معرفی و دانلود کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل

عکس جلد کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل
قیمت:
۱۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل

ابوالفضل یوسفی راد در کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل به آموزش نکاتی کاربردی و جالب درباره‌ی نرم‌افزار اکسل پرداخته و به مخاطبان یاد می‌دهد که چطور مهارت‌های خود را در کار با این نرم‌افزار ارتقا بخشند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که این کتاب را از سایر منابع موجود در این زمینه جدا می‌کند، امکان مشاهده‌ی ویدیوی هر ترفند از طریق کیوآر کد است؛ این قابلیت تاثیر چشمگیری در یادگیری مخاطبان گذاشته و کار را برای آن‌ها سهل و آسان می‌سازد.

درباره‌ی کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل

اکسل نرم‌افزاری کاربردی‌ست که توسط مایکروسافت ساخته شده و به کاربران امکان سازماندهی، تجزیه و تحلیل داده‌ها را می‌دهد. این برنامه در واقع یک برنامه‌ی دیجیتال با ردیف‌ها و ستون‌های مختلف است که کاربران می‌توانند متن، اعداد و فرمول‌ها را در آن‌ها وارد نمایند. اکسل به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعاتی نظیر داده‌های مالی را تجزیه و تحلیل کرده، پروژه‌های خود را مدیریت کنند، به محاسبات علمی پیچیده بپردازند و در وقت و انرژی خود صرف‌جویی نمایند. استفاده از این نرم‌افزار در تصمیم‌گیری بهتر و آگاهانه‌تر به کاربران کمک می‌کند.

از آن‌جایی که این نرم‌افزار بسیار محبوب و کاربردی است، روش‌ها و منابع گوناگونی برای یادگیری آن در اختیار کاربران قرار دارد. افراد می‌توانند با استفاده از منابع آنلاینی مانند یوتوب یا... کار با این نرم‌افزار را بیاموزند و یا به سراغ روش‌های سنتی‌تری مانند کتاب‌ها بروند. کدام روش بهتر است؟ همان‌طورکه انتظار می‌رود، هر دو روش مزایا و معایب به‌خصوص خود را دارند. استفاده از ویدیوها درک مطالب را برای کاربران ساده‌تر می‌سازد و از طرفی، کتاب‌‌ها همیشه در دسترس هستند و برای مرور مطالب آن نیاز به دسترسی به اینترنت نیست.

حال اگر منبعی وجود داشته باشد که هر دوی این روش‌ها را به‌طور همزمان پوشش بدهد و از تمامی منابع موجود برای آموزش کار با این نرم‌افزار استفاده کند چه؟ رویایی و غیرممکن به نظر می‌رسد، نه؟ اما این‌طور نیست! ابولفضل یوسفی راد در کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل از هردو روش یادگیری بهره برده و منبعی کاربردی و جذاب برای یادگیری نرم‌افزار فراهم آورده است. کاربران در خلال مطالب کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل می‌آموزند که چطور توابع تاریخ و زمان وضع کند، کلمه‌ی عبور یکبار مصرف ایجاد کنند، چک لیست بسازند، هشدار یادآوری تنظیم کنند و... در پایان آموزش هر ترفند نیز یک کیوآرکد قرار گرفته که خوانندگان با اسکن آن می‌توانند به ویدیوهای آموزشی آن مبحث دست یابند و به‌صورت عملی پیاده‌سازی یک ترفند را در فضای اکسل مشاهده نمایند.

این کتاب توسط انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که مایلند مهارت‌های خود را در کار با اکسل ارتقا بخشند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل می‌خوانیم

جستجو مقادیر، یکی از عملیات پرکاربردی است که در نرم‌افزار اکسل به‌طور پیوسته باآن سروکار دارید. معمولا این کار به کمک سه تابع vlookup match index انجام می‌شود. اطلاع دقیق از چگونگی عملکرد و کاربرد آن‌ها به کاربر در برگرداندن اطلاعات مورد نظر کمک بسزایی می‌کند. در ادامه تفاوت این سه تابع بطور خلاصه آمده است. همچنین تفاوت و چگونگی کارکرد این توابع در قالب سه مثال کاربردی تشریح می‌گردد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-622-218-637-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل

برای دریافت کتاب 100+5 ترفند کاربردی اکسل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.