معرفی و دانلود کتاب گلبرگ عربی نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ عربی نهم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ عربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ عربی نهم

کتاب گلبرگ عربی نهم نوشته‌ی محمدحسین سرخوش از مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی «گلبرگ» است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند برای شب امتحان آمادگی پیدا کنند. در این کتاب، نکات ترجمه، لغات، قواعد و درک مطلب درس عربی نهم، با زبانی ساده و به‌طور خلاصه آموزش داده شده است. نمونه‌سؤالات امتحانی نوبت اول و دوم، مشاوره‌ی شب امتحان و پاسخنامه‌ی تشریحی از دیگر نقاط قوت این کتاب است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ عربی نهم

درس عربی ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. کتاب گلبرگ عربی نهم با ارائه‌ی درسنامه‌ای جامع و کاربردی، به نکات واژه‌شناسی و قواعد عربی نهم پرداخته است تا هر آنچه از نظر دبیران عربی مغفول مانده، آموزش داده شود.

در کتاب گلبرگ عربی نهم، محمدحسین سرخوش تمام قواعد پایه‌ و دشوار عربی را با زبانی ساده و به‌طور خلاصه، آموزش داده است. بخش اول هر فصل، به درسنامه‌ی آن پرداخته است تا اگر در یادگیری مطالب درسی ابهامی برای شما وجود دارد، برطرف شود. مثال‌ها و تمریناتی که در هر درسنامه‌ ارائه شده است، به شما کمک می‌کند مطالب را راحت‌تر به خاطر بسپارید و آن‌ها را در ذهن خود طبقه‌بندی کنید. با جمع‌بندی و دوره‌ی هر درس، می‌توانید به سراغ نمونه‌سؤالات پایانی هر فصل بروید و سطح یادگیری خود را محک بزنید.

علاوه‌بر آزمون‌های پایان فصل، آزمون جامع‌ نوبت اول و دوم نیز در این کتاب طراحی شده است تا بتوانید مطالب عربی نهم را مرور و آموخته‌هایتان را ارزیابی کنید. با این آزمون‌ها، با انواع و اقسام سوالات امتحانات پایانی آشنا می‌شوید و به نقاط ضعف خود پی می‌برید. پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون‌ها هم از دیگر نقاط قوت کتاب گلبرگ عربی نهم است. مطالعه‌ی پاسخ‌ها، علاوه بر برطرف کردن اشکالات شما، به مرور مطالب مهم عربی نهم می‌انجامد.

بخش دیگر کتاب گلبرگ عربی نهم مشاوره‌ی شب امتحان آن است که همه‌ی نکاتی را که برای پشت سر گذاشتن امتحانات عربی نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. ارزشیابی این کتاب نیز بارم‌بندی هر بخش و تأثیر آن در امتحانات نهایی را مشخص کرده است تا آگاهانه‌تر هر بخش را مطالعه کنید و نمره‌ی بالایی به دست آورید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، از کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی یافتن در امتحانات پایانی، منبع مناسب و جامعی به شمار می‌روند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از مشاوره‌ی شب امتحان، درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه دروس تمام مقاطع تحصیلی، از ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شود.

کتاب گلبرگ عربی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی نهم که می‌خواهند دروس عربی نهم را دوره کنند و برای آزمون‌های پایان ترم آماده شوند، مخاطب این کتاب هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ عربی نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانعربی
شابک978-600-337598-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ عربی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ عربی نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ عربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.