معرفی و دانلود کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار

عکس جلد کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار

کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار، از بهترین کتاب‌های کودکانه‌ای‌ست که با تکیه بر اشعار کوتاه و تصاویر، به دنبال آموزش انواع پرندگان به خردسالان است. اشعار این اثر سروده‌ی نیلوفر بهاری هستند.

درباره‌ی کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار

آموزش اسامی حیوانات مختلف و ویژگی‌های آن‌ها به کودکان، از مواردی‌ست که باعث می‌شود کودک آشنایی بیشتری با دنیای اطراف خود پیدا کند و نیز با پردازش داده‌های جدید در ذهن خود و افزایش اطلاعات عمومی، قدرت خلاقیت بیشتری به دست آورد. کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار، کتاب مصوری‌ست که با استفاده از اشعار کوتاه، کودکانه و به یاد ماندنی، کودک شما را با پرندگان گوناگون آشنا می‌سازد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید به روشی اصولی‌تر و ماندگارتر، آموزش مفاهیم ابتدایی به فرزند خود را دنبال کنید. نیلوفر بهاری با سرودن اشعاری که کودک را به خوبی جذب کنند و در ذهن کودک ماندگار شوند و نیز برای او خسته‌کننده نباشند، این اثر را به عنوان یک ابزار کمکی برای والدین و مربیان جهت آموزش به کودکان تهیه کرده است.

وجود تصاویر گیرا در کنار اشعاری که کودک آن‌ها را به راحتی به خاطر می‌سپارد، کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار را به یک ابزار کمکی برای والدین تبدیل کرده است. در هر بخش از کتاب که به معرفی یکی از پرندگان اختصاص داده شده، تصویر کودکی مشاهده می‌شود که تن‌پوش عروسکی آن پرنده را بر تن دارد و همین موضوع هم باعث می‌شود تا فرزند شما از لحاظ بصری هم با پرنده‌ی معرفی‌شده آشنا شود. استفاده از این کتاب آموزشی، به شما کمک می‌کند تا هم اوقات خوشی را با فرزندتان بگذرانید و هم او را به شیوه‌ای اصولی و ثابت‌شده، با مفاهیم ابتدایی آشنا کنید.

کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار، چهارمین مجلد از مجموعه کتاب‌های بچه‌های جینگیلی است و مانند چند جلد دیگر از این مجموعه بر آموزش حیوانات به کودکان متمرکز شده و رویکرد مشابهی را دنبال می‌کند. این کتاب به کوشش نشر افق به چاپ رسیده و در اختیار افراد علاقه‌مند قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های بچه‌های جینگیلی

مجموعه کتاب آموزشی کودکانه‌ی بچه‌های جینگیلی، مجموعه‌ای از 8 مجلد است که همگی دستیاری برای والدین و مربیان در امر آموزش به کودکان 2 تا 5 سال به شمار می‌روند. در این کتاب‌ها به آموزش اسامی و ویژگی‌های حیوانات مختلف، بر اساس طبقه‌بندی حیوانات جنگل، حیوانات اهلی، حیوانات دریایی، حشرات و پرندگان و نیز آموزش مشاغل و میوه‌ها و خوراکی‌ها پرداخته شده است. کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار، متمرکز بر آموزش پرندگان، با استفاده از اشعار و تصاویر جذاب است.

کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این کتاب را به تمام افرادی که با کودکان 2 تا 5 سال سر و کار دارند و در پی ایجاد سرگرمی برای آن‌ها هستند، به ویژه والدین و مربیانی که دغدغه‌ی آموزش به کودکان را دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار می‌خوانیم

روی دو پای محکمش
راه می‌ره پنگوئن چه خوب
تو برفا سردش نمی‌شه
خونه‌ش کجاست؟ قطب جنوب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-385-5
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار

برای دریافت کتاب بچه‌های جینگیلی 4: در پوست حیوانات بال دار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.