معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور نوشته‌ی حسین رضایی و بهزاد غلامی شامل نکات طبقه‌بندی‌شده از کتاب زیست دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند در دام طراحی سوالات نیفتاده و در کمترین زمان ممکن بتوانند مروری جامع بر مطالب کتاب درسی داشته باشند. این کتاب علاوه بر پوشش‌دهی نکات متن کتاب درسی، نگاهی دقیق بر ریز نکات جداول و تصاویر آن نیز داشته و از جا انداختن نکات جلوگیری می‌کند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور

یکی از معمول‌ترین تله‌های سوالات زیست‌شناسی، تغییر قیدها، لغات و دستکاری نامحسوس جملات است که دانش‌‌آموزان را به چالش کشیده و غالبا آن‌ها را به اشتباه می‌اندازد. از طرف دیگر کتاب زیست‌شناسی پر از نکاتی است که در جای جای متن و تصاویر پنهان شده و از چشم دانش‌آموزان دور می‌ماند. منبعی که دانش‌‌آموزان برای مرور انتخاب می‌کنند باید هم شامل روش‌هایی برای به خاطر سپردن دقیق عبارات کتاب درسی باشد و هم تمامی نکات را پوشش دهد تا بتواند در بالا بردن درصدهای این درس مهم و سرنوشت‌ساز به دانش‌آموزان کمک کند.

کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور نوشته‌ی حسین رضایی و بهزاد غلامی برای پاسخگویی به این نیاز دانش‌آموزان به‌همت انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسیده است. این کتاب علاوه بر پوشش‌دهی جامع و کاملی که بر مطالب کتاب درسی هر پایه دارد، دست به ترکیب نکات زده و مطالبی را ارائه داده است که غالبا دانش‌آموز با مطالعه‌ی سطحی کتاب زیست به آن‌ها نمی‌رسد و نیازمند مرور عمیق و چندباره‌ی متن کتاب است.

این کتاب که مورد تایید سامانه‌ی رشد وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، شامل بخش‌هایی به عنوان یادآوری‌‌ست که پیش‌نیاز مطالعه‌ی آن مطلب از درس‌های سال پیش ذکر شده و به درک بهتر مباحث کمک می‌کند.

کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور که از سوی انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده، بهترین منبع برای استفاده در کنار کتاب درسی و یادگیری عمقی مطالب است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی مهر و ماه نو

کتاب‌های لقمه‌ی طلایی مهر و ماه نو، مجموعه‌ای جمع‌آوری شده از مهم‌ترین نکات هر درس به خلاصه‌ترین شیوه‌ی ممکن هستند که به دانش‌آموزان کمک می‌کنند با مرور و مطالعه‌ی آن‌ها به تسلط کامل‌تری بر درس‌ها رسیده و به شکل غیرقابل انتظاری درصدهای خود را در کنکور بالا ببرند. در این مجموعه‌کتاب تمام مباحث به شکل طبقه‌بندی‌شده تدوین شده و تلاش شده است که با کمک نمودارها و اشکال و جداول دانش‌آموزان را در فهم بهتر مطالب یاری دهد. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «لقمه طلایی تاریخ کنکور»، «لقمه طلایی عروض و قافیه»، «لقمه طلایی اقتصاد کنکور»، «لقمه طلایی فلسفه و منطق کنکور» و... اشاره کرد.

کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای داوطلبان رشته‌ی تجربی که مایلند تمامی نکات زیست سه سال دبیرستان را به شکل طبقه‌بندی شده و خلاصه در اختیار داشته باشند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

پایه دهم
فصل 1: دنیای زنده
فصل 2: گوارش و جذب مواد
فصل 3: تبادلات گازی
فصل 4: گردش مواد در بدن
فصل 5: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
فصل 6: از یاخته تا گیاه
فصل 7: جذب و انتقال مواد در گیاهان
پایه یازدهم
فصل 1: تنظیم عصبی
فصل 2: حواس
فصل 3: دستگاه حکتی
فصل 4: تنظیم شیمیایی
فصل 5: ایمنی
فصل 6: تقسیم یاخته
فصل 7: تولید مثل
فصل 8: تولید مثل نهان‌دانگان
فصل 9: پاسخ گیاهان به محرک‌ها
پایه دوازدهم
فصل 1: مولکول‌های اطلاعاتی
فصل 2: جریان اطلاعات در یاخته
فصل 3: انتقال اطلاعات در نسل‌ها
فصل 4: تغییر در اطلاعات وراثتی
فصل 5: از ماده به انرژی
فصل 6: از انرژی به ماده
فصل 7: فناوری‌های نوین زیستی
فصل 8: رفتارهای جانوران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-600-317-354-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی عبارت‌های کلیدی زیست کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.