معرفی و دانلود کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل

عکس جلد کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل

کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل، اولین جلد از مجموعه کتاب‌هایی‌ست که با سروده‌های شاد و خلاقانه و با تصاویری مفرح و جذاب، کودکان را با مفاهیم مختلف آشنا می‌کند و خلاقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. این اثر توسط نیلوفر بهاری سروده شده و بر آموزش حیوانات جنگل متمرکز است.

درباره‌ی کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل

آموزش مفاهیم مختلف به خردسالان، از آن دست موضوعاتی‌ست که می‌تواند والدین و به خصوص والدین جوان را دچار چالش‌ها و سردرگمی‌هایی کند و آن‌ها را بر سر چندراهی‌هایی قرار دهد که ندانند برگزیدن کدام یک می‌تواند تأثیرات بهتری بر فرزندانشان داشته باشد. از مهم‌ترین و ثابت‌شده‌ترین روش‌های آموزش به کودکان و خردسالان، استفاده از اشعار کودکانه است. از همین رو کتاب‌های متعددی در این زمینه برای کودکان نوشته شده تا والدین بتوانند با به کار گیری آن‌ها فرزند خود را به بهترین شکل با مفاهیم جدید آشنا کنند. کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل، یکی از همین آثار است که یک ابزار کمکی برای پدر و مادرها به حساب می‌آید تا بتوانند با استفاده از اشعار جذاب نیلوفر بهاری در این کتاب، کودک خود را با حیوانات مختلف آشنا کنند. تمرکز این جلد از مجموعه‌ی بچه‌های جینگیلی بر آشناسازی کودک با حیوانات جنگل است.

با وجود این که میزان تأثیرگذاری اشعار کودکانه در بهبود روند آموزش به کودک بسیار چشم‌گیر است، از تصاویر و درگیر کردن حافظه‌ی بصری کودک نیز نباید غافل شد. کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل، فرصت استفاده از تصاویری که کودک را درگیر کنند را نیز از دست نداده و به همین ترتیب نیز تمام ویژگی‌های لازم برای تبدیل به یک ابزار آموزشی خوب را در خود جای داده است. در هر قسمت از کتاب، به معرفی یکی از حیوانات جنگل پرداخته شده و در حین معرفی با استفاده از اشعاری که به خوبی در ذهن کودک باقی می‌مانند، از یک تصویر گیرا نیز استفاده شده که کودک را درگیر می‌کنند. در بخش معرفی هر حیوان، تصویر کودکی قرار داده شده که تن‌پوشی را بر تن دارد که یادآور شکل ظاهری حیوان معرفی‌شده است. این موضوع باعث شده تا علاوه بر حافظه‌ی شنیداری کودک، حافظه‌ی بصری او نیز تحت‌تأثیر قرار بگیرد و مفاهیم به خوبی در ذهن او ماندگار شوند.

کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل، که با توجه به جلد آن، با عنوان کتاب موش موشی خیلی باهوشه، زود می‌شه قایم یه گوشه هم شناخته می‌شود، حاوی سروده‌های نیلوفر بهاری است و به کوشش نشر افق به چاپ رسیده و در اختیار والدین قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب بچه‌های جینگیلی

کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل، اولین مجلد از مجموعه کتاب آموزشی 8 جلدی بچه‌های جینگیلی است. در هر جلد از این مجموعه، با استفاده از اشعار کودکانه و تصاویر جذاب برای کودکان، به آموزش مفاهیم مختلف پرداخته شده است. 6 جلد اول به آموزش حیوانات مختلف مانند حیوانات جنگل، حیوانات اهلی، پرندگان، حیوانات دریایی و حشرات اختصاص داده شده و جلدهای بعد، متمرکز بر آموزش مشاغل و میوه‌ها و خوراکی‌ها هستند. کتاب‌های این مجموعه می‌توانند یک ابزار کمکی خوب برای پدر و مادرها جهت آموزش به فرزاندنشان به شمار روند.

کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به پدر و مادران فرزندان 2 تا 5 سال و مربیانی که با خردسالان این گروه سنی سر و کار دارند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل می‌خوانیم

زرد و ظریفه زرافه
یه سر داره کوچک و ناز
بدن داره خیلی درشت
گردن و پاش، خیلی دراز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-382-4
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل

برای دریافت کتاب بچه‌های جینگیلی 1: در پوست حیوانات جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.