معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم

عکس جلد کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم

کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم نوشته‌ی حسن برهانی زنوز و مریم قانع، این کتاب درسی را به شکلی فشرده مرور می‌کند و نکات آموزشی و امتحانی آن را توضیح می‌دهد. این کتاب کمک‌آموزشی به هر چهار مهارت زبانی می‌پردازد و تمرین‌های متنوعی را برای هر درس ارائه می‌دهد که به فهم مطالب کمک زیادی خواهند کرد. همین‌طور چند آزمون جامع در این کتاب راهنما وجود دارد که دانش‌آموز را برای امتحانات پایانی نوبت‌های اول و دوم آماده می‌کنند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم

با توسعه‌ی اینترنت و پیشرفت فناوری‌های ارتباطی، زبان انگلیسی بیش از همیشه اهمیت پیدا کرده. دانستن انگلیسی این فرصت را به ما می‌دهد تا به منبع علمی و تحقیقاتی بزرگی برسیم، بتوانیم با آدم‌های سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنیم و حتی فرصت‌های شغلی بزرگ‌تری در اختیارمان قرار بگیرد. همین مسأله باعث شده تا این زبان در قالب یک درس به برنامه‌ی تحصیلی وارد شده و به دانش‌آموزان آموخته شود. کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم نوشته‌ی حسن برهانی زنوز و مریم قانع، روی کتاب درسی مقطع نهم متمرکز شده و به دانش‌آموز کمک می‌کند در آن پیشرفت کند. این کتاب کمک‌آموزشی متشکل از درس‌نامه‌های کوتاه و فشرده‌ای است که به شکلی سریع مطالب هر فصل را توضیح می‌دهند. در این قسمت نکات امتحانی و آموزشی استخراج‌ شده تا خواننده بتواند در زمانی کوتاه مفاهیم را دوره کرده و خود را برای امتحان آماده کند.

زبان انگلیسی از چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن تشکیل شده است. کتاب درسی انگلیسی مدارس هم بر مبنای همین فاکتورها نوشته شده و سعی کرده آن‌ها را آموزش دهد. اما برخی از عوامل باعث شده این فرآیند موفقیت‌آمیز نباشد. به نظر کارشناسان کمبود ساعت‌های درسی و فشردگی برنامه‌های تحصیلی از مهم‌ترین دلایل ضعف دانش‌آموزان در این درس هستند. به اعتقاد آن‌ها، استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی می‌تواند راه‌حل مناسبی برای حل این معضل باشد. کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم یکی از منابع کاربردی و مفید برای این درس به شمار می‌روند. حسن برهانی زنوز و مریم قانع در این کتاب از تمرین‌ها و مثال‌های متنوعی بهره برده‌اند تا خواننده درک کامل‌تر و بهتری از مفاهیم به دست آورد. در پایان هر درس نیز آزمون‌هایی طبقه‌بندی‌شده ارائه کرده‌اند. درنهایت چهار امتحان جامع هم طراحی شده تا دانش‌آموز برای آزمون‌های نهایی پایان ترم نوبت اول و دوم آمادگی بیشتری کسب کند.

کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم را انتشارات گل واژه به چاپ رسانده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشیِ انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی‌اند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای پایان‌ترم اول و دوم طراحی شده و در کتاب قرار گرفته است.

کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه و مرور این کتاب به دانش‌آموزان کلاس نهم پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید در درس زبان پیشرفت کنید، این کتاب راهنما برای شما مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

Review Of Book 2
Lesson 1
Lest Learn
Exercises
Lesson 2
Lest Learn
Exercises
Midterm Exam (1)
Lesson 3
Lest Learn
Exercises
Final Exam (1)
Lesson 4
Lest Learn
Exercises
Lesson 5
Lest Learn
Exercises
Midterm Exam (2)
Lesson 6
Lest Learn
Exercises
Final Exam (2)
Listening Scripts

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین انگلیسی نهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانانگلیسی
شابک978-600-337-166-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم

برای دریافت کتاب کار و تمرین انگلیسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.