معرفی و دانلود کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم

عکس جلد کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم
قیمت:
۷۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم

اگر شما هم فکر می‌کنید هیچکس به اندازه‌ی خودتان درگیر مشکلات زندگی نیست پس وقتش رسیده با کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! آشنا شوید. ملانی دیل در این اثر تحسین‌شده گوشه‌هایی از بدبیاری‌های خود و ده‌ها شخص دیگر را به زبان طنز روایت می‌کند تا ضمن همدلی، به شما کمک کند با خندیدن به دردها از روزهای دشوار گذر کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!

زمانی که در زندگی به مشکلی برخورد می‌کنید واکنشتان چیست؟ آیا آستین‌ها را بالا می‌زنید تا راهی بیابید یا ترجیح می‌دهید روی مبل لم داده و در تخت‌خواب، شبکه‌های مجازی را زیرورو کنید؟ خب، ملانی دیل (Melanie Dale) قصد ندارد شما را با جمله‌های انگیزشی از خانه بیرون ببرد اما توصیه می‌کند همانطور که کنج خانه نشسته‌اید و با تلفن هوشمندتان وقت می‌گذرانید مدتی به حرف‌های او در کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! (It's Not Fair) از نشر صوتی ماه آوا گوش بسپارید.

این کتاب ترکیبی خوشایند از طنز، واقع‌بینی و دلگرمی است که مانند یک فنجان نوشیدنی گرم در هوایی سرد به شما عرضه می‌شود. بله، زندگی گاهی مثل لیوان شیشه‌ای شکسته به هزاران تکه تقسیم می‌شود و تمام آرزوهایتان را بر باد می‌دهد؛ اما در این شرایط چه می‌توان کرد؟ هنگامی که در معاملات خود متحمل شکستی سنگین شده‌اید یا ساختمان محل زندگی‌تان نیاز به تغییری اساسی دارد باید همه‌ی توانتان را برای پیشبرد امور به کار بگیرید. اما ملانی دیل قرار نیست شما را به سمت بالاترین بهره‌وری یا درآمد هدایت کند.

او یک راهنمای موفقیت یا مرشد معنوی نیست و در قسمت‌های ابتدایی کتاب این موضوع را روشن می‌کند. چیزی که دیل در اختیار شما می‌گذارد، منجی شما در حد فاصل وقوع فجایع زندگی و اقدام به عمل است. بیشتر ما پس از مواجهه با سختی‌ها مدتی شوکه هستیم اما بالأخره توان ادامه زندگی را پیدا می‌کنیم و کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! در همین نقطه به یاریتان می‌آید. ملانی دیل با بیان تجربیاتی واقعی و طنزپردازی همدلانه درباره‌ی اتفاقات ناخوشایند کمک می‌کند به این وقایع بخندید. گاهی تنها چیزی که در مقابل فروپاشی زندگی‌مان داریم خنده است.

زندگی عادلانه نیست و این اثر مانند دردودلی جمعی است. شاید بعد از شنیدن فصل‌های ابتدایی هرگز به آن برنگردید و شاید مانند دوستی صمیمی، حرف‌های ملانی دیل را دوره کنید. پیش‌بینی واکنشی که به کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! خواهید داشت آسان نیست اما اگر نیاز دارید به بدبیاری‌ها بخندید، می‌خواهید یک صحبت جمعی با ده‌ها فرد دیگر از سراسر جهان داشته باشید و با همدیگر از هزاران مشکل زندگی گله کنید این کتاب با ترجمه‌ی علی‌اکبر عبدالرشیدی مناسب شماست. قلم شوخ‌طبعانه و جذاب نویسنده می‌تواند همراهی تسکین‌بخش در روزهای دشوار باشد تا ضمن خندیدن به دردهای سرنوشت،‌ کمی از وزن بار بر دوشتان بکاهید.

در انتها شایان ذکر است که نسخه‌ی کاغذی این کتاب توسط انتشارات ترنگ به چاپ رسیده.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!

