معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها به قلم فاطمه اکران از درسنامه‌هایی کوتاه و کامل تشکیل شده است که نکات آموزشی مهم فارسی دهم را در اختیار دانش‌‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی قرار می‌دهد. این منبع کمک‌آموزشی، حاوی جدول بارم‌بندی، نمونه‌سؤالات امتحانی و پاسخنامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند آسوده‌تر و مطمئن‌تر در جلسات امتحان حاضر شوند و نمره‌ای عالی کسب کنند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها متشکل از پنج بخش است. بخش اول کتاب به بارم‌بندی مباحث اختصاص یافته و سهم نمره‌ی هر درس را مشخص کرده است تا با آگاهی بیشتری به مطالعه‌ی مطالب درسی بپردازید. این بخش شما را با نحوه‌ی ارزشیابی درس فارسی و بارم‌بندی سه قلمرو زبانی، ادبی و فکری آشنا می‌کند. در بخش بعد، درس‌نامه‌ی آن درس قرار گرفته تا بتوانید نکات کتاب فارسی سال دهم را جمع‌بندی و دوره کنید. بخش درسنامه، با رویکرد امتحان نهایی نگاشته شده است و در برطرف کردن ضعف‌های آموزشی شما کمک‌کننده خواهد بود.

دو بخش دیگر کتاب، نمونه‌سؤالات امتحانی و پاسخنامه‌ی تشریحی آن‌ها را در برمی‌گیرد. آزمون‌های پایان هر درس، انواع مدل سؤالات را پوشش می‌دهد و پاسخنامه‌ی آن‌ها، دانش‌آموزان را به پاسخ صحیح و کامل هر سؤال مجهز می‌کند تا هیچ ابهام و اشکالی باقی نماند.

در انتها، نمونه‌سؤالات نوبت اول و دوم سال‌های گذشته در این کتاب قرار گرفته است تا بتوانید پیش از امتحان اصلی خود، به‌صورت آزمایشی، در آزمون جامع فارسی دهم شرکت کنید. این بخش، کاملاً مشابه امتحانات پایانی تهیه شده است و به دانش‌آموزان سال دهم این امکان را می‌دهد در فضای یک آزمون شبیه‌سازی‌شده قرار بگیرند و سطح یادگیری خود را بسنجند.

کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها برای آمادگی پیش از امتحان، منبع مناسبی است و بهترین گزینه برای امتحانات مستمر و آزمون‌های پایانی به شمار می‌رود. این کتاب را انتشارات گل‌واژه روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه‌ای از کتاب‌های کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان است که انتشارات گل‌واژه آن را در مقاطع مختلف تحصیلی، برای همه‌ی دروس به چاپ رسانده است. هر کتاب از مجموعه‌ی گلبرگ، به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌‌ی کوتاه، کاربردی و طبقه‌بندی‌شده، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، آزمون و نمونه‌سؤالات پایان‌ترم است. مشاوره‌ی شب امتحان گلبرگ نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است که دانش‌آموزان را با نحوه‌ی ارزشیابی و مطالعه‌‌ی آن درس آشنا می‌کند. وجود آزمون‌های جامع ترم اول و دوم و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر مشخصه‌های کتاب‌های گلبرگ است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند ذهنیت درست‌تر و عملکرد بهتری در امتحانات نهایی داشته باشند. این کتاب‌ها، گزینه‌ی بسیار خوبی برای مرور و ارزیابی مباحث درسی به شمار می‌آیند.

کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها به دانش‌آموزان کلاس دهم که می‌خواهند نمره‌ی کاملی در امتحانات فارسی کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

ستایش
درس 1: چشمه
درس 2: از آموختن، ننگ مدار
درس 3: پاسداری از حقیقت
درس 5: بیداد ظالمان
درس 6: مهر و وفا
درس 7: جمال و کمال
درس 8: سفر به بصره
درس 9: کلاس نقاشی
درس 10: دریادلان صف‌شکن
درس 11: خاک آزادگان
درس 12: رستم و اشکبوس
درس 13: گردآفرید
درس 14: طوطی و بقال
درس 16: خسرو
درس 17: سپیده‌دم
درس 18: عظمت نگاه
نیایش
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-600-337-715-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ فارسی (1) دهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.