معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم: دهم و یازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم: دهم و یازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم: دهم و یازدهم

کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم نوشته‌ی نصرالله افاضل و مجید ساکی، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که برای دوره‌ی فیزیک پایه و جمع‌بندی کنکور می‌توانید از آن استفاده کنید. این کتاب، شامل جزوه‌ی خلاصه‌ی همه‌ی درس‌های فیزیک دهم و یازدهم به همراه نکات، جداول، نمودارها، شکل‌ها و مثال‌های تستی است؛ به‌علاوه‌ی بخش فرمول‌نامه که با یک نگاه همه‌ی فرمول‌های فیزیک پایه را به یادتان می‌آورد.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم

درس فیزیک، با آن همه مفاهیم پیچیده و مسائل دشوار، یکی از مهم‌ترین درس‌های رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک است. هر چند بار که کتاب فیزیک و جزوه‌هایتان را دوره کنید، باز هم احتیاج به تمرین و تکرار مداوم دارید. خصوصا وقتی سال آخر تحصیلتان را در مدرسه می‌گذرانید و برای کنکور آماده می‌شوید. بنابراین این مسئله که بتوانید برای کنکورهای آزمایشی، امتحانات و همین‌طور کنکورهای اصلی، درس‌های فیزیک پایه را دوره کنید، کار بسیار سختی است. همین است که ارزش کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم را برای کنکوری‌ها دوچندان می‌کند.

نصرالله افاضل و مجید ساکی، در کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم، جزو‌ات جامع، کاربردی و در عین حال خلاصه را به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید بسیار سریع و با نگاهی گذرا، همه‌ی آن چه را از فیزیک پایه یاد گرفته‌اید دوره کنید. به علاوه، بعد از اتمام هر مبحث جزئی، چندین و چند تست به همراه راه حل آن‌ها ارائه شده است تا به خاطر بیاورید نمونه سؤالات مربوط به هر مبحث به چه صورت است و چگونه حل می‌شود. ارائه جداول متعدد، نکات کاربردی، نمودارها و تصاویر مهم کتاب و... باعث می‌شود راحت‌تر جزوه را دوره کنید و همه چیز را به خاطر بیاورید. در ابتدای کتاب نیز، کیو آر کدی وجود دارد که با اسکن آن، محتوای تکمیلی کتاب را دریافت می‌کنید.

یکی از مزایای کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم این است که طبقه‌بندی مباحث درست مانند طبقه‌بندی کتاب‌های سال دهم و یازدهم است. این مسئله باعث می‌شود، کتاب برای شرکت در کنکورهای آزمایشی و حتی دوره‌ی سریع امتحانات نیز مناسب باشد. در انتهای کتاب، بخش فرمول‌نامه وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مروری بسیار سریع بر فرمول‌ها داشته باشید و مسائل را بسیار ساده‌تر حل کنید و به خاطر بسپارید.

کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم تمام رنگی است و گرافیک جذابی دارد که علاقه‌تان را به مطالعه، بیشتر می‌کند. این کتاب ذیل مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی انتشارات مهر و ماه نو به انتشار رسیده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مرور، مطالعه و به‌خاطرسپردن مباحث است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی بر یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه از انتشارات مهر و ماه نو، انگار درس را لقمه می‌کنند و به خورد مخاطب می‌دهند! همه‌ی محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی‌شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شوند. در بیشتر موارد نیز در انتهای هر فصل سوالات چهارگزینه‌ای قرار دارند که مطالب را کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌کنند. این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتوا را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... فقط تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم برای داوطلبان کنکور ریاضی و فیزیک و علوم تجربی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل 2: ویژگی‌های فیزیکی مواد
فصل 3: کار، انرژی و توان
فصل 4: دما و گرما
فصل 5: ترمودینامیک (ویژه‌ی ریاضی)
فصل 6: الکتریسیته‌ی ساکن
فصل 7: جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم
فصل 8: مغناطیس
فصل 9: القای الکترومغناطیسی
پیوست: فرمول‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم: دهم و یازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات369
زبانفارسی
شابک978-600-317-395-8
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم

peiman ahadi
۱۴۰۳/۲/۲۲
از انتشارات مهر و ماه کمال تشکر را دارم. همچنین از اساتید محترم جنابان نصرالله افاضل و مجید ساکی کمال تشکر را دارم. سپاس فراوان
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم

برای دریافت کتاب لقمه طلایی مرور سریع فیزیک کنکور دهم و یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.