  • جذاب و سرگرم‌کننده! فقط این نویسنده می‌تواند در روزهای سخت زندگی شادی و عطوفت را درهم بیامیزد. (کاری کامپاکیس، نویسنده)
  • من عاشق این کتاب هستم. ملانی از نوادری است که می‌تواند در روزهای سخت شما را بخنداند. (الی ورتینگتون، نویسنده‌)
  • ملانی دیل خیلی خوب است. یک بودای کوچولوی محبوس در یک پوسته شاد که خردمند و نترس هم هست. دختری شاد که همه آرزومندیم از دوستی با او بهره‌مند شویم. (رین لوچنر، نویسنده)
  • ملانی حکایت‌ها و قصه‌هایش را در مورد چالش‌ها و سرخوردگی‌های خودش برای ما تعریف می‌کند. پاسخ ساده و سطحی ارائه نمی‌دهد، بلکه شعله‌های امید را در دل ما می‌فروزد. تنها در آن زمان است که خنده‌ی ما هم بند می‌آید. ملانی همان دوستی است ما در روزهای سخت زندگی احتیاج داریم. (ساندرا استانلی، کلیسای نورث پوینت)
  • این کتاب اثر همان چیزی است که برای گذراندن روزهای سخت به آن نیاز داریم. (کورتنی دو فئو)

کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! مناسب چه کسانی است؟

چون این کتاب به درد روزها و لحظه‌های دشوار می‌خورد، باید وقتی به آن گوش سپرد که آب از سر گذشته و روزگار روی نامبارکش را برای شما عیان کرده است. این کتاب را زمانی بشنوید که از معشوقتان جواب رد شنیده‌اید؛ زمانی که شخص مورد نظرتان به‌جای درخواست ازدواج از شما، شما را ترک گفته است و بسیاری از مشکلات دیگر.

جملات برگزیده کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!

  • تنها راه مقابله با چیزهای خیلی جدی و سخت، دست کم گرفتن آن است.
  • برای التیام زخم‌ها به زمان نیاز داریم.
  • امید یک حس عجیب و پر رمز و راز است. اما در هر شرایطی نباید امید را از دست داد.
  • نمی‌دانم چطور همه‌چیز خوب می‌شود، ولی اطمینان دارم که همه‌چیز خوب می‌شود.
  • مهمترین نکته در مورد عبادت این است که در برابر خدا صادقانه بایستیم.
  • دوستِ خوب می‌داند چطور اجازه دهد که شما عصبانی شوید و چطور عصبانیتتان فروکش کند.

در بخشی از کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! می‌شنویم

هیچ‌وقت تصور نکرده بودم که دوسال پشت سرهم در روزِمادر در زندان به دیدن پسرم بروم. این سخت‌ترین تجربه زندگی من بوده است. این یعنی نابودی زندگی پسرم و به طبع، نابودی زندگی خودم. وقتی با خدا باشید می‌دانید خداوند برترین التیام بخش‌هاست. خداوند آن‌قدر رحمان و رحیم هست که بتواند همه شکست‌های زندگی ما را به هم پیوند بزند.

برای پدر و مادر خیلی ترسناک است که ببینند بچه‌ها آن‌قدر بزرگ شده‌اند که خودشان تصمیم‌گیر شده‌اند و تره‌ای هم برای شما خرد نمی‌کنند. نگران هستید که بچه تصمیمی بگیرد که عواقب بدی برایش داشته باشد. پسر من جرمی مرتکب شد. کسی آسیب جانی ندید. هرچه بود تبهکاری و شرارت بود. ابتدا فکر می‌کردم که چون پسرم تا آن روز مرتکب جرمی نشده است این جرمش مورد اغماض قرار خواهد گرفت. اما در اشتباه بودیم. داستان زندگی ما همه‌جا پخش شد. این‌که مردم در مورد ما چه فکر می‌کنند برایم اهمیت داشت. من یک زن کلاسیک ساده بودم. از قوانین اطاعت کرده بودم. خودم را وقف فرزندانم کرده بودم. سعی کرده بودم مادری باشم که دستورات خدا را اجرا می‌کند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
فصل اول: کتاب راجع به چیست؟
39 دقیقه
فصل دوم: همه احساس‌ها - قسمت اول
42 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم
32 دقیقه
فصل سوم: مقابله با سازوکار خردشدن‌های شدید - قسمت اول
34 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
38 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
39 دقیقه
فصل چهارم: دیگران جهنم می‌سازند شاید هم بهشت؟ - قسمت اول
24 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
63 دقیقه
فصل پنجم - خدا، عذاب کشیدن انسان، موضوعات ساده دیگر - قسمت اول
31 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
72 دقیقه
فصل ششم: بعد چی؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!: چگونه زندگی ناخوش تحمیلی را دوست بداریم
نویسنده
مترجمعلی اکبر عبدالرشیدی
راویمرجان عابدینی
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد!

برای دریافت کتاب صوتی ظاهرا فقط برای من می‌بارد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.