معرفی و دانلود کتاب سمور با دوستان - سطح 1

عکس جلد کتاب سمور با دوستان - سطح 1
قیمت:
۳۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سمور با دوستان - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سمور با دوستان - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سمور با دوستان - سطح 1

با کتاب سمور با دوستان - سطح 1 لذت داستان‌‌خوانی و دوستی با دنیای کتاب را به فرزندان نوسواد خود هدیه کنید. معصومه یزدانی نویسنده‌ی این اثر کمک‌آموزشی به کودکان پایه‌ی اول ابتدایی کمک می‌کند تا از طریق قصه و روایت، مهارت روخوانی خود را تقویت کنند و با کلمات و جمله‌های بیشتری آشنا شود.

درباره‌‌ی کتاب سمور با دوستان - سطح 1

اگر می‌خواهید فرزندان نوآموز خود را با دنیای کتاب‌خوانی دوست و همراه کنید، جادوی قصه و داستان را از یاد نبرید. معصومه یزدانی نویسنده‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی در کتاب سمور با دوستان - سطح 1 علاقه‌ی کودکان نوسواد زبان فارسی را به دنیای کتاب بیدار می‌کند. این اثر پرفایده براساس دروس 1 تا 5 دروس فارسی اول ابتدایی تدوین شده و تمرین خوبی‌ست تا دانش‌آموزان پایه‌ی اول، به همراه روایت بامزه‌ی آن مهارت کلمه‌خوانی خود را تقویت کنند. تصویر‌نگاری‌های رنگی و دیدنی غزاله‌ بیگدلو نیز جذابیت دوچندانی به این داستان بخشیده و هرکودکی را تا پایان قصه شیفته‌ی ماجرای دلنشین خواهد کرد.

روخوانی از داستان سمور با به نوآموزان فارسی کمک می‌کند تا دایره‌ی لغاتشان را گسترش دهند و مهارت نگارش و املای صحیح کلمات را تقویت کنند. داستان ساده و پرکشش این اثر علاوه‌بر آشنایی با واژه‌ها، برای تقویت اصول جمله‌سازی نیز فایده‌مند است. خطوط کتاب سمور با دوستان به‌گونه‌ای طراحی شده تا برای نوسوادان زبان فارسی خوانا باشد و علاوه‌بر آن برای راهنمایی بهتر دانش‌آموزان، بسیاری از کلمات صداگذاری نیز شده‌اند. این اثر ارزنده می‌تواند در همان هفته‌های اول آموزش فارسی در دست کودک نوآموز قرار بگیرد و لذت تمرین و تکرار دروس مدرسه و کتاب فارسی اول دبستان را دوچندان کند.

درنهایت، کتاب سمور با دوستان همان اثر کمک‌آموزشی روخوانی فارسی‌ای‌ست که به دنبال آن می‌گردید؛ کتابی که مجموعه‌ای از مزیت‌های یک خودآموز را در بر دارد و به کارآمد‌ترین شکل کودک شما را عاشق دنیای کتاب و سوادآموزی می‌کند. این اثر ارزشمند با تلاش یکی از ناشرین برگزیده‌ی کشوری یعنی انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی‌ مجموعه‌ی کلاس‌اولی کتاب‌اولی

«کلاس‌اولی کتاب‌اولی» نام یک‌ مجموعه‌کتاب کمک‌آموز و خودیار یادگیری الفبای فارسی برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان است. تولید‌کنندگان این مجموعه، با استفاده از یکی از تکنیک‌های پربازده‌ آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق قصه و داستان، کودکان نوسواد را با مجموعه‌ی متنوعی از کلمات و جمله‌های جدید آشنا می‌کنند. جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی براساس 5 سطح آموزشی تهیه شده و هر قسمت به تمرین و تکرار تعدادی از دروس کتاب فارسی اول دبستان اختصاص دارد. همچنین تمامی داستان‌های این خودآموز با تصویر‌گری‌های رنگی و خیره‌کننده‌ای همراه است. این تصاویر درکنار تقویت مهارت‌های دیداری، روند دنبال کردن درس‌های کتاب را همچون یک سرگرمی برای کودکان لذت‌بخش خواهد کرد، و هر داستان از این مجموعه علاوه‌بر انتقال مفاهیم ارزنده و سودمند، به تقویت مهارت‌ جمله‌سازی و املای نوآموز نیز کمک خواهد رساند. این اثر با قلم مجموعه‌ای از متخصصین حوزه‌ی آموزش ابتدایی تدوین شده و ذیل «کتاب‌های فندق» انتشارات افق به چاپ رسیده است. «نامه‌های خرسی جان»، «توت در سبد» و «سمور با دوستان» نام بخشی از جلد‌های این مجموعه‌ی کاربردی است.

کتاب سمور با دوستان - سطح 1 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان پایه‌ی اول ابتدایی که دروس 1 تا 5 کتاب فارسی را گذرانده‌اند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سمور با دوستان - سطح 1 می‌خوانیم

نان دَر آسمان اَست.
بَبر دَر دام اَست.
راسو آمَد.

باد آمَد.
باد با نان آمَد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سمور با دوستان - سطح 1
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353911-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سمور با دوستان - سطح 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سمور با دوستان - سطح 1

برای دریافت کتاب سمور با دوستان - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.