معرفی و دانلود کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی

عکس جلد کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی

کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی یکی دیگر از جلدهای مجموعه‌داستان‌های بروس هیل، نویسنده‌ی آمریکایی است که در هر داستان به بیان یک قصه‌ی آموزنده و جذاب برای کودکان می‌پردازد. در این شماره ماجرای کلارک کوسه و دوستش جویی را می‌خوانید که ایجاد یک سوءتفاهم دوستی‌شان را تحت‌تاثیر قرار داده و حالا کلارک کوسه به‌دنبال راهی برای جبران می‌گردد.

درباره‌ی کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی

دوستی یکی از ارزشمندترین اتفاقات زندگی هر فرد است. این که آدم‌ها یک دوست خوب داشته باشند و بتوانند دوستی عمیقی را تجربه کنند، آنقدر لذت‌بخش است که هر کسی تلاش می‌کند همیشه مراقب دوستی‌اش باشد! بروس هیل (Bruce Hale) در کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی (Clark the Shark: Friends Forever)، داستانی را روایت می‌کند که در آن کودکان و خردسالان یاد می‌گیرند یک دوست خوب و قابل اعتماد باشند و از دوستی‌هایشان محافظت کنند. نقطه‌ی قوت این کتاب داستان کودک، تصاویر خلاق و جسورانه‌ای است که توسط فرانسیس گای برای آن طراحی شده و درکنار داستان آموزنده و جالب بروس هیل آن را به یکی از پرمخاطب‌ترین داستان‌های کودکانه تبدیل کرده است. کودکان برای یادگیری مهارت‌های عاطفی و اجتماعی در قالب داستان می‌توانند از این قصه از مجموعه داستان بروس هیل،درس بگیرند و لذت ببرند.

کلارک کوسه شخصیت اصلی و تکرار شونده‌ی داستان‌های این نویسنده است. در کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی،‌ کوسه‌کوچولو باخبر شده که در مدرسه قرار است یک مسابقه‌ی نقاشی برگزار شود و از این موضوع بسیار خوشحال و هیجان‌زده شده. آن‌ها قرار است که در گروه‌های دوستانه در این مسابقه شرکت کنند؛ اما یک مشکل وجود دارد! گویا جویی، دوست و هم‌گروهی کلارک کوسه، امروز اصلا حال‌وحوصله ندارد! برعکس او کلارک، آنقدر پرانرژی است و دلش می‌خواهد در مسابقه برنده شود که به حرف هم‌گروهی‌اش، جویی، گوش نمی‌دهد و دائم در تکاپو است تا وسایل نقاشی و مسابقه را آماده کند. مثل اینکه کلارک نمی‌داند باید در کنار دوستش باشد و با او همدلی کند! و همین موضوع هم دوستی آن‌ها را حسابی خراب می‌کند... فکر می‌کنید آن‌ها دوباره می‌توانند با هم صمیمی باشند؟!

بروس هیل در داستان‌هایی که برای کودکان روایت می‌کند، علاوه‌بر ایجاد فضای سرگرم‌کننده و مهیج نکات آموزنده و تاثیرگذاری را هم به کودکان انتقال دهد و از این طریق مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی آن‌ها را بهبود ببخشد. این اثر کودکانه را با ترجمه‌ی شکیبا خانقلی و به‌همت نشر دکسا می‌خوانید.

نکوداشت‌های کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی

  • یک داستان توصیه‌شده که به خوانندگان جوان کمک می‌کند یاد بگیرند چگونه یک دوست خوب باشند. (مجله کتابخانه مدرسه)

کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی برای چه‌ کسانی مناسب است؟

این کتاب با هدف ایجاد سرگرمی و آموزش دوستی و همدلی نوشته شده و برای گروه سنی 5 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی می‌خوانیم

کلارک پرسید: «فکر میکنی بازی کردن با توپ مرجانی سرحالش بیاورد؟»
آماندا پرسید: «اگر لولو را از دست داده بودی، چنین چیزی سرحالت می‌آورد؟»
توی خانه، کلارک به حیوان خانگی‌اش نگاه کرد. اگر لولو را از دست می‌داد، غصه می‌خورد. جوئی هم حتماً دارد خیلی غصه می‌خورد.
کلارک آه کشید. دوست خوبی بودن کار سختی بود. باید حرف دوستت را گوش می‌کردی. باید بیش از هر چیزی به دوستت اهمیت می‌دادی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی
نویسنده
مترجمشکیبا خانقلی
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-622-5571-13-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی

برای دریافت کتاب کلارک کوسه: دوستان همیشگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.