معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی نهم
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی نهم

کتاب گلبرگ ریاضی نهم تألیف حامد اصلانی، ضمن ارائه‌ی درسنامه‌هایی خلاصه‌شده، به آموزش نکات مهم کتاب ریاضی پایه‌ی نهم پرداخته است و با ارائه‌ی انواع نمونه‌سؤالات امتحانی، به دانش‌آموزان کمک کرده تا در امتحانات پایانی، بهترین نمره را کسب کنند. از دیگر نقاط قوت این کتاب، مشاوره‌ی شب امتحان، بارم‌بندی امتحانات نهایی و پاسخنامه‌ی تشریحی آن است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ ریاضی نهم

درس ریاضی، از مهم‌ترین دروس سال نهم متوسطه است. کتاب گلبرگ ریاضی نهم، مباحث اساسی و نکات کلیدی و شایان توجه کتاب ریاضی سال نهم را به طور خلاصه و طبقه‌بندی‌شده، جمع‌آوری کرده است. درسنامه‌ی کامل و روان این کتاب، برای یادگیری منسجم و مرور مطالب درسی راهگشا خواهد بود.

در آغاز کتاب گلبرگ ریاضی نهم، با کادر مشاوره شب امتحان و بارم‌بندی فصل‌های مختلف، همه‌ی نکاتی که برای کسب نمره‌ای عالی از درس ریاضی نهم به آن نیاز دارید، به شما ارائه شده است. بخش دیگر این کتاب، درسنامه‌های آن است که شامل توضیحات، تمرینات و مثال‌های متعددی است. این درسنامه‌ها برای دوره‌ی مطالب درسی در شب امتحان طراحی شده‌اند و برای مرور دروس ریاضی نهم، گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌روند. در انتهای هر فصل، نمونه‌سؤالات آن فصل طرح شده است تا با انواع مدل سؤالات آشنا شوید و دانش خود را محک بزنید.

علاوه بر سوالات پایانی هر فصل، آزمون جامع نوبت اول و دوم که مشابه امتحانات پایانی است، در کتاب موجود است. دانش‌آموزان می‌توانند با حل این آزمون‌ها، سطح معلومات و یادگیری خود را بسنجند، از ضعف‌های خود آگاهی یابند و آن‌ها را برطرف کنند تا بهترین نمره را در امتحانات نهایی به دست آورند.

کتاب گلبرگ ریاضی نهم نوشته‌ی حامد اصلانی و از مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه است.

درباره‌ی مجموعه گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه‌ای از کتاب‌های کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان است که انتشارات گل‌واژه آن را در مقاطع مختلف تحصیلی، برای همه‌ی دروس به چاپ رسانده است. هر کتاب از مجموعه‌ی گلبرگ، به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌‌ی کوتاه، کاربردی و طبقه‌بندی‌شده، آزمون‌های تشریحی، پاسخ‌نامه و نمونه‌سؤالات پایان‌ترم است. مشاوره‌ی شب امتحان گلبرگ نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است که دانش‌آموزان را با نحوه‌ی مطالعه‌‌ی آن درس آشنا می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر مشخصه‌های کتاب‌های گلبرگ است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند عملکرد بهتری در امتحانات پایان سال داشته باشند. این کتاب‌ها، گزینه‌ی بسیار خوبی برای مرور و ارزیابی مباحث درسی به شمار می‌آیند.

کتاب گلبرگ ریاضی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانش‌آموزان سال نهم دوره‌ی متوسطه‌ی اول توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات77
زبانفارسی
شابک978-600-337597-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ ریاضی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.