معرفی و دانلود کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها

عکس جلد کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها

کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها، بهترین گزینه برای آشنایی کودکان با خوراکی‌ها و میوه‌های گوناگونی‌ست که هرروز با آن‌ها سروکار دارند. در این اثر با استفاده از اشعار کودکانه‌ی نیلوفر بهاری به آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان پرداخته شده است.

درباره‌ی کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها

اگر شما هم از آن دست والدینی هستید که هم با چالش‌هایی در مسیر آشنا کردن فرزندتان با مفاهیم مختلف سر و کار دارید و هم نمی‌دانید که چطور فرزند خود را وادار کنید که بعضی از خوراکی‌ها و میوه‌ها را بخورد، کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. اشعار موجود در این کتاب و نیز تصاویر جذاب آن که کودک را به خوبی سرگرم می‌کنند، راه‌حلی برای چالش‌هایی هستند که ذکر کردیم. نیلوفر بهاری اشعار این کتاب را به شیوه‌ای سروده که به خوبی در ذهن‌ها باقی می‌مانند.

هر قسمت از کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها به آشنایی کودک با یک میوه یا خوراکی خاص اختصاص داده شده و از طرفی وجود تصویر کودکی که در هر صفحه، لباس یا تن‌پوشی را به تن دارد که نشان‌دهنده‌ی خوراکی همان صفحه است، می‌تواند کودک شما را همراه با اشعار آهنگین، با مطالب مطرح‌شده بیشتر آشنا کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا فرزند خود را با بازی و سرگرمی، به خوراکی‌های مفید مختلف جذب و علاقه‌مند کنید.

استفاده از کتاب‌های آموزشی و بازی‌های مختلف، علاوه بر این که می‌توانند باعث ایجاد ارتباط صمیمانه‌تر میان والد و فرزند شوند، در پرورش خلاقیت کودک نیز بسیار موثر بوده و نیز باعث می‌شوند تا کودک شما سریع‌تر صحبت کردن را بیاموزد و شیوه‌ی درست ادای کلمات را نیز بهتر به خاطر بسپارد. از طرفی افزایش دایره‌ی واژگان او را به همراه خواهد داشت که می‌تواند مسبب درک و آشنایی بهتر او نسبت به محیط اطراف و نیز نسبت به خودش باشد. کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها، تنها یکی از کتاب‌های آموزشی متعددی است که می‌تواند به شما کمک کند تا مفاهیم مختلف را از طریقی اصولی‌تر به فرزندتان انتقال دهید.

کتابی که پیش رو داریم، هشتمین جلد از مجموعه کتاب‌های بچه‌های جینگیلی است که ابزارهایی برای کمک به والدین در امر آموزش به کودکان به شمار می‌روند. این اثر به کوشش انتشارات افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی بچه‌های جینگیلی

مجموعه کتاب آموزشی کودکانه‌ی بچه‌های جینگیلی، مجموعه‌ای از 8 مجلد است که همگی دستیاری برای والدین و مربیان در امر آموزش به کودکان زیر 3 سال به شمار می‌روند. موضوعات دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از: آموزش حیوانات مختلف و ویژگی‌های آن‌ها در طبقه‌بندی‌هایی مانند حیوانات اهلی، حیوانات جنگل، حیوانات دریایی، پرندگان و حشرات و آموزش میوه‌ها و خوراکی‌ها. تمام کتاب‌های این مجموعه از رویکرد مشابهی پیروی می‌کنند و با استفاده از اشعار و تصاویر، مطالب مختلف را به کودکان انتقال می‌دهند.

کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

به کارگیری این کتاب را به تمام افرادی که با کودکان 2 تا 5 سال در ارتباط هستند و دغدغه‌ی آموزش به آن‌ها را دارند، به ویژه والدین این گروه سنی، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها می‌خوانیم

رنگ تمشک کوچولو
سرخ و بنفشه همیشه
وقتی مربا می‌پزن
وای که چه خوشمزه می‌شه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-964-369-389-3
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها

برای دریافت کتاب بچه‌های جینگیلی 8: در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.