معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی

عکس جلد کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی

کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی اثری از اسفندیار طاهری است که توسط انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده. این کتاب مخصوص دانش‌آموزان کنکوری است که به دنبال یک اثر کمک درسی دقیق برای فراگیری مطالب مربوط به دستگاه‌های بدن بر اساس رویکرد آناتومی، فیزیولوژی و بافت‌شناسی هستند. کتاب حاضر با بررسی جزء به جزء مطالب کتب درسی و تشریح تست‌های کنکوری، شما را در مسیر آماده شدن برای آزمون اصلی یاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی

این کتاب برای آن دسته از دانش‌آموزان کنکوری تالیف شده که به دنبال یک مرجع قابل اعتماد و دقیق برای پاسخ دادن به سؤالات تستی هستند. کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی برای تست زدن و یافتن نکات کنکوری مربوط به بخش تصاویر است. یکی از ویژگی‌های اصلی این کتاب که در دیگر آثار انتشارات مهر و ماه نو نیز به صورت مشترک دیده می‌شود، ارائه‌ی تست‌های کنکور سال‌های گذشته است. اسفندیار طاهری در این تست‌ها، به بررسی جزئی آن‌ها پرداخته و برای هر کدامشان یک پاسخ تشریحی ارائه داده است. دانش‌آموز با مطالعه‌ی دقیق این پاسخ‌های تشریحی، قادر خواهد بود با اتکا به این جواب‌های تحلیلی، راه‌ و روش‌های درست تست‌زنی را یاد بگیرد. امکان دسترسی به تست‌های سال‌های گذشته، دانش‌آموزان را یاری می‌کند تا با مرور دقیق و تخصصی نکات، در کنکور عملکرد خوبی را به اجرا بگذارند.

در کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی بخش زیادی از تصاویر موجود در باب دستگاه‌های بدن گردآوری شده و اسفندیار طاهری به بررسی آن‌ها پرداخته است. بررسی موجز و مفیدی که به فرا گرفتن هر چه بهتر مطالب دانش‌آموزان کمک می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که چگونه به پرسش‌های مربوط به هر کدام از این تصاویر پاسخ درست داده شود.

در کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی بخشی با عنوان «دقت کنین» طراحی شده که نکات تستی، پرسش‌های نمونه و موارد جزئی که باید در راستای تست‌های کنکوری مورد توجه قرار بگیرند را در بر می‌گیرد. در این بخش‌ها، از موارد کلی به مطالب جزئیِ درس مورد نظر می‌رسید و قادر خواهید بود به بررسی و کنکاشِ نکات دشوار و کنکوری مشغول شوید.

فصل «یعنی چه؟» از جمله بخش‌های مهم کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی است. این بخش سعی دارد به شفاف‌سازی و تشریح اصطلاحات دشوار و مبهم بپردازد تا دانش‌آموزان با سهولت بیشتری به مطالعه‌ی دروس مشغول شوند. این بخش در زمینه‌ی تست‌زنی نیز راه‌گشا خواهد بود و مسیر را برای دانش‌آموزان بسیار هموارتر از قبل می‌کند.

از دیگر بخش‌های مهم کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی می‌توان به بخش «ترکیبی» اشاره کرد که در آن مباحث، نکات و مطالب گوناگون باهم ادغام می‌شوند و توسط اسفندیار طاهری مورد بررسی قرار می‌گیرند. این بخش می‌تواند برای دانش‌آموزان بیشترین اهمیت را داشته باشد چراکه اکثر نکات تستی و کنکوری در این بخش ارائه شده‌اند.

کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی اثر اسفندیار طاهری توسط انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده است.

کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان کنکوری رشته‌ی علوم تجربی توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

کتاب دهم
فصل 1: گوارش و جذب مواد
فصل 2: تبادلات گازی
فصل 3: گردش مواد در بدن
فصل 4: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
کتاب یازدهم
فصل 5: تنظیم عصبی
فصل 6: حواس
فصل 7: دستگاه حکتی
فصل 8: تنظیم شیمیایی
فصل 9: ایمنی
فصل 10: تولید مثل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات273
زبانفارسی
شابک978-600-317-349-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی

برای دریافت کتاب لقمه طلایی دستگاه‌های بدن انسان به روش پزشکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.