوران ما گسترش داده است و تحقیقات علمی را بسیار ساده کرده، کامپیوتر و نرم‌افزارهای تحلیلی هستند. این نرم‌افزارها، به محققان کمک می‌کنند که داده‌های به دست آمده از تحقیقات و نمونه‌گیری‌ها را به ساده‌ترین صورت تحلیل کنند و به منطق پشت داده‌ها دست یابند. کاری که اگر محققان می‌خواستند به صورت دستی انجام دهند، بسیار دشوار و شاید نشدنی بود. در رشته‌ی علوم ورزشی نیز، تحقیقات علمی، روز به روز گستردگی بیشتری پیدا می‌کند و نیاز هر دانشجو و محققی، یادگیری انواع مختلف روش‌های آماری و تحلیل آن‌ها از طریق نرم‌افزارهای دقیق است تا بتواند مقالاتی دقیق ارائه دهد. کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS نیز به منظور آشنایی محققان حوزه‌ی علوم ورزشی با این نرم‌افزار نوشته شده است.

نویسندگان کتاب، دکتر حسین پورسلطانی زرندی، دانشیار دانشگاه پیام نور، و دکتر اکبر آفرینش خاکی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، در این کتاب، همه‌ی نکات ریز و درشتی که برای استفاده از نرم‌افزار EQS نیاز است بدانید برای شما توضیح داده‌اند. فصل اول کتاب، نرم‌افزار را به شما معرفی می‌کند و سپس نصب و راه‌اندازی آن را به صورت کاملا تصویری به شما می‌آموزد. در فصل بعدی، شاخص‌های توصیفی و پراکندگی توضیح داده می‌شود. فصل سوم، همه‌ی آنچه نیاز دارید درباره‌ی آزمون‌های روابط آماری بدانید، به همراه فرمول‌ها و نکات مهم، به شما ارائه می‌شود. فصول بعدی به ترتیب رگرسیون آماری و آمار پارامتریک و نحوه‌ی کار با نرم‌افزار در این دو موضوع را به خوبی آموزش می‌دهد. در فصل آخر نیز، با دو مثال، آمار غیر پارامتریک و آزمون‌های متعدد مرتبط با آن، به خوبی به شما معرفی می‌شود تا بتوانید تشخیص دهید، کدام آزمون آماری با توجه به موضوع مقاله‌ی شما، برای آن مناسب است.

معرفی و دانلود کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS

یکی از نکات مثبت کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS، این است که نحوه‌ی ارائه‌ی صحیح نتایج آماری به دست آمده از نرم‌افزار، در هر بخش کتاب، به خوبی توضیح داده می‌شود تا نتایجی را که از نرم‌افزار استخراج می‌کنید به درستی در مقاله به کار ببرید. مطالب به صورت خلاصه، طبقه‌بندی شده و به همراه جداول و تصاویر در جای جای کتاب آمده است تا بتوانید هر گاه خواستید به سرعت به آن دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS را انتشارات حتمی، ناشر تخصصی کتاب‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی، به چاپ رسانده است.

کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS برای دانشجویان و محققان رشته‌ی علوم ورزشی مناسب است.

در بخشی از کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS می‌خوانیم

در گذر زمان و با انجام تحقیقات و به خصوص تحقیقات علوم ورزشی لزوم توجه به روش‌های آماری توصیفی و استنباطی به جهت تحلیل درست داده‌ها و نهایتاً اخذ تصمیم صحیح بیش از پیش نمایان گردید. یکی از اهداف تحقیق تعمیم یافته‌ها از نمونه به جامعه است. بنابراین در روش‌شناسی تحقیق، اخذ روش آماری درست و انجام درست آن الزامی است. از آنجایی که محاسبات دستی دارای معایبی همچون وقت‌گیر بودن اشتباهات احتمالی، پایین بودن سرعت انجام کار، عدم امکان محاسبه چندین عملیات، کم شدن حوصله و صبر محققین می‌باشد؛ لزوم ساخت و ارایه نرم‌‌افزارهای آماری همچون EQS احساس گردید. نرم‌افزار مذکور توانایی محاسبات آماری توصیفی و استنباطی را دارد و محققین و دانشجویان با یادگیری آن می‌توانند به پردازش داده‌های خود بپردازند. تألیف کتاب آمار توصیفی و استنباطی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی (با) کمک نرم افزار EQS هم با همین رویکرد انجام گرفت.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با نرم افزار EQS
فصل 2: شاخص‌های مرکزی و پراکندگی
فصل 3: آزمون‌های روابط آماری
فصل 4: رگرسیون آماری
فصل 5: آمار پارامتریک
فصل 6: آمار غیرپارامتریک "مقایسه میانگین رتبه‌ها"
فصل 7: مثال 1) تحلیل عاملی تاییدی یک عاملی
فصل 8: مثال 2) تحلیل عاملی تاییدی چند عاملی
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-355-446-7
موضوع کتابکتاب‌های آمار و احتمالات، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۴۵۰۰ ۴۵,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS

برای دریافت کتاب آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی در پژوهش‌های علوم ورزشی با کمک نرم افزار EQS و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.