معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی: دهم، یازدهم، دوازدهم

آرایه‌های ادبی یکی از مهم‌ترین مباحث کنکوری در رشته‌ی انسانی است. حمزه نصرالهی در کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی به بررسی و آموزش اصطلاحات ادبی و قالب شعری، آموزش تصویری آرایه‌های ادبی و نکات خاص کنکوری پرداخته. او از این طریق به دانش‌آموزان کمک می‌کند بر این بخش گسترده از ادبیات تسلط یافته و درصدهای بالایی را از این درس به دست آورند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی

آرایه‌های ادبی بخش گسترده‌ای از ادبیات را تشکیل می‌دهند و در جای به جای متون ادبی به چشم می‌خورند. فرقی ندارد متن پیشِ رو، نثر باشد یا شعر یا از چه سبکی پیروی کند؛ بی‌شک می‌توان در آن کاربردی از آرایه‌های ادبی را یافت و برای درک بهتر متن نیاز است تا شناختی کامل بر آرایه‌های ادبی داشت. معمولا استفاده از آرایه‌های ادبی در متون کتاب ادبیات رشته‌های ریاضی و تجربی محدود‌تر و یادگیری آن سهل‌تر است اما بخش اعظمی از کتاب ادبیات انسانی به همین آرایه‌ها اختصاص یافته و دستیابی به درصدهای بالا و موفقیت در کنکور وابسته به یادگیری آن است. اما با توجه به اینکه بسیاری از این آرایه‌ها شبیه به یکدیگر هستند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است، بهترین روش برای فرا گرفتن آن‌ها چیست و چطور می‌توان به تسلطی دست یافت که در نگاه اول به متن، آرایه‌ی ادبی به کار رفته در آن را تشخیص داد؟

کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی نوشته‌ی حمزه نصرالهی به همین جهت ازسوی نشر مهر و ماه نو منتشر شده است. این کتاب شامل روش‌هایی نوین برای یادگیری این مبحث مهم است که بیش از 35 درصد از تست‌های ادبیات کنکور انسانی را به خود اختصاص داده. این کتاب شامل دو بخش مختلف است. در بخش ابتدایی نویسنده به آموزش حرفه‌ای آرایه‌های ادبی، ذکر مثال‌های مختلف در این زمینه و ارائه‌ی فهرستی کاربردی برای دسته‌بندی این آرایه‌ها پرداخته و در بخش دوم با ذکر سوالات تالیفی و کنکوری، میزان دانش دانش‌آموزان را نسبت به این درس به چالش می‌کشد. علاوه بر این، بخشی نیز با عنوان نکته‌های خاص در نظر گرفته شده که به سراغ بررسی تفاوت آرایه‌ها رفته و موجب می‌شود تا دانش‌آموزان بر عنوان سوالات ترکیبی تسلط پیدا کنند و در دام طراحان سوالات نیفتند!

کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی بهترین منبع برای دانش‌آموزانی‌ست که مایلند با صرف زمانی مختصر به تسلط خوبی بر این مبحث مهم دست یابند.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی مهر و ماه نو

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه در واقع هر درس را لقمه می‌کند و به مخاطب می‌دهد. همه محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موراد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواهای مربوط را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... برخی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای داوطلبان کنکور رشته‌ی انسانی مناسب و کاربردی خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

تیپ‌شناسی سوالات کنکور
مقدمات
بیان
بدیع (آرایه‌های لفظی)
بدیع (آرایه‌های معنوی)
تست‌های ترکیبی
پاسخ‌نامه تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات353
زبانفارسی
شابک978-600-317-115-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی

برای دریافت کتاب لقمه طلایی آرایه‌های ادبی انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.