معرفی و دانلود کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۱۲۲۰۰۰ ۶۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم نوشته‌ی مجید ساکی و فرزاد نامی، به مهم‌ترین سرفصل‌های درس فیزیک رشته‌ی تجربی می‌پردازد و می‌کوشد تست‌هایی متناسب با هر مطلب ارائه دهد. این کتاب کمک‌درسی که هم دربردارنده‌ی تست‌های تألیفی است و هم سؤالات کنکورهای سال‌های گذشته را دارد، پرسش‌ها را دسته‌بندی کرده و در چندطبقه‌ی مختلف، از ساده تا دشوار مطرح می‌کند.

درباره‌ی کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سؤال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم

دانش‌آموزان کنکوری معمولاً با یک چالش بزرگ مواجه هستند؛ این‌که چطور حجم زیاد مطالب درسی را مرور کنند. تعداد کتاب‌ها زیاد است و آن‌ها فرصت چندانی برای مرور همه‌ی درس‌ها ندارند. شاید بتوان یک‌بار همه را خواند، ولی تکرار آن‌ها کاری واقعاً سخت و زمان‌بر است. در این میان، پراکندگی درس‌ها هم باعث می‌شود خیلی از مطالب پیش‌تر خوانده‌شده فراموش شود و این مشکل را حادتر می‌کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند در این شرایط بهترین کار استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی است. منابعی که مطالب را فشرده کرده باشند و چکیده‌ی آن‌ها را به دانش‌آموز بدهند. در این حالت دانش‌آموز به‌ جای این‌که چندین کتاب درسی را بخواند که پر از مطالب حاشیه‌ای و بعضاً بی‌اهمیت هستند، فقط یک کتاب را مطالعه می‌کند که مهم‌ترین بخش‌ها را در خود دارد. این موضوع مخصوصاً در درس‌های علوم پایه و تخصصی خیلی بیشتر اهمیت دارد. چون ضریب بالاتری دارند و نقش پررنگ‌تری در تراز و نتیجه‌ی نهایی کنکور خواهند داشت. برای رشته‌ی تجربی، فیزیک همین نقش را دارد. این درس که در کنکور ضریب 7 را دارد، در رتبه بسیار تعیین‌کننده است. بااین‌وجود بسیاری از متقاضیان در این درس مشکل دارند و به‌سختی از پس آن برمی‌آیند. یکی از کتاب‌های کمک‌درسی مناسب و حرفه‌ای برای این درس، کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سؤال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم نوشته‌ی مجید ساکی و فرزاد نامی است. این جلد که دربردارنده‌ی انواع سؤالات کنکوری است، کوشیده پرسش‌ها را از ساده تا سخت طبقه‌بندی کند تا دانش‌آموزان مطالب را بهتر درک کنند.

برای دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی، فیزیک درس خیلی مهمی به‌حساب می‌آید. بااین‌که به نسبت زیست‌شناسی و حتی شیمی، اولویت پایین‌تری دارد ولی به خاطر ضریب بالایش در کنکور تعیین‌کننده خواهد بود. مرور نتایج رتبه‌های برتر سال‌های گذشته نشان داده که این متقاضیان اهمیت درس فیزیک را کاملاً درک کرده بودند و درصد خیلی خوبی در آن به دست آورده بودند. با علم به همین مسأله، مجید ساکی و فرزاد نامی در کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سؤال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم، سرفصل‌های اصلی فیزیک تجربی را انتخاب کرده و از هرکدام چندین تست متناسب و کاربردی ارائه نموده‌اند. بخشی از این سؤالات از کنکور سال‌های گذشته گردآوری‌ شده و بخشی دیگر تألیف طراحان است. نویسندگان تلاش کرده‌اند در این کتاب، فیزیک هر سه ‌پایه‌ی تجربی را به‌صورت فشرده مرور و بازخوانی کنند. درس‌نامه‌ی این مطالب و پاسخ این تست‌ها نیز در جلد دوم همین مجموعه ارائه شده است.

کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سؤال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم را انتشارات منتشران چاپ کرده است.

کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سؤال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان کنکوری رشته‌ی تجربی توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل 2: ویژگی‌های فیزیکی مواد
فصل 3: کار، انرژی و توان
فصل 4: دما و گرما
فصل 5: الکتریسیتۀ ساکن
فصل 6: جریان الکتریکی و...
فصل 7: مغناطیس و القای...
فصل 8: حرکت بر خط راست
فصل 9: دینامیک
فصل 10: نوسان و امواج
فصل 11: آشنایی با فیزیک اتمی و...
پاسخ‌نامۀ کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات منتشران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات324
زبانفارسی
شابک978-964-378674-8
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۲۰۰۰ ۶۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم

برای دریافت کتاب فیزیک جامع تجربی، جلد سوال: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.