معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک تألیف حسین منصوری، عربی پایه‌ی دهم را آموزش می‌دهد و به دانش‌آموز کمک می‌کند مفاهیم و مطالب آن را بهتر درک نماید. این کتاب متشکل از درس‌نامه‌هایی ساده است، نمونه سؤالاتی امتحانی و آزمون‌هایی غنی‌ دارد که در پایان هر فصل آمده و دو آزمون جامع ارائه می‌دهد که هدفشان آماده کردن خواننده برای امتحانات نوبت اول و دوم است.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

درس عربی ازجمله درس‌های سخت و تأثیرگذار در دبیرستان و کنکور است. خیلی از دانش‌آموزان در درک این کتاب دچار مشکل هستند و معمولاً نمره‌ی خوبی از آن نمی‌گیرند. به‌تبع آن در آزمون کنکور هم نمی‌توانند درصد مناسبی به دست آورند. اما تجربه نشان داده که اگر عربی به‌ شکلی استاندارد آموزش داده شود، می‌توان آزمون‌های آن را به‌خوبی پشت سر گذاشت. یکی از راه‌های تحقق این مهم، کتاب‌های کمک‌آموزشی است. کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک تألیف حسین منصوری، یکی از بهترین منابع در دسترس است که تلاش کرده درس عربی کلاس دهم را به زبانی ساده مرور کند. این منبع متشکل از درس‌نامه‌هایی کوتاه و مختصر است که در آن‌ها نکات امتحانی و کنکوری متمایز شده. در این صورت دانش‌آموز با خواندن این درس‌نامه‌ها می‌تواند خیلی سریع با مطالب آشنا شود و خود را برای آزمون‌ها آماده سازد.

در سال‌های اخیر معدل دبیرستان نقش پررنگی در قبولی دانشگاه داشته. بنابراین دانش‌آموز برای کسب بهترین نتیجه باید درس‌های دبیرستان را هم به‌خوبی پشت سر بگذارند. این شرایط باعث شده تا عربی در رشته‌های تجربی و ریاضی فیزیک به درسی سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده تبدیل شود. چون در این رشته‌ها، عربی درسی عمومی محسوب می‌شود و خیلی از دانش‌آموزان به خاطر ضعفی که دارند، ترجیح می‌دهند از آن بگذرند. به همین خاطر اگر فردی در این درس مهارت پیدا کند، می‌تواند رتبه‌اش را تا حد قابل‌توجهی بهبود دهد. برای این منظور، حسین منصوری در کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک، برای تفهیم هر مطلب از تمرین‌ها و مثال‌های متنوعی استفاده کرده. او در پایان هر فصل نمونه سؤالاتی امتحانی و آزمون‌هایی غنی‌شده طراحی نموده که باعث می‌شود مخاطبش درک بهتری از آن به دست آورد. در این کتاب کمک‌درسی دو آزمون جامع هم تعریف‌شده که به دانش‌آموز کمک می‌کنند برای امتحانات نوبت اول و دوم آماده شود.

کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک را انتشارت گل واژه چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌ بندی شده

آموزش طبقه بندی شده، مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارات گل واژه هستند که دروس پایه‌های مختلف تحصیلی را به شکلی ساده آموزش می‌دهند و نکات امتحانی آن را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از تمرین‌ها و مثال‌های متنوع، پرسش‌های تشریحی و آزمون‌های چهارگزینه‌ای هستند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. در هر کتاب دو آزمون جامع ارائه شده که به دانش‌آموز کمک می‌کنند برای امتحانات پایانی نوبت اول و دوم آمادگی پیدا کند.

کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان سال اول رشته‌های تجربی و ریاضی و فیزیک مخاطب اصلی این راهنما هستند و می‌توانند از آن کمک بگیرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات170
زبانعربی
شابک978-600-337-278-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده عربی (1) دهم رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.