معرفی و دانلود کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master

عکس جلد کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master

کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master، منبعی ارزشمند برای متخصصان اتوماسیون و علاقه‌مندان به آشنایی با درایوهای Micro Master شرکت زیمنس است. عباس مقدسی و علیرضا کشاورز باحقیقت، نویسنده‌های کتاب،‌ آموزش‌های جامع و کاربردی را برای استفاده و پیکربندی درایورهای میکرو مستر، مطرح کرده‌اند. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، با دلایل استفاده از اینورترها آشنا می‌شوید و روش‌های کار با درایوهای ساخت زیمنس را یاد می‌گیرید.

کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master

کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master، تمامی اطلاعات لازم را برای پیکربندی و استفاده از درایوهای میکرو مسترِ شرکت زیمنس در خود گنجانده است. عباس مقدسی و علیرضا کشاورز باحقیقت، نویسنده‌های این کتاب، اطلاعات کاملی را درباره‌ی اینورتر و کاربردهای اصلی آن در این اثر مطرح کرده‌‌اند. درایو میکرو مستر، که به آن اینورتر یا مبدل برق نیز گفته می‌شود، دستگاهی الکترونیکی است که جریان تک‌فاز را به سه‌فاز تبدیل می‌کند. از لحاظ فنی، درایو میکرو مستر به‌عنوان نوعی کنترل‌کننده سرعت موتور شناخته می‌شود. این دستگاه، امکان کنترل سرعت، گشتاور و سایر پارامترهای عملکرد موتور را فراهم می‌کند. ویژگی‌های درایورهای میکرو مستر، این دستگاه‌ها را به ابزاری کارآمد در صنایع مختلف تبدیل کرده است. صنعت چاپ‌و‌بسته‌بندی، نساجی، فولاد و آسانسور و بالابر، مهم‌ترین صنایعی هستند که دستگاه‌های میکرو مستر در آن‌ها کاربرد دارند. نویسنده‌های کتاب در ابتدای این اثر، به معرفی اصول کنترل‌کننده‌های دُورِ موتور، پرداخته‌اند. این کنترل‌کننده‌ها که در دنیای صنعت به آن درایو می‌گویند، در کنار صرفه‌جویی انرژی و افزایش بازده، کاربرد مهمی در انجام تنظیمات لازم برای سرعت و گشتاورِ فرایند‌های مختلف صنعتی و تجاری دارند.

نویسنده‌های کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی درایور، پس از معرفی اینورتر، توضیحاتی را درباره‌ی انواع درایورهای ساخت زیمنس مطرح کرده‌اند. طبق این توضیحات، درایو میکرو مستر 420، برای مواردی که به گشتاور و سرعت بالاتری نیاز دارند، مانند ریسندگی و بافندگی، مناسب است. استفاده از درایو میکرو مستر 430 در کارهایی که نیازمند کنترل دقیق‌تر سرعت و گشتاور هستند، نظیر آسانسورها و بالابرها، پیشنهاد می‌شود و درایو میکرو مستر 440، برای کاربردهای سنگین که به حداکثر قدرت و قابلیت نیاز دارند، مانند نورد فولاد و صنایع سیمان، توصیه می‌شود.

در ادامه‌ی کتاب،‌ با سخت‌افزارهای درایور آشنا می‌شوید و در جریان پنل‌های اپراتوری و واحد کنترلی قرار می‌گیرید. پارامتردهی درایو، بخش مهمی از کتاب حاضر را تشکیل می‌دهد. نویسنده‌های این اثر، روش پارامتردهی و تنظیم تمامی درایورهای موجود در بازار را در این اثر توضیح داده‌اند. پس از آشنایی با شیوه‌های پارامتردهی درایورها، بحث‌هایی درباره‌ی انتخاب موتور و درایو مناسب در این کتاب مطرح شده است. بررسی اتصالات و ترمینال‌های کنترلی درایو میکرو مستر، بررسی قسمت‌های مورد استفاده پی.‌ال‌.‌سی و بررسی اتصالات و کانکتورهای پی.‌ال‌.سی، اطلاعاتی دیگری هستند که در کتاب کلید مهارت محاسبه، به آن پرداخته شده. است.

مطالب این کتاب با آموزش روش‌های برنامه‌نویسی پی.‌اِل‌.‌سی و برنامه‌نویسی اِچ‌.‌اِم‌.‌آی با نرم‌افزار WINCC-FLEXIBLE، خاتمه پیدا می‌کند. نویسنده‌های این اثر در کنار متن،‌ مفهوم‌های آموزشی را با تصویر و نمودار توضیح‌ داده‌اند. این اطلاعات برای انتخاب درایو میکرو مسترِ مناسب با کاری که قصد انجام آن را دارید، کمک چشمگیری می‌کند.

کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master را انتشارات نبض دانش، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master برای چه کسانی مناسب است؟

تکنسین‌هایی که وظیفه‌ی نصب، راه اندازی و نگهداری از درایوهای میکرو مستر را بر عهده دارند، مخاطب‌های اصلی کتاب حاضر به‌شمار می‌روند. مطالعه‌ی این کتاب برای مهندسان برق و تعمیرکارانِ میکرو مستر نیز سودمند است.

در بخشی از کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master می‌خوانیم

شرکت زیمنس، تولیدکننده‌ی انواع مختلف درایوهای صنعتی برای سیستم‌های تغذیه‌شونده با ولتاژ LV (زیر 1000 ولت) می‌باشد. انواع درایوهای زیمنس به منظور کنترل پروسه‌های ساده کنترل ولتاژ/ فرکانس (V/f control) و یا کنترل پروسه‌های پیچیده و حلقه بسته و یا کنترل برداری در توان‌های 0.12 کیلووات تا 250 کیلووات عرضه می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-7703-23-6
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master

برای دریافت کتاب کلید مهارت محاسبه، نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Micro Master و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.