معرفی و دانلود کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل

عکس جلد کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل

کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل، از بهترین ابزارهای آموزشی‌ست که می‌تواند در اختیار والدین قرار بگیرد و با استفاده از اشعار کودکانه و تصاویر، در مسیر آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان، همراه پدر و مادرها باشد. نیلوفر بهاری شاعر این کتاب‌ها است.

درباره‌ی کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل

پیدا کردن راهی که بتواند به بهترین شکل مفاهیم را در ذهن کودکان و خردسالان ماندگار کند، خواه صحبت از مفاهیم ابتدایی باشد و خواه صحبت از مفاهیم پیچیده‌تر، دغدغه‌ایست که ممکن است گریبان‌گیر بسیاری از والدین جوان شده باشد. برای آموزش مفاهیم به خردسالان، معمولاً از بازی و کتاب و ویدیوهای آموزشی استفاده می‌شود، اما قطعاً یافتن یک منبع مناسب، که با سن و شرایط کودکتان هم‌خوانی داشته باشد، به میزان کافی جذاب باشد و او را خسته نکند و نیز در ذهن به خوبی ماندگار شود، چالشی نسبتاً جدی به حساب می‌آید. در صورتی که فرزندتان بین 2 تا 5 سال دارد و در پی یک منبع آموزشی خوب هستید که هم بتوانید با کودکتان وقت بگذرانید و هم او را با مفاهیم جدیدی آشنا کنید، کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این اثر، با استفاده از اشعار نیلوفر بهاری که سبک و سیاقی کودکانه دارند و برای کودک خسته‌کننده نیستند، در آشنایی فرزندتان با حیوانات مختلف جنگل، بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل، کتابی مصور است و به همین ترتیب هم اثرگذاری بیشتری دارد و هم بیش از کتاب‌های غیرمصور در ذهن کودک ماندگار خواهد شد. با استفاده از این کتاب که با توجه به جلد آن، با عنوان کتاب سنگینه مثل تخته سنگ دماغ داره مثل شلنگ هم شناخته می‌شود، می‌توانید علاوه بر ایجاد یک سرگرمی جذاب برای فرزندتان، به اهدافی که برای آموزش کودک خود دارید نیز دست پیدا کنید. در هر بخش از این اثر، به معرفی یکی از حیوانات جنگل پرداخته شده و تصاویر کتاب، کودکی را نشان می‌دهند که یک تن‌پوش عروسکی بر تن دارد که ظاهر عروسکی حیوان موردنظر را به فرزندتان نشان خواهد داد. از همین رو نیز می‌تواند در انتقال مفهوم به کودک موفق‌تر عمل کند.

در صورتی که به دنبال آشنایی فرزندتان با تعداد بیشتری از حیوانات باشید، می‌توانید از هر دو جلد مخصوص به حیوانات جنگل از مجموعه بچه‌های جینگیلی استفاده کنید. کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل، با استفاده از اشعار نیلوفر بهاری، یک ابزار آموزشی خوب برای کودکان به حساب می‌آید و از بهترین گزینه‌هایی‌ست که می‌تواند دستیار والدین در این مسیر باشد. نشر افق این کتاب را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های بچه‌های جینگیلی

کتاب‌های بچه‌های جینگیلی، با استفاده از تصاویر خلاقانه و اشعار کوتاه کودکانه، سعی در آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان دارند. این مجموعه که شامل 8 جلد است، کوشیده تا راه جذابی برای آشنایی کودک با حیوانات جنگل، حیوانات اهلی، حیوانات دریایی، حشرات، پرندگان، مشاعل و میوه‌ها را ایجاد کند. دو جلد اول مجموعه، کتاب بچه‌های جینگیلی 1 و کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل، امکان آشنایی کودک با حیوانات مختلف جنگلی مانند فیل، موش، زرافه، میمون و بسیاری از حیوانات دیگر را فراهم کرده‌اند.

کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این کتاب را به خردسالان بین 2 تا 5 سال توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل می‌خوانیم

پاندا یه خرس کمیابه
گیر می‌آد اما خیلی سخت
دوست درخت بامبوئه
غذاش چیه؟ برگ درخت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-383-1
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل

برای دریافت کتاب بچه‌های جینگیلی 2: در پوست حیوانات جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.