معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی

شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور با طراحیِ قالبِ آموزشی متنوعی که با بازی، سرگرمی و شعر همراه است، خیال والدین را از بابتِ آموزشِ حروف الفبا به فرزندانشان راحت کرده‌اند. نویسندگان در کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی به آموزش کامل حرف «ص» می‌پردازند و کلمات مربوطه را همراه با تصاویرِ زیبا و زنده ارائه می‌دهند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی

گرچه آموزش مسائل تازه به کودکان در سنین کم کاری حساس و خطیر است، اما امروزه کتاب‌های آموزشیِ فراوانی به کمک آمده‌اند تا کار معلمین و والدین را آسان سازند. مجموعه کتاب خودم می‌خوانم یکی از منابع کمک آموزشی است که بر آموزش حروف الفبا به کودکان مقطع اول دبستان تمرکز دارد.

کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی سی‌وچهارمین جلد از این مجموعه، آموزش حرف «ص» را از طریق ابزارهای مختلفِ آموزشی ارائه می‌دهد. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور با طراحیِ کتابی که یادگیری را با بازی، سرگرمی، شعر و قصه همراه کرده، از اضطرابِ کودکان می‌کاهند و به تقویت مهارت روخوانی در آن‌ها کمک می‌کنند.

کودکان در طول مطالعه‌ی این کتاب، متوجه خواهند شد که حرف «ص» چه تفاوتی با حروف هم‌آوای خود، «س» و «ث»، دارد. آن‌ها همچنین با طیف متنوعی از کلمات آشنا می‌شوند. تکرار این کلمات در جملات مختلف، به‌خاطر سپردن آن‌ها را برای کودک راحت می‌کند.

نشر افق کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی را چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی 42 جلد کتاب آموزشی، را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا شده و آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص خواهند داد و درنهایت متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی خواهند کرد. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «عروسک»، «هندوانه»، «قلّک» و «فضانورد» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانی که در حال تلاش برای یادگیری حرف الفبا و روخوانی متون هستند، کمک‌ زیادی از این کتاب دریافت خواهند کرد.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی می‌خوانیم

قصه و تصویر

امروز در مدرسه‌ی ما جشن کتاب بود. کتاب‌های زیادی را روی چند میز چیده بودند و می‌فروختند. من مقداری پول با خودم برده بودم. با این پولم، دو کتاب قصه خریدم. تصویرهای هر دو کتاب جالب‌اند. امیدوارم قصه‌هایشان هم خوب باشند.

وصل کن

3 بشقاب به زمین افتاده و شکسته‌اند. تکه‌های هر بشقاب را به هم وصل کن.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-056-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 34: صندلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.