معرفی و دانلود کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها

عکس جلد کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها

کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها، از آثار جذابی‌ست که می‌تواند با اشعار کودکانه و تصاویر گیرایی که دارد، در امر آشناسازی فرزندتان با مشاغل مختلف همراه شما باشد. اشعار ساده، آهنگین و کوتاه این کتاب که توسط نیلوفر بهاری سروده شده‌اند، به‌خوبی در ذهن کودک ماندگار خواهند شد و تأثیرگذاری بالایی در امر آموزش به کودک دارند.

درباره‌ی کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها

آموزش مشاغل و حرفه‌های گوناگون به کودکان و ویژگی‌هایی که شغل‌های مختلف دارند، از آن دسته موضوعاتی‌ست که باعث می‌شود کودک آشنایی بیشتری با دنیای اطراف خود پیدا کند. به علاوه انتقال مطالب و داده‌های جدید به کودک، قدرت خلاقیت او را افزایش می‌دهد. کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها یک کتاب کودکانه‌ی تصویری‌ست که با استفاده از اشعار کوتاه، ریتمیک و به‌یاد‌ماندنی، در آشناسازی کودک با شغل‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید به روشی جذاب و ثابت‌شده، آموزش مفاهیم ابتدایی به فرزند خود را دنبال کنید. نیلوفر بهاری با سرودن اشعاری که برای کودکان بسیار جذاب هستند و کوتاه بودن آن‌ها اصلی‌ترین دلیل خسته‌کننده نبودنشان به شمار می‌رود، این اثر را به عنوان یک راهکار موثر و کمک‌کننده برای والدین و مربیان جهت آموزش به کودکان تهیه کرده است.

مصور بودن کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها، باعث می‌شود تا کودک بهتر با مطالب مطرح‌شده آشنا شود. در هر بخش از کتاب که به معرفی یکی از شغل‌ها اختصاص داده شده، تصویر کودکی را می‌بینیم که لباس مخصوص آن شغل را بر تن دارد. این موضوع باعث می‌شود تا فرزند شما به خوبی با ویژگی‌های ظاهری افراد حاضر در این مشاغل آشنا شود.

استفاده از یک کتاب آموزشی، از بهترین راه‌های وقت‌گذرانی با فرزندتان است که هم باعث گذراندن اوقاتی خوش با کودک می‌شود و هم بستر آموختن و آگاهی بیشتر و به دست آوردن اطلاعات جدید را برای فرزندتان فراهم می‌کند. کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها، جلد هفتم از مجموعه کتاب‌های بچه‌های جینگیلی است که رویکردی مشابه با سایر کتاب‌های این مجموعه در امر آموزش به خردسالان را دنبال می‌کند. این کتاب توسط انتشارات افق منتشر شده و در اختیار افراد علاقه‌مند قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های بچه‌های جینگیلی

مجموعه کتاب آموزشی کودکانه‌ی بچه‌های جینگیلی، یک مجموعه کتاب آموزشی 8 جلدی است که همگی یک ابزار کمکی برای آموزش به کودکان 2 تا 5 سال توسط پدر و مادرها و مربیان آن‌ها به حساب می‌آیند. در این کتاب‌ها به آموزش اسامی و ویژگی‌های حیوانات مختلف، بر اساس طبقه‌بندی حیوانات اهلی، حیوانات دریایی، حیوانات جنگل، حشرات و پرندگان و نیز آموزش مشاغل و میوه‌ها و خوراکی‌ها پرداخته شده است.

کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این کتاب را به والدین کودکان 2 تا 5 سال و مربیانی که با این گروه سنی از کودکان در ارتباط هستند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها می‌خوانیم

هر جا که آتش می‌گیره
آتش‌نشان، فوری می‌آد
رو شعله با شلنگ خود
آب می‌پاشه، خیلی زیاد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-388-6
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها

برای دریافت کتاب بچه‌های جینگیلی 7: در لباس شغل‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.