معرفی و دانلود کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5

عکس جلد کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5
قیمت:
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5

کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5، داستانی بامزه و پندآموز را پیش روی نوآموزانی قرار می‌دهد که به‌تازگی کلاس اول دبستان را به پایان رسانده‌اند. معصومه یزدانی، نویسنده‌ی این کتاب، برای نگارش داستان از واژه‌هایی بهره گرفته‌ که کودکان در پایه اول ابتدایی فرا می‌گیرند. مطالعه‌ی این کتاب برای افزایش مهارت‌ روخوانی کلاس‌ اول و دوم دبستان بسیار سودمند است.

کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5

کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5، در گروه کتاب‌های کمک‌ آموزشیِ پایه اول دبستان قرار دارد. معصومه یزدانی، نویسنده‌ی کتاب، نگارش داستان این اثر را با هدف افزایش مهارت‌های روخوانی دانش‌آموزان کلاس اولی انجام داده است. در نتیجه در داستان سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5، خبری از واژه‌های دشوار نیست. نویسنده، انتخاب واژه‌های داستان این کتاب را بر اساس درس‌های نوزدهم تا بیست‌ودوم کتاب فارسی اول دبستان انجام داده است. نگارنده‌ی این اثر در ابتدا این واقعیت را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد که والدینِ کودکان کلاس اول، باید اهمیت ویژه‌ای برای تقویت مهارت‌های روخوانی فرزند دلبندشان قائل شوند. کودکان با مطالعه‌ی کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه، واژه‌ها و نشانه‌هایی را که فرا گرفته‌اند، در جمله‌های متفاوتی می‌بینند. در نتیجه مهارت خواندن آن‌ها تقویت می‌شود و اعتمادبه‌نفس بیشتری برای روخوانی دروس و متن‌ها پیدا می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5

جمله‌بندی داستان این کتاب نسبت به جمله‌هایی که کودکان در کتاب‌های کلاس اول دبستان می‌خوانند، بلندتر است. متنِ کتابی که از آن صحبت می‌کنیم با حروفی خوانا نوشته شده است. نویسنده، واژه‌های نسبتاً دشوار را صداگذاری کرده تا کودکان، مشکلی برای آواشناسی واژه‌هایی که کمتر دیده‌اند، نداشته باشند. در کنار واژه‌های کتاب‌ درسی سال اول ابتدایی، از واژه‌هایی جدید و متنوع، اما ساده نیز بهره گرفته شده است. به لطف این روش، دایره واژگان کودکان با مطالعه‌‌ی کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5 افزایش پیدا می‌کند.

معصومه یزدانی برای افزایش هر چه بیشتر دامنه واژگان کودکان و همچنین تقویت روخوانی آن‌ها، تمرین‌هایی را در بخش انتهایی کتاب قرار داده است. کودکان پس از مطالعه‌ی کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5، باید این تمرین‌ها را انجام دهند. تصویرهایی جذاب و کودک‌پسند را نیز به ویژگی‌هایی که برای کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5 بیان کردیم، اضافه کنید. وجود این تصاویر در کتاب باعث می‌شوند که کودکان آموزش را همراه با سرگرمی و به‌شکلی جذاب دریافت کنند. گفتنی‌ست که غزاله بیگدلو، تصویرگری کتاب را بر عهده داشته است.

داستان کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5، ماجرای مورچه‌ی چاق‌و‌چله‌ای را روایت می‌کند که علاقه‌ زیادی دارد تا آذوقه‌یاب شو! زیرا مورچه‌های آذوقه‌یاب‌، این فرصت را پیدا می‌کردند تا از لانه بیرون بروند و طبیعت شگفت‌انگیز را از نزدیک ببینند. در این بین،‌ فرمانده‌‌ی گروهان مورچه‌ها، تمایلی به آذوقه‌یاب‌شدنِ مورچه‌ی داستان ندارد. چون نگران است که مورچه کوچک داستان، در بیرون از لانه با اتفاق‌های خطرناکی روبه‌رو شود و جانش به خطر بیفتد. با این حال مورچه از هدفش دست نمی‌کشد و ماجراهای جالبی را در حین دستیابی به آرزوهایش، پیش روی خواننده قرار می‌دهد.

کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه را نشر افق روانه بازار کرده است.

کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5 برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان گروه سنی 7 تا 9 سال، مخاطب کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه هستند.

در بخشی از کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5 می‌خوانیم

می‌خواستم بایستم و کلاهم را بردارم و به احترام روح دست‌وپا‌شکسته‌اش یک لحظه سکوت کنم که انگشت خپلوی خیس دراز شد طرفم. من هم عقب‌عقب رفتم و خوردم به سیب قرمز. بعد هم دوتایی قل خوردیم پایین. اما هیچ چیزمان نشد، چون افتادیم روی یک چیز نرم که اول صدای قرچ بلندی کرد. بعد یواش گفت: «آخ...»

بقیه‌ی افراد رفتند آمازون تا دانه شکار کنند. اما به من گفتند توی اردوگاه بمانم و از فرمانده‌ی دست‌وپاگچی مراقبت کنم، من هم کنار تخت فرمانده نشسته بودم و روی دست‌وپای گچی‌اش می‌نوشتم: «سربازی سر بازی سرسره‌بازی، سر خورد و سرش شکست»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353883-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5

برای دریافت کتاب سرباز قلمبه و فرمانده مورچه - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.