معرفی و دانلود کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3

عکس جلد کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3

با کمک دنیای جذاب قصه‌ها، یادگیری روخوانی فارسی شیرین‌تر خواهد شد. لاله جعفری نویسنده‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی، در کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3 دروس کتاب فارسی اول دبستان را به همراه روایت یک ماجرای بامزه با نوآموزان مرور می‌کند. این اثر خودآموز الفبا، به خوانندگان تازه‌وارد دنیای کلمات کمک می‌کند تا ساعات درسی خود را با اشتیاق دنبال کنند و از پایه‌ی اول ابتدایی با لذت کتاب‌خوانی آشنا شوند.

درباره‌‌ی کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3

معلمان و مربیان پایه‌ی اول ابتدایی، برای آموزش حروف الفبای فارسی و روخوانی روان نوآموزان، از روش‌ها و تکنیک‌های آموزشی متنوعی استفاده می‌کنند؛ اما یکی از پربازده‌ترین و در‌عین‌حال سرگرم‌کننده‌ترین راه‌ها برای تقویت روان‌خوانی، کمک گرفتن از کتاب‌های داستانی و گسترش واژگان از طریق خواندن قصه است. لاله جعفری، مربی آموزش زبان فارسی و نگارنده‌ی کتاب‌های خودآموز روان‌خوانی، در اثر تازه‌ی خود یعنی کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3 یکی از همان داستان‌های خوش‌خوان و آموزنده را برای دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان آماده کرده است. خوانندگان کوچک این کتاب پرفایده، می‌توانند هم‌زمان با قرائت یک داستان جذاب و خواندنی، با کلمات و عبارت‌های بیشتری آشنا شوند و از همان ماه‌های آغاز یادگیری حروف الفبا، لذت درک مطالب و نوشته‌ها را تجربه کنند

داستان کتاب سفینه‌ی فسقلوس – سطح 3 براساس دروس 11 تا 13 کتاب فارسی اول ابتدایی تهیه شده و بر تمرین و تکرار کلمات دارای حروف «س»، «ش»، «ف» و «ق» تاکید دارد. نویسنده با روایت این ماجرای فانتزی، عبارات آشنایی که دانش‌آموزان قبل‌تر در کتاب درسی خوانده‌اند با آن‌ها مرور می‌کند و علاوه‌برآن، خوانندگان کوچک خود را با واژه‌های جدید و جمله‌های پیچیده‌تر نیز آشنا می‌سازد. همچنین خطوط درشت و خوانای اثر و صداگذاری‌های انجام‌شده بر کلمات، به نوسوادان زبان فارسی کمک می‌کند تا مهارت روان‌خوانی را با اعتماد‌به‌نفس بیشتری تجربه کنند و در کنار آن با نوشتار و املای صحیح واژه‌ها نیز آشنا شوند.

داستان کتاب سفینه‌ی فسقلوس در کنار وجه آموزشی خود، ماجرای ساده، روان و درعین‌حال پرکششی دارد. تصویر‌گری‌های شاداب و رنگی غزاله بیگدلو نیز در کنار این روایت شیرین، میزبان خوانندگان کوچک زبان فارسی‌ست و به اوقات آموزشی مخاطب لذت دوچندانی می‌بخشد. درنهایت اگر به دنبال تمرین و مرور بی‌دغدغه‌ی دروس زبان فارسی با کودک نوآموز خود هستید و اگر می‌خواهید ساعات درس و سرگرمی فرزند خود را به شیوه‌ای هوشمندانه به هم پیوند بزنید، کتاب سفینه‌ی فسقلوس شما را به این هدف نزدیک‌تر خواهد کرد. این کتاب همچنین با تلاش‌های یکی از ناشرین برتر کشوری و ناشرین موفق کتاب‌های کمک‌آموزشی، انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی‌ مجموعه‌ی کلاس‌اولی کتاب‌اولی

«کلاس‌اولی کتاب‌اولی» نام یک‌ مجموعه‌کتاب کمک‌آموز و خودیار یادگیری الفبای فارسی برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان است. تولید‌کنندگان این مجموعه، با استفاده از یکی از تکنیک‌های پربازده‌ آموزش زبان در دنیا یعنی آموزش از طریق قصه و داستان، کودکان نوسواد را با مجموعه‌ی متنوعی از کلمات و جمله‌های جدید آشنا می‌کنند. جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی بر اساس 5 سطح آموزشی تهیه شده و هر قسمت به تمرین و تکرار تعدادی از دروس کتاب فارسی اول دبستان اختصاص دارد. همچنین تمامی داستان‌های این خودآموز با تصویر‌گری‌های رنگی و خیره‌کننده‌ای همراه است.

این تصاویر در کنار تقویت مهارت‌های دیداری، روند دنبال کردن درس‌های کتاب را همچون یک سرگرمی برای کودکان لذت‌بخش خواهد کرد، و هر داستان از این مجموعه علاوه‌بر انتقال مفاهیم ارزنده و سودمند، به تقویت مهارت‌ جمله‌سازی و املای نوآموز نیز کمک خواهد رساند. این اثر به قلم مجموعه‌ای از متخصصین حوزه‌ی آموزش ابتدایی تدوین شده و ذیل «کتاب‌های فندق» انتشارات افق به چاپ رسیده است. «نامه‌های خرسی جان»، «توت در سبد» و «سمور با دوستان» نام شماری از مجلد‌های این مجموعه‌ی کاربردی است.

کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3 برای چه کسانی مناسب است؟

این کمک‌آموز پرفایده به دانش‌آموزان پایه‌ی یکم ابتدایی که دروس 11 تا 13 کتاب فارسی را گذارنده‌اند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3 می‌خوانیم

فسقلوس که خیلی خسته شده بود، لامپش خاموش شد. جلویش را ندید و افتاد توی گودال. دو تا قل ترسیدند.
فسقلوس گفت: نترسید، نلرزید! ما نجات پیدا می‌کنیم.

فسقلوس این‌وری شد، آن‌وری شد تا بیاید بیرون، ولی بیشتر توی گودال فرو رفت. یک‌مرتبه دو تا قل یک اسپری توی گودال دیدند. دو تا قل پنجره‌ی فسقلوس را باز کردند و بیرون پریدند. اسپری را برداشتند، خندیدند و پیس‌پیس فشارش دادند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-939-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3

برای دریافت کتاب سفینه‌ی فسقلوس - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